Huuub heeft toch ook afg. maandag het huis niet hoeven te verlaten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Zou Jaap nu niet moeten vertrekken, ik zit net alles terug te lezen, maar jezus die vent is gestoord !
Precies, anders mag hij er ook meteen uit, schiet lekker opquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
Huuub heeft toch ook afg. maandag het huis niet hoeven te verlaten.
Als het die 'butler' samantha maar niet is.....quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:18 schreef maril het volgende:
Ik vind momenteel geeen enkele bewoner leuk, laat maar een nieuwe komen.
Schiet juist helemaal niet lekker op!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, anders mag hij er ook meteen uit, schiet lekker op![]()
Ja dat had al sneller kunnen gebeuren als jaap eruit was, toch?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:18 schreef maril het volgende:
Ik vind momenteel geeen enkele bewoner leuk, laat maar een nieuwe komen.
Mijn god. En na gisteravond geloof je toch echt dat zijn alter ego (fantasiewereld-Jaap) dit allemaal meent.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Van kingjaap:
Mijn mening over de zang amateur, Teef Judith.
Beste lezers van mijn weblog,
Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc�s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt vergolden zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
Huub print het uit voor JJquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Als Judith dit hoort... Zeg het nog even niet, vraagt hij Huub.
Hij staat er al mee in de tuin.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:25 schreef Veulen het volgende:
Juist huub uitprinten en laten lezen...
Je zou dit even bij de updates kunnen zetten? Ik denk dat mensen het wel 'interessant' vinden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Van kingjaap:
Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc�s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Van kingjaap:
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
Wij zitten klaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
Kom op Jaap, ga JJ eens verblijden met een printje van je weblog stukje.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou dit even bij de updates kunnen zetten? Ik denk dat mensen het wel 'interessant' vinden.
IS goed, zal de rest er ook even bij zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou dit even bij de updates kunnen zetten? Ik denk dat mensen het wel 'interessant' vinden.
Mooi!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
IS goed, zal de rest er ook even bij zetten.
Hij zei anders dat er al meer dan 2000 unieke bezoekers waren geweest, en dat er leuke reacties stonden. Is nog maar zo'n tien minuten geleden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet waar Jaap het over heeft, dit staat al 10 minuten op zijn weblog.
Add Comment
Dit bericht is gesloten. Hierdoor zijn reacties of stemmen niet langer mogelijk.
kingjaap.nlquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:34 schreef patrick37 het volgende:
waar kun je die weblogs vinden?
Dat is sowieso gelul, ze mogen geen reacties lezen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei anders dat er al meer dan 2000 unieke bezoekers waren geweest, en dat er leuke reacties stonden. Is nog maar zo'n tien minuten geleden.
Hij bedoelt ws zijn eigen stukjes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet waar Jaap het over heeft, dit staat al 10 minuten op zijn weblog.
Add Comment
Dit bericht is gesloten. Hierdoor zijn reacties of stemmen niet langer mogelijk.
Het zal vandaag niet de eerste keer zijn dat Jaap liegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is sowieso gelul, ze mogen geen reacties lezen.
dat doen ze (rest van de groep) uit respect richting haar..... ze is nu bezig met lesgevenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:34 schreef farceman het volgende:
Waarom geven ze die log niet aan judith?
Zou ik wel zo netjes vinden...ze heeft het recht om te reageren
Babe?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Brabant Babe Sylvia (mag het ook Barca Babe zijn?) begint ook steeds waanzinniger te lachen, de frenetieke freule!![]()
![]()
Idd, wat een idioot. Ik vind dat hij hiermee trouwens heel ver over de schreef gaat, wat hij over zijn medebewoners zei was al ongepast maar dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god. En na gisteravond geloof je toch echt dat zijn alter ego (fantasiewereld-Jaap) dit allemaal meent.
Heb je je Suske en Wiske boekjes weer eens uit de kast gehaald ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Brabant Babe Sylvia (mag het ook Barca Babe zijn?) begint ook steeds waanzinniger te lachen, de frenetieke freule!![]()
![]()
Er is ook gezegt dat ze het later wel zal lezen. Dan moet ze zelf maar weten of ze de volgende keer terug komt. Ik heb het idee dat ze erg bang zijn dat ze niet meer teurg komt. Ze zijn behoorlijk gehecht aan JJ.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:37 schreef Desii het volgende:
dat doen ze (rest van de groep) uit respect richting haar..... ze is nu bezig met lesgeven
Ik denk dat Judith te integer is om de anderen te laten vallen vanwege Jaap. Wel zou ze kunnen bedingen dat de boel (piano, bladmuziek) piekfijn in orde is als ze komt, en dat Jaap dan nergens te bekennen is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er is ook gezegt dat ze het later wel zal lezen. Dan moet ze zelf maar weten of ze de volgende keer terug komt. Ik heb het idee dat ze erg bang zijn dat ze niet meer teurg komt. Ze zijn behoorlijk gehecht aan JJ.
Hoho, zij begon zelf te eisen dat Jaap het zou opruimen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:39 schreef patrick37 het volgende:
ik zou direct vertrekken als ik judith was
jaap geeft het spel wel een nieuwe dimensie,zelfs het personeel gaat nu lijden
onder het spel in de villa
Ik blijf me er over verbazen dat degene die hun geld en faam "verdienen" met een moreel zeer dubieus programma volledig buiten schot blijven bij de kijkers.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, wat een idioot. Ik vind dat hij hiermee trouwens heel ver over de schreef gaat, wat hij over zijn medebewoners zei was al ongepast maar dit kan echt niet.
Doe niet zo moeilijk, hoort toch bij het spel, om anderen gek te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat Judith te integer is om de anderen te laten vallen vanwege Jaap. Wel zou ze kunnen bedingen dat de boel (piano, bladmuziek) piekfijn in orde is als ze komt, en dat Jaap dan nergens te bekennen is.
A: Hij had het electriciteitssnoer uit de piano getrokkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoho, zij begon zelf te eisen dat Jaap het zou opruimen.
Als ze vind dat ze geen les kan geven , moet ze achter bellen en dan moeten die maar kijken hoe het op te lossen
Commentaren op de Streams. Je doet zelf moeilijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, hoort toch bij het spel, om anderen gek te maken.
En Sylvia laat het maar even voor wat het is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef Veulen het volgende:
Jaap verknalt Syl d'r audiodagboek.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
En Sylvia laat het maar even voor wat het is.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:47 schreef farceman het volgende:
Hahahh die Jaap nu weer kuthoer tegen Sylvia ga hem steeds meer waarderen.
Lekker zo'n kerel die niet de hele dag zoete scheinheilige broodjes met iedereen bakt, zoals bv. Natasia en er dan niks van menen
Dat word naar mensen doorgebeld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:49 schreef Repeat het volgende:
Waarvoor dient dat audidagboek eigenlijk?
Zeker weten! Jaap maakt goede reclame voor zijn blog!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat Jaap wel een heel goed bezocht blog gaat krijgen door dit.
Exact.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef voyeur het volgende:
Judith heeft er voor gekozen mee te spelen in het spel. Ze belt Brian nog laat 's avonds om hem te kleineren, ze zegt net na een paar seconden al 'Jaap hééft geen respect' etc. Niks mis mee, maar wie kaatst kan de bal verwachten.
Dat Jaap de grenzen van het spel verlegt vind ik overigens juist wel aardig. Dat is toch wat Huub eerder zo leuk maakte?
Ik verdom het om er te gaan kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:51 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! Jaap maakt goede reclame voor zijn blog!![]()
Volgens mij voor het eerst dat ik het met je eens ben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef voyeur het volgende:
Judith heeft er voor gekozen mee te spelen in het spel. Ze belt Brian nog laat 's avonds om hem te kleineren, ze zegt net na een paar seconden al 'Jaap hééft geen respect' etc. Niks mis mee, maar wie kaatst kan de bal verwachten.
-knip bedoel ik-
Hoeft ook niet! Alle teksten staan hier!!! (Behalve teksten ouder dan een maand)quote:
Hier idem, ik ben er vanmiddag geweest omdat ik niet kon geloven dat die bewoners-evaluatie daar echt stond, maar het stond er, dus het controleren of deze beledigingen van Judith er staan is niet nodig.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, ik ben er vanmiddag geweest omdat ik niet kon geloven dat die bewoners-evaluatie daar echt stond, maar het stond er dus het controleren of deze beledigingen naar Judith er staan is niet nodig.
Precies. Ik hoef zijn bezoekersaantal niet op te hogen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeft ook niet! Alle teksten staan hier!!! (Behalve teksten ouder dan een maand)![]()
nou, niet dankzij mij..... ik ga er niet op kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat Jaap wel een heel goed bezocht blog gaat krijgen door dit.
Dat is wat Huub zo leuk maakte ja. Maar wat jaap doet is gewoon vies...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef voyeur het volgende:
Dat Jaap de grenzen van het spel verlegt vind ik overigens juist wel aardig. Dat is toch wat Huub eerder zo leuk maakte?
Denk jij dat hij echt een vriendenkring heeft op de Erasmus? Ik twijfel eraan... een stel mensen heeft hem aangespoord de Kooi in te gaan, maar het zou me niets verbazen als ze achter zijn rug om hard hebben gelachen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:54 schreef yvonne het volgende:
Hoe zouden ze eik op de uni reageren en in z'n vriendenkring op Jaap?
Maar iemand moet het vuile werk doen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef zijn bezoekersaantal niet op te hogen.
Mijquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:56 schreef Charmian het volgende:
Met wie terroriseert Jaap nu eigenlijk met die walgelijke boeren?
Er zijn er hier genoeg die hun PC zo ongesteld hebben dat hun bezoeken door de meeste counters niet gezien worden.. Eén van hen wil zich vast wel opofferen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:56 schreef demins het volgende:
[..]
Maar iemand moet het vuile werk doen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |