quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:55 schreef Borga het volgende:
Ik wilde het net zeggen...
Dit was het eerste plan van SylviSAAI.
Vandaar dat ze normaal niets zegt
Jaap zegt zich niet meer te gaan douchen.. lijkt me een strak plan met het oog op de 'wondroos' kan het zich lekker verder gaan uitbreiden en infecteren.quote:
Probeer is een andere site: http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:51 schreef farceman het volgende:
Kan stream 1 en 2 niet gewisseld worden met de wel werkende streams 3 en 4?
Dit is een spel tussen de miljonairs dus je moet het op kunnen lossen zonder de aanhang. Dat geeft ook nog voldoening als het slaagt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ergens heeft ze wel een goed punt ja. Het is hoe je het ook wendt of keert een beetje stoken.
Ik snap er ook niets van.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen met zn 3-en nog steeds gewoon bellen, ze hebben de toestemming van Brian en Amanda toch niet nodig?
Smeer er iets op!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef mootie het volgende:
Er is trouwens niks meer te zien op zn borst, infectie my ass.
Misschien daar welquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef mootie het volgende:
Spel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Ecila111 het volgende:
Dit is een spel tussen de miljonairs dus je moet het op kunnen lossen zonder de aanhang. Dat geeft ook nog voldoening als het slaagt.
Zit ie er vaak aan te jeuken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef mootie het volgende:
Jajaja..... ik ging gewoon weer even mee in deze schijn..... ben weer wakker, zucht. 'k Zat weer even in de waan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Spel?
Alle beslissingen worden door de redaktie genomen, dus "soap" lijkt me accurater...
De enige die ooit in zijn leven vrouwen geslagen heeft van dit stelletje is Huubquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:04 schreef Napster het volgende:
brain is weer jaloers
zometeen gaat die amanda slaan, zie ik hem wel voor aan, aggressieve anti
Deed het pijn?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
De enige die ooit in zijn leven vrouwen geslagen heeft van dit stelletje is Huub![]()
thanksquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:00 schreef schatje het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: Jaap en Juf Judith.
Hij kan ze tochzo pakken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:06 schreef Veulen het volgende:
Laat ze nou de brieven van jaap zo liggen?
ja en?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
De enige die ooit in zijn leven vrouwen geslagen heeft van dit stelletje is Huub![]()
thanks,quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:00 schreef schatje het volgende:
Tja, bedankt zal ik maar zeggen want ik had het idd gemist..... ben ik nu blijd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:00 schreef schatje het volgende:
Dat is het wel jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:10 schreef proh het volgende:
[..]
ja en?
slaan is slaan, of het nu een vrouw is of een kerel, allebei gewoon niet goed, maar ga nou niet zeggen dat en vrouw slaan erger is...
Dit is echt te erg, ik mag hopen dat hij door achter wordt aangepakt hierover.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:00 schreef schatje het volgende:
Dominant is ze wel, maar geen secreet zoals die Palmboom dat wel isquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:12 schreef Gigageil het volgende:
Dominant sekreet met je vingertje....![]()
Ik zou echt schijt aan dat wijf hebben, dat doet Jaap zeer goed.....![]()
Nee hoor, Jaap speelt tenminste het spel......niks vertrekken....quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
Zou Jaap nu niet moeten vertrekken, ik zit net alles terug te lezen, maar jezus die vent is gestoord !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |