Je zou dit even bij de updates kunnen zetten? Ik denk dat mensen het wel 'interessant' vinden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Van kingjaap:
Mijn mening over de zang amateur, Teef Judith.
Beste lezers van mijn weblog,
Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc�s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Van kingjaap:
Mijn mening over de zang amateur, Teef Judith.
Beste lezers van mijn weblog,
Teef Judith, de zang amateur, heeft mij vandaag getart. Mijn onderdaan heeft mijn orders om de zooi in het kantoor (de ruimte waar 2 pc�s, de pokertafel en de piano staan) op te ruimen genegeerd.
Mij rest niks anders dan een sanctie op te leggen. Ik oordeel dat dit onrecht vergeldt zal worden door de eerstvolgende keer dat Teef Judith langskomt om op amateuristische wijze zangles te geven, de piano gesaboteerd is.
Die Teef moet maar snel op haar knieën gaan en mij om vergiffenis vragen. Anders zal ze nog meer wrok voelen.
FUCK THEM ALL
Mvg,
THE KING
Wij zitten klaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
Kom op Jaap, ga JJ eens verblijden met een printje van je weblog stukje.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou dit even bij de updates kunnen zetten? Ik denk dat mensen het wel 'interessant' vinden.
IS goed, zal de rest er ook even bij zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zou dit even bij de updates kunnen zetten? Ik denk dat mensen het wel 'interessant' vinden.
Mooi!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
IS goed, zal de rest er ook even bij zetten.
Hij zei anders dat er al meer dan 2000 unieke bezoekers waren geweest, en dat er leuke reacties stonden. Is nog maar zo'n tien minuten geleden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet waar Jaap het over heeft, dit staat al 10 minuten op zijn weblog.
Add Comment
Dit bericht is gesloten. Hierdoor zijn reacties of stemmen niet langer mogelijk.
kingjaap.nlquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:34 schreef patrick37 het volgende:
waar kun je die weblogs vinden?
Dat is sowieso gelul, ze mogen geen reacties lezen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei anders dat er al meer dan 2000 unieke bezoekers waren geweest, en dat er leuke reacties stonden. Is nog maar zo'n tien minuten geleden.
Hij bedoelt ws zijn eigen stukjes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet waar Jaap het over heeft, dit staat al 10 minuten op zijn weblog.
Add Comment
Dit bericht is gesloten. Hierdoor zijn reacties of stemmen niet langer mogelijk.
Het zal vandaag niet de eerste keer zijn dat Jaap liegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is sowieso gelul, ze mogen geen reacties lezen.
dat doen ze (rest van de groep) uit respect richting haar..... ze is nu bezig met lesgevenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:34 schreef farceman het volgende:
Waarom geven ze die log niet aan judith?
Zou ik wel zo netjes vinden...ze heeft het recht om te reageren
Babe?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Brabant Babe Sylvia (mag het ook Barca Babe zijn?) begint ook steeds waanzinniger te lachen, de frenetieke freule!![]()
![]()
Idd, wat een idioot. Ik vind dat hij hiermee trouwens heel ver over de schreef gaat, wat hij over zijn medebewoners zei was al ongepast maar dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god. En na gisteravond geloof je toch echt dat zijn alter ego (fantasiewereld-Jaap) dit allemaal meent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |