dat noem ik korte termijn plannen, daar win je niets mee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:03 schreef ach het volgende:
[..]
Ja, eerst zo dat mens weggaan maar uiteindelijk blijft ze toch en Jaap ruimt niet op
Bij de auto??? Dat ben ik even kwijt dan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Scan, volgens mij heb jij het hierover gehad, ik heb het gemist, wat was daar aan de hand?
Niemand weet het, het is 1 grote chaos. Volgens mij weet de redactie zelf ook niet waar ze mee bezig zijn...quote:maar is er nu wat van achter gezegd?
Ik hoorde ze zeggen dat als hij nog 1 ding doet hij er uit vliegt.
Natasia vond dat belachelijk. dat ze hem er in houden
Dat mag nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:07 schreef Napster het volgende:
ze moeten die vetklep gewoon negeren
Gewoon doen alsof die niet bestaat
De redactie heeft zich vorige week uitgesproken tegen Jaap. Hij maakte veel te weinig TV. Sindsdien is hij de boel aan het opstoken en terroriseren, met vannacht als dieptepunt. vandaag liegt hij alles aan elkaar waardoor zelfs de andere bewoners gingen geloven dat Huub alles had gedaan. Jaap doet dus nu exact wat van hem wordt verwacht (dit gaat allemaal op TV komen). Dan kunnen ze hem er nu toch moeilijk uit gaan zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
maar is er nu wat van achter gezegd?
Ik hoorde ze zeggen dat als hij nog 1 ding doet hij er uit vliegt.
Natasia vond dat belachelijk. dat ze hem er in houden
Vind het wel een ERRUG LEUK typetjequote:Op zaterdag 21 april 2007 16:11 schreef Clank het volgende:
hij zet een hoedje op en hij is/speelt een ander typetje.
niet Marije... maar Brianquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:14 schreef voyeur het volgende:
In het filmpje van de 'botsing' tussen Jaap en Huub zegt Huub na de kopstoten 'dat van vanavond met Marije (oid) was wel even wat erger'. Iemand een idee waar dat op duidt?
Dat van vanmorgen met Brian, zei hij. Dat was idd heftiger dan deze twee kopstootjes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:14 schreef voyeur het volgende:
In het filmpje van de 'botsing' tussen Jaap en Huub zegt Huub na de kopstoten 'dat van vanavond met Marije (oid) was wel even wat erger'. Iemand een idee waar dat op duidt?
Wat is er vanmorgen met Brain gebeurt dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat van vanmorgen met Brian, zei hij. Dat was idd heftiger dan deze twee kopstootjes.
Slaan...knietje...kopstoot, trap op Huub's voet, etc...quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:16 schreef Frasier het volgende:
Wat is er vanmorgen met Brain gebeurt dan?
Hij zei het vannacht voor het slapen gaan. Hij had het dus over gisterenmorgen, toen Brian hem een tik gaf en een knietje.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is er vanmorgen met Brain gebeurt dan?
Helemaal goed die Jaap ( sorry hoor) .... JJ die even denkt dat zij Jaap kan commanderen....Wie denkt ze wel dat ze isquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:08 schreef StefanPeeters het volgende:
(audio van) Juf Judith spreekt de groep toe, en Jaap spreekt Juf Judith tegen:
http://www.evilshare.com/cda42082-4161-102a-847b-00a0c993e9d6
geef hem een blik kankworsten en een blikje bier, en laat hem " de vlieger zingen"quote:
Oh op die manierquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei het vannacht voor het slapen gaan. Hij had het dus over gisterenmorgen, toen Brian hem een tik gaf en een knietje.
Dank, ook Desii.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat van vanmorgen met Brian, zei hij. Dat was idd heftiger dan deze twee kopstootjes.
Van horen zeggen: er is een clash geweest tussen Brian en Huub, toen ze weg waren oefenen met Melissa. Achter de auto's. Gesmoord door redactie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:14 schreef voyeur het volgende:
Wat zijn kankworsten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geef hem een blik kankworsten en een blikje bier, en laat hem " de vlieger zingen"
Ze is een leraar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef Borga het volgende:
Helemaal goed die Jaap ( sorry hoor) .... JJ die even denkt dat zij Jaap kan commanderen....Wie denkt ze wel dat ze is![]()
Zolang DGK geen actie onderneemt ga je dit steeds vaker krijgen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef demins het volgende:
[..]
Van horen zeggen: er is een clash geweest tussen Brian en Huub, toen ze weg waren oefenen met Melissa. Achter de auto's. Gesmoord door redactie.
Aha, dát bedoelde ik dus. Denk ik. Brian had het erover dat ze beiden naar cahter waren geroepen en waren gewaarschuwd. Hiervoor dan denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei het vannacht voor het slapen gaan. Hij had het dus over gisterenmorgen, toen Brian hem een tik gaf en een knietje.
Ze hadden elkaar moeten smoren... einde verhaal, einde DGKquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef demins het volgende:
[..]
Van horen zeggen: er is een clash geweest tussen Brian en Huub, toen ze weg waren oefenen met Melissa. Achter de auto's. Gesmoord door redactie.
Eigenlijk was dat trapje van Nathanael en die houdgreep best wel kinderspel ivt wat er sindsdien allemaal gebeurd is...quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef demins het volgende:
dat zijn verkeerd gespelde knakworsten. vrasierquote:
Ik ben het helemaal met je eens. Verwacht ook niet dat ze hem er uit gaan zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie heeft zich vorige week uitgesproken tegen Jaap. Hij maakte veel te weinig TV. Sindsdien is hij de boel aan het opstoken en terroriseren, met vannacht als dieptepunt. vandaag liegt hij alles aan elkaar waardoor zelfs de andere bewoners gingen geloven dat Huub alles had gedaan. Jaap doet dus nu exact wat van hem wordt verwacht (dit gaat allemaal op TV komen). Dan kunnen ze hem er nu toch moeilijk uit gaan zetten.
Superzet van Sylvia ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Sylvia stelt Eric en Natsia voor Cora te bellen... kijken wat ze ervan vindt. Hij wordt natuurlijk wel helemaal gek als hij het weet, zegt ze. Eric en Natasia vinden het een goed plan. Ze staan op.
Welke generatie is dat???quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze is een leraar.
Maar respect voor leraren bestaat in jouw generatie blijkbaar niet meer...
Hartelijk dat je het voor iedereen even ophelderdquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat zijn verkeerd gespelde knakworsten. vrasier
Dat vind ik dan ook wel weer. Wie denkt JJ dat ze is om Jaap te commanderen? Ik vind Jaap een lul, daar niet van, maar JJ is daar niet de baas in huis. Als ze niet wil lesgeven moet ze lekker naar huis gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Helemaal goed die Jaap ( sorry hoor) .... JJ die even denkt dat zij Jaap kan commanderen....Wie denkt ze wel dat ze is![]()
omdat tie dat nog helemaal niet beloofd heeft.... hij zou over een pact gaan nadenken... maar ze moesten eerst nog meer met elkaar gaan praten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:22 schreef demins het volgende:
Huub heeft Jaap daarstraks buiten beloofd hem er de volgende ontslagronde niet uit te stemmen!
Waarom hoor ik daar zo weinig over hier?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer. Wie denkt JJ dat ze is om Jaap te commanderen? Ik vind Jaap een lul, daar niet van, maar JJ is daar niet de baas in huis. Als ze niet wil lesgeven moet ze lekker naar huis gaan.
Ik dacht dat Huub er nog over moest denken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:22 schreef demins het volgende:
Huub heeft Jaap daarstraks buiten beloofd hem er de volgende ontslagronde niet uit te stemmen!
Ze hadden 5 maanden geleden al moeten optreden toen Brainless agressief tegen Stefan werd (off-camera), maar daar is het nu te laat voor. Ze kunnen duidelijk geen nieuwe kandidaten meer vinden voor dit programma, dus ze zullen iedereen in het spel houden tenzij ze echt niet anders kunnen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:20 schreef Ashrak het volgende:
Zolang DGK geen actie onderneemt ga je dit steeds vaker krijgen.
Misschien omdat ik het niet geloof?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:22 schreef demins het volgende:
Hij heeft net aan tafel toch al gezegd dat Jaap er toch over twee weken uitgaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:23 schreef Desii het volgende:
[..]
omdat tie dat nog helemaal niet beloofd heeft.... hij zou over een pact gaan nadenken... maar ze moesten eerst nog meer met elkaar gaan praten.
Nou ik hoop dat Huub het snel uit zijn kop zet.
Ja, in dat geval zwijgt iedereen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien omdat ik het niet geloof?![]()
Daar moeten ze 50 cp's voor betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
zijn ze cora al aan het bellen?
ja maar het mag niet van de redactie. toen zei syl iets van hoe zit het met het feit dat brian wel die en die mocht bellen en ook een voorbeeld met nenaquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
Nee want de punten daarvoor moeten dan uit de gezamenlijke pot komen en dat gaat Jaap natuurlijk blokken. Syl vraagt of ze dan kan emailen en dat kan. Eric oppert om met de pet rond te gaan maar Natas vindt het ergens wat zonde (van de pot) ivm haar kindjes die het veulen 'moeten' komen bekijken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
waarom niet? het zijn toch gewoon contact punten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:25 schreef itsme het volgende:
Ze mogen Cora niet bellen. Sylvia zegt hoe kan het dat anderen dat wel mochten. Brian b.v
(familieleden en kennissen van anderen bellen)
Kwalijker vind ik dat "Juf Judith" zichzelf voor de camera wil profileren t.k.v. iemand waarvan ze zelf vind "dat ie er niets aan kan doen" omdat hij geestelijk niet in orde is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer. Wie denkt JJ dat ze is om Jaap te commanderen? Ik vind Jaap een lul, daar niet van, maar JJ is daar niet de baas in huis. Als ze niet wil lesgeven moet ze lekker naar huis gaan.
De febo wil deze jaap houdenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom niet? het zijn toch gewoon contact punten.
o ik snap het al, het is niet in het voordeel van BANJ
Ik spreek alleen voor mezelf. Als hier wij post krijg ik het forum over me heen.quote:
die lusd ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat zijn verkeerd gespelde knakworsten. vrasier
Die is goed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:29 schreef Marrije het volgende:
Mochten ze Cora bellen dan hoop ik dat Cora zegt: Jaap? Welke Jaap? Ooooh die, nou die moet lekker doen waar ie zin in heeft en see you at the wedding!!!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:31 schreef bunnyma het volgende:
Zegt Cora: "Waar bemoeien jullie je mee. Jaap doet het prima".![]()
![]()
precies.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:32 schreef Charmian het volgende:
Cora wordt nu gebeld door de Febo en krijgt haar instructies *zucht*
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:20 schreef bunnyma het volgende:
"Een aap die geen banaan eet" zo onthoudt Brian zijn accoorden![]()
ik leerde vroege altijd " eet alle dagen grote borden erwtensoep"quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook hoormakkelijk ezelsbruggetje
beter op zijn plek dan het woord sarcastischquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:33 schreef itsme het volgende:
amanda spruttelt tegen.
wij moeten gaan uitleggen wat hij allemaal doet aan zijn vriendin, ze vindt het hypocriet
Ze wil een duur woord gebruiken zonder de betekenis ervan te kennen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:34 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda vind het sarcastisch?? Huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |