Ze heeft Brian wel laten huilen he ... niet onderschattenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Mokum020 het volgende:
Juf Judith gaat echt geen indruk maken op Japio...![]()
Denk eerder dat hij zich binnen 4 jaar van kant maakt als ie weer in de buitenwereld is. Geen werkgever zal hem ooit nog willen aannemen, niemand wilt vrienden met hem zijn. En een vrouw vinden zal al helemaal onmogelijk zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
Als zijn opname in DGK is beëindigd kan hij tussen de andere Churchills, Hitlers, Napoleons en God 1, 2 en 3 gaan zitten in de eerste de beste psychiatrische inrichting.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
andre hazes zit links onder
Scan, volgens mij heb jij het hierover gehad, ik heb het gemist, wat was daar aan de hand?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:44 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft dus wel degelijk te horen gekregen van achter dat het incident bij de auto te ver is gegaan, ze zijn beiden gewaarschuwd. Brian: 'je ziet mij niet meer loco de tent verbouwen'.
En wat lacht ze trots....quote:
Inderdaad ja, ik vind hem tegelijkertijd stom en geweldig doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:02 schreef farceman het volgende:
Hhaha die Jaap is super nu!
Hij moet nu ook niet gaan toegeven!
En de handdoeken blijven verstoppen ,vooral die van Brian en Sylvia
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik lag nu voor het eerst dubbel om Jaap trouwens![]()
Hij begon de groep te commanderen in plaats van andersom
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
ze moeten kwaad worden op de febo. die houden die griezel in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |