Omdat jou posts kei goed zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:16 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom hebben mensen altijd de neiging om mijn posts te herhalen, serieus.
Die is op vakantie ofzo vandaar de TT neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je niet beter ns met je vriendin gaan praten dan er over op FOK te gaan klagen?
Idd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is op vakantie ofzo vandaar de TT neem ik aan.
idd, dat is veel te weinig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:30 schreef BroesWillems het volgende:
maar 100x per jaar gemiddeld is dan ook wel frustrerend...
Die naamquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Roi het volgende:
Koyaanisqatsi gekocht! Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik had ook als TT "[GAM SC] Toen was de lol eraf" kunnen nemen. Maar dan zouden maar 3 mensen hem snappen.
Ik had em begrepenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Idd.
Ik had ook als TT "[GAM SC] Toen was de lol eraf" kunnen nemen. Maar dan zouden maar 3 mensen hem snappen.
Heintje had er ook al last van vóórdat ze op vakantie was.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is op vakantie ofzo vandaar de TT neem ik aan.
Ja klopt! en ook niet lief van jequote:Op zaterdag 21 april 2007 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik woon de omgeving van Nijmegen, maar ik ga geen pilsje vatten met je.
Groesbeek was het toch eh?
Ik vind jou wel lief hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja klopt! en ook niet lief van je![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief hoor. Door jou zit ik aan de Gears of War
.
Neequote:Op zaterdag 21 april 2007 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kloptMaar ben jij nooit in de Hoeve dan?
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. En jij bent nooit in de Time-Out ofzo?
.
Oke dan kunnen wel wel een pilske doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
De snelste route van <plaats> naar Gemert (Gemert-Bakel) over 35,3 km in ongeveer 36 minuten.
De snelste route van <plaats> naar Groesbeek over 12,9 km in ongeveer 24 minuten.
Scheelt niet veel. Maar ik zal het onthouden!
Als het sneller is, dan zal het naar Gemert ook wel sneller zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dan kunnen wel wel een pilske doen![]()
![]()
En ik rij het sneller dan 24 minuten dus hoe ze daar aan komen??
Ik heb de TT sowieso maar even aangepast. (mierenneuker die ik benquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
Beter noemen we dit Topic voortaan het Ijsmeis/ AQuila's uitgaans topic![]()
Ken geen Berniequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:09 schreef capibar het volgende:
Waar is Bernie gebleven?
Nieuwegein is te verquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ken geen BernieWil jij anders een pilske komen drinken?
Duhduhduh RaymanNL duhduhdudhdudhdudhhhquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ken geen BernieWil jij anders een pilske komen drinken?
Hoezo terigzooi? DIt is geen teringzooi maar gewoon gesprekken op hoog niveau!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:24 schreef capibar het volgende:
Maar he, leuk om te zien dat deze reeks nogsteeds een teringzooi is.
Ik ga TV kijken ofzo..
Je zou toch ook al mijn posts gaan verbeteren...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb de TT sowieso maar even aangepast. (mierenneuker die ik ben)
Ik heb wel de ballen om er wat van te zeggen. Alleen dat heeft nog niet echt geholpen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heintje had er ook al last van vóórdat ze op vakantie was.
Hij heeft er gewoon de ballen niet voor om er wat van te zeggen of het gewoon uit te maken. Als mijn vriend in ieder geval op de manier zou praten over mij als Heintje dat doet, had ik hem er allang uitgeschopt.
Je scheld hem regelmatig uit, en dan ook nog op een toon die echt niet als een geintje klinkt.quote:Op zondag 22 april 2007 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
Wat zeg ik dan tegen Tim wat niet door de beugel kan?
Als het als een geintje klinkt maakt het toch geen kont uitquote:Op zondag 22 april 2007 10:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je scheld hem regelmatig uit, en dan ook nog op een toon die echt echt als een geintje klinkt.
Maar als hij daar geen probleem mee heeft zal ik dat ook niet hebben hoor.
Ik begin nou zelf ook wel een beetje moe te worden van mijn fouten. Die tweede echt moest niet zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het als een geintje klinkt maakt het toch geen kont uit?
Hij weet wie het zegt. Ik klier 'm graag
.
Edit: En ik zeg het tenminste waar ie bij is.
Oh, wees gerust, hij weet dat ik het niet meenquote:Op zondag 22 april 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik begin nou zelf ook wel een beetje moe te worden van mijn fouten. Die tweede echt moest niet zijn.
Wil je nou zeggen dat je nooit iets negatiefs zegt over hem als hij er niet bij is. Ik kan toch makkelijker over de problemen met mijn vriendin praten als ze er niet bij is. Dan hoef ik tenminste niet bang te zijn dat ze boos wordt.
Ik heb die foto's alleen naar Gamedemon gestuurt, en hij heeft ze doorgestuurt naar Goku. Dus als het goed is zijn er 3 mensen die die foto's weten te staan. Ook is het zo dat die foto's al een paar jaar op internet staan.quote:Op zondag 22 april 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, wees gerust, hij weet dat ik het niet meen. Als ik naast 'm zou zitten en hij killt me, dan geef ik hem ook een duwtje en zeg dat ie een vuige slet is ofzo
*gniffelt*
. Daarvoor moet je me écht kennen denk ik
.
Mwah, heel af en toe misschien. Maar ik zeg het eigenlijk altijd ook wel tegen Tim, als me iets dwars zit. Anders heeft het geen nut en doet hij het de volgende keer weer. Ofzo.
Ik bedoel, hij kan het niet ruiken, dus zeg ik het hem, zodat ie er iets aan kan doen, bijvoorbeeld.
En ik vind persoonlijk dat je érg ver gaat wat betreft je vriendin. Je stuurt heel FOK! foto's van haar zonder toestemming, neem ik aan. En gewoon de manier hoe je over haar praat. Ik krijg gewoon bijna medelijden met je vriendin.
Bedankt voor de tip. Waarschijnlijk zal ik daar ook nog wel een keer enorm tegen aan lopen. Maar ik kan ook niet goed inschatten hoever ik kan gaan. Daar kom ik meestal achter als ik dus te ver ben gegaan.quote:Op zondag 22 april 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en Heintje, ik vind het ook een beetje naief van je om veel over je privéleven te vertellen. Dat moet je echt helemaal zelf weten hoor, maar tja, er lezen nou eenmaal heel veel mensen mee
.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Goed, we geven het weer een kans.
Deze keer iets inhoudelijker, dus de bagger (tvp's, hoi's, hai's, hallo's en smileys) mag achterwege worden gelaten.
Game on.
[GAM SC] Seksueel gefrustreerd.quote:
Maar als je zelf iets doet dat tegen je eigen opgestelde regels in is dan vind ik het wel leuk omdat even aan te halen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[GAM SC] Seksueel gefrustreerd.
[GAM SC] Seksueel gefrustreerd.
[GAM SC] Ik heb de vorige mogen sluiten.
Enzo. Maar eerst was het over de top. Dus de waarschuwing heeft geholpen.
Dat is toch alleen maar fijn?quote:
In het zonnetje valt het echt mee! Het is binnen kouder dan buiten.quote:
Capibarquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:24 schreef capibar het volgende:
Maar he, leuk om te zien dat deze reeks nogsteeds een teringzooi is.
Ik ga TV kijken ofzo..
Zweten doe ik toch wel. Alleen hoe warmer hoe mer ik zweet.quote:
In het zonnetje is het enkele duizenden graden.quote:Op zondag 22 april 2007 12:03 schreef Roi het volgende:
[..]
In het zonnetje valt het echt mee! Het is binnen kouder dan buiten.
Ik was gisteren vet druk enzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:09 schreef capibar het volgende:
Waar is Bernie gebleven?
Er gingen weer sletjes tegen me aan rijdenquote:Op zondag 22 april 2007 12:33 schreef mordradead het volgende:
*Ook op stap geweest, toen ik heb aan het eind met een meisje gedanst op straat en gezegd dat ze lekkere warme handen had.
Maar dat is allemaal niet waar he, dat is mij gewoon verteld
Een paar weken terug zei een kerel tegen mij: "he, jij bent Jamai" maar daar lijk ik helemaal niet opquote:Op zondag 22 april 2007 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er gingen weer sletjes tegen me aan rijdenEn zo'n Buitenwacht gozert kwam na me toe en vertelde mij als mensen mij gingen lastig vallen om me jamai uiterlijk, dat ik hem dan maar moest roepen
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er gingen weer sletjes tegen me aan rijdenEn zo'n Buitenwacht gozert kwam na me toe en vertelde mij als mensen mij gingen lastig vallen om me jamai uiterlijk, dat ik hem dan maar moest roepen
![]()
Sletjesquote:Op zondag 22 april 2007 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er gingen weer sletjes tegen me aan rijden![]()
Neequote:Op zondag 22 april 2007 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sletjes![]()
![]()
Heb je verder nog een update voor ons Bernie?
quote:Op zondag 22 april 2007 18:07 schreef Roi het volgende:
Een GIFje om je op te vrolijken dan maar!
[afbeelding]
Hahaha!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 18:07 schreef Roi het volgende:
Een GIFje om je op te vrolijken dan maar!
[afbeelding]
Gelukkig,quote:
En daarna:quote:ik kan niets versturen
Waar die h voor staat zou ik niet weten. Mijn oma noemt me iig nooit bij mijn nick name. Ze weet niet eens wat dat is.quote:h
het is toch gelukt blijkbaar heb weer een hoop spam
Op zich wel. Alleen van bovenstaande mailtjes.... Je gaat toch ook niet iemand op bellen om te zeggen dat je niet kan bellen.quote:
Smeer haar een gmailadres aanquote:Op maandag 23 april 2007 06:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op zich wel. Alleen van bovenstaande mailtjes.... Je gaat toch ook niet iemand op bellen om te zeggen dat je niet kan bellen.
En Hetnet zou eens een keer een fatsoenlijk spam filter moeten hebben. Dat zou het al een stuk leuker maken voor mijn oma.
Nou weet ik niet hoe Gmail in outlook express te gebruiken is.quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Smeer haar een gmailadres aan. Die heeft wel een fatsoenlijke, vind ik dan.
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13276&topic=1556quote:Op maandag 23 april 2007 09:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoe Gmail in outlook express te gebruiken is.
Maar mijn oma kan nou net een mailtje met outlook versturen. Ik ga er niet aan beginnen om haar een weiziging aan te leren.
Thanks, misschien toch maar eens kijken dan.quote:Op maandag 23 april 2007 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13276&topic=1556
quote:
Ik heb zelf geen ervaring met Gmail. heb geloof ik al 8 jaar geen gratis email serieus gebruikt.quote:Op maandag 23 april 2007 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
Chello-mail zal vast ook wel niet zo'n kekke spamfilter hebben als gmail.
Moet ik misschien ook eens eens per week gaan doen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:12 schreef Poit het volgende:
Pff, verslapen voor m'n werk vandaag.... Nou, met frisse neus beginnen vandaag...
Ik wordt eigenlijk altijd wel wakker van mijn wekker.quote:Op maandag 23 april 2007 10:33 schreef Poit het volgende:
Het stond niet echt enorm in de planning eigenlijk. Was blijkbaar zo uitgeput dat ik door een loeiende wekker heen ben geslapen. Ach, het was een mooi weekend, eentje om te onthouden
Was vergeten om mijn wekker te zetten en 5 minuten voordat ie af zou gaan was ik wakkerquote:Op maandag 23 april 2007 10:33 schreef Poit het volgende:
Het stond niet echt enorm in de planning eigenlijk. Was blijkbaar zo uitgeput dat ik door een loeiende wekker heen ben geslapen. Ach, het was een mooi weekend, eentje om te onthouden
Gewoon nog even doorsparen. Tegen de tijd dat je de andere helft hebt kost die laptop nog maar de helft.quote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de helft van m'n nieuwe laptop bij elkaar. Nu de andere helft nog
. (qua geld dus eh!)
Denk het nietquote:Op maandag 23 april 2007 10:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon nog even doorsparen. Tegen de tijd dat je de andere helft hebt kost die laptop nog maar de helft.
Kun je er 2 kopen....
Haha, doe je het beter dan ikquote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Was vergeten om mijn wekker te zetten en 5 minuten voordat ie af zou gaan was ik wakker
De mijne doet het ook, maar die is ook rukquote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef ach het volgende:
Mijn laptop is helemaal krom omdat ik hem heb laten vallenJammer genoeg doet hij het verder nog, nu zit ik met zo'n ghetto laptop want het is wel weer een beetje zonde om een nieuwe te kopen omdat hij verbogen is.
Als ik de netspanning van mijn laptop afhaal staat die sneller uit dan een desktop PC. Moet eigenlijk een keer die accu er uit halen om hem lichter te maken. Maar ik neem hem toch niet meer mee tegenwoordig.quote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Tain het volgende:
Mijn oude laptop gaat nog max 20 minuten mee op de accu en dat is dus als je hem alleen aanzet en niet gebruikt. Het mooiste is nog wel dat als je hem op de netspanning hebt dat mijn laptop dit af en toe totaal negeert en toch op de accu gaat werken en dus willekeurig uitvalt.
Foto's?quote:Op zondag 22 april 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb die foto's alleen naar Gamedemon gestuurt, en hij heeft ze doorgestuurt naar Goku. Dus als het goed is zijn er 3 mensen die die foto's weten te staan. Ook is het zo dat die foto's al een paar jaar op internet staan.
En van wat ik over mijn vriendin zeg kunnen julie niet zeker weten of het ook zo is. Als je mij een beetje kent weet je echter dat het voor het grootste deel wel klopt, alleen op sommige punten zeg ik het hier iets harder en iets zwart-witter. Zoals ik vannacht al zij, er speeld iets meer dan wat hier staat.
Niks bijzonders hoor.quote:
eauquote:Op maandag 23 april 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
HET ZIJN GEEN NAAKTFOTO'S OF OP EEN ANDERE WIJZE EROTISCH GETINT.... IK HERHAAL, GEEN NAAKT EN NIET EROTISCH GETINT
Goku was anders ook geintereseert. En Jimmie nou ook zo te zien.quote:Op maandag 23 april 2007 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
Mja trouwens, je zegt wel "ik heb ze alleen naar Gamedemon gestuurd".
Dat komt doordat de rest ze niet wilde.
Ik was ook niet mijn eentjequote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Goku was anders ook geintereseert. En Jimmie nou ook zo te zien.
Jij bent in je eentje niet de rest hoor.
Mijn ideequote:Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef mordradead het volgende:
Maar wat zou ik in hemelsnaam met die foto's moeten
*proest*quote:Op maandag 23 april 2007 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
Leg dat eens uit.quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik vind het een beetje sneu
![]()
.
Wat, (naakt)foto's verspreiden over 't internet?quote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik vind het een beetje sneu
![]()
.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Wat, (naakt)foto's verspreiden over 't internet?
Daarvoor moet je het denk ik meemaken ehquote:Op maandag 23 april 2007 16:41 schreef Heintje het volgende:
Ik vind er niks sneus aan hoor.
Het gaat in dit geval over iets andere foto's he.quote:Op maandag 23 april 2007 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarvoor moet je het denk ik meemaken eh.
Ik zou dat nog niet kunnen waarderen, maar goedquote:Op maandag 23 april 2007 16:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval over iets andere foto's he.
Niks bijzonders.
En als je niks met mij of mijn vriendin hebt heb je idd ook niks aan die foto's
Ik vroeg me al af wat ik voelde!quote:Op maandag 23 april 2007 16:56 schreef mordradead het volgende:
Nu hebben we een geheime connectie die alleen wij voelen ijsmeis.
Ik heb volgens mij helemaal geen foto's van vriendlief op mijn telefoon of in mijn portemonaie.quote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ok foto's van haar in mijn portomonee zitten die erger zijn. (geen naakt foto's ofzo, maar waar ze een hele rare kop trekt.) die laat ik ook aan iedereen zien dat dat maar wil.
En de foto die zij als achtergrond op haar mobiel heeft is zeker niet de beste foto van mij. Maar ja, dan had ik me maar niet zo op de foto moeten laten zetten. (niet bedoelt als link naar jouw foto's)
ahhh, vraag ijsmeis of ze je posts wilt wissenquote:Op maandag 23 april 2007 17:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik heb er nu al spijt van dat ik hier gepost hebt.
Doei danquote:Op maandag 23 april 2007 17:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik heb er nu al spijt van dat ik hier gepost hebt.
Heeft hij 2 ogen en een neus?quote:Op maandag 23 april 2007 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij helemaal geen foto's van vriendlief op mijn telefoon of in mijn portemonaie.![]()
![]()
.
Wel op mijn site. Dat wel. Maar die spam ik nergens rond.
Volgens mij weet bijna niemand hoe meneer eruit ziet.
Volgens mij heb ik zelfs nog foto's van mijn ex op mijn telefoon staan die dus NSFW zijn, dus die gaan er nu af...quote:Op maandag 23 april 2007 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij helemaal geen foto's van vriendlief op mijn telefoon of in mijn portemonaie.![]()
![]()
.
Wel op mijn site. Dat wel. Maar die spam ik nergens rond.
Volgens mij weet bijna niemand hoe meneer eruit ziet.
Ik heb geen exen, dat scheeltquote:Op maandag 23 april 2007 17:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs nog foto's van mijn ex op mijn telefoon staan die dus NSFW zijn, dus die gaan er nu af...
Er kwam vandaag een scholier bij mij aan de balie sigaretten kopen. Omdat ik vlak naast 2 grote scholen werk moeten wij dus altijd vragen naar ID bij mensen die duidelijk niet ouder dan 20 zijn. Zo stond er dus ook vandaag iemand aan de balie waaraan ik zn ID vroeg. De geboortedatum was oke, maar op de pasfoto stond toch echt duidelijk een meisje waarop ik dus op de automatische piloot zeg 'maar dat is een meisje'. Vervolgens blijkt uit de blik van het betreffende meisje waarvan ik dus overtuigd was dat het een jongen was, dat dat nogal een domme opmerking wasquote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef mordradead het volgende:
Foto'sIk laat altijd foto's van mezelf zien uit m'n portemonnee... zoals mijn sportpas van toen ik nog best lang haar had... of m'n ID met een foto uit de 1e klas
Het is misschien een beetje apart dat het versturen van foto's van haar gepaard gaat met het vertellen van jou relatieproblemen. Verder is het natuurlijk hardstikke goed als je trotst bent op je vriend/vriendin.quote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook geen foto's van mijn vriendin gespamt. Op die gene van mijn avatar na dan.
Ik vind het niet vreemd dat je aan mensen een foto van je vriend / vriendin laat zien.
Al moet ik zeggen dat het er wel veel waren.
Dan weet ik tenminste met wie ik zit te gamen, en bovendien sta ik open voor alle meuk die me toegestuurd wordtquote:Op maandag 23 april 2007 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
Gelukkig ben ik een ninja zonder problemen, die komen helemaal niet op de fotoquote:Op maandag 23 april 2007 18:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje apart dat het versturen van foto's van haar gepaard gaat met het vertellen van jou relatieproblemen. Verder is het natuurlijk hardstikke goed als je trotst bent op je vriend/vriendin.
Je vroeg er zelf om hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan weet ik tenminste met wie ik zit te gamen, en bovendien sta ik open voor alle meuk die me toegestuurd wordt
nou nee, opslaan vond ik nou ook weer niet nodig.quote:Op maandag 23 april 2007 19:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf om hoor.
Ik weet niet ofdat je ze opgeslagen hebt maar die map met veel te veel foto's is offline.
Kun je het ook zo verwoorden dat ik het snap?quote:Op maandag 23 april 2007 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nou nee, opslaan vond ik nou ook weer niet nodig.
Het zijn geen foto's van T-A die NSFW zijn namelijk
Naakt foto's van Together_Alone, de ex van Tainquote:Op maandag 23 april 2007 19:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je het ook zo verwoorden dat ik het snap?
Klopt dat zijn het niet. Ik ga ook geen naakt foto's van iemand online zetten. Sorry.quote:Op maandag 23 april 2007 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Naakt foto's van Together_Alone, de ex van Tain
Jij bent mijn idool.quote:Op maandag 23 april 2007 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een ninja zonder problemen, die komen helemaal niet op de foto
En die van mij dan?quote:Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Klopt dat zijn het niet. Ik ga ook geen naakt foto's van iemand online zetten. Sorry.
Je gamed met Heintje zijn vriendin ja?quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan weet ik tenminste met wie ik zit te gamen, en bovendien sta ik open voor alle meuk die me toegestuurd wordt
Goku heeft dat wel eens gedaan hoor. En die heeft de foto's ook.quote:Op maandag 23 april 2007 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gamed met Heintje zijn vriendin ja?
quote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef mordradead het volgende:
En terecht.
Dat heb ik ook niet gedaanquote:Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Klopt dat zijn het niet. Ik ga ook geen naakt foto's van iemand online zetten. Sorry.
Ik snap de grap en de ban niet?quote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef Roi het volgende:
Lol ik ben nu ook (weer) gebanned op het neoGAF forum, omdat ik dit plaatje poste:
[afbeelding]
![]()
Het waren gemixte foto's, en ik wil best gamen met heintje zijn vriendin hoor, geen probleemquote:Op maandag 23 april 2007 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je gamed met Heintje zijn vriendin ja?
Volgens mij heb je maar 1 foto gezien waar ik op stond. Op heel die zooi foto's in de map "groep" stond ik niet.quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik snap de grap en de ban niet?
[..]
Het waren gemixte foto's, en ik wil best gamen met heintje zijn vriendin hoor, geen probleem
Ik snap de grap en de ban ook nietquote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik snap de grap en de ban niet?
[..]
Dat spel 'New Super Mario World' bestaat helemaal niet. Ik ben best lang bezig geweest met die coverquote:Op maandag 23 april 2007 23:17 schreef Heintje het volgende:
De grap heeft volgens mij te maken met dat roze / paarse beestje dat er bij staat.
Ik ken hem alleen niet dus ik snap de grap ook niet.
En dan bannen ze je gelijk?quote:Op maandag 23 april 2007 23:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat spel 'New Super Mario World' bestaat helemaal niet. Ik ben best lang bezig geweest met die cover![]()
![]()
Het topic zat al vol speculaties over wat Nintendo zou laten zien op de TGS, dus het was meer een suggestie. En zoals Roy zei, een klein steekje.
Het lijkt mij geen forum waar ik het lang vol zou houden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En dan bannen ze je gelijk?
Wat een tyfus triest forum zeg
Printer ophalen bij onze vestiging in Amsterdam en dan weer naar kantoor in Utrecht...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:18 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me. Wat zijn ieders plannen voor vandaag? Ik mag zo weer heerlijk richting school.
En dan niet meteen gaan uitgeven he. Anders komt je laptop er nooit.quote:
Kleren gekocht. Check. (quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
En dan niet meteen gaan uitgeven he. Anders komt je laptop er nooit.
Ohja, studiefinanciering! Die 90 euro ...quote:
Vertel eens? Nieuwe opleiding?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
En morgen weer zwaar aan de statistiek voor mijn volgende opleiding.![]()
![]()
Zo duurt het nog wel even voordat je je laptopje hebt he.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kleren gekocht. Check. ()
Cadeau's gekocht met uitzondering van één cadeautje nog dan. Check.
Nieuwe schoenen gekocht. Check (al kan ik altijd nog een paar gebruiken![]()
)
Het enige wat nog moet is mijn telefoonrekening (is EINDELIJK niet hoog), de autoverzekering, sowieso nog één keer tanken, 't VGZ en lesgeld.
Volgens mij was het dat.
Ik heb de aanvullende beursquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja, studiefinanciering! Die 90 euro ...!
Minimumquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo duurt het nog wel even voordat je je laptopje hebt he.
Of je loon is hoger dat ik denk dat het is.
Die ben je ook gelijk weer kwijt aan je nog open staande posten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb de aanvullende beurs![]()
. Driehonderdnogwat.
En dat is maar goed ook, anders kwam ik echt niet rond.
Ik heb ook wel eens hoge rekeningen gehad. Maar zoveel haal ik toch echt niet. Ik geloof iets van 70 euro of zo. Meer dan een uur bellen vanuit het buitenland tikt lekker aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Minimum. Maar ik spaar bijna al m'n loon
. Of nouja, soms ook niet
.
Maar ik denk dat ik deze maand wel weer wat kan sparen. Doordat mijn telefoonrekening niet zo hoog is. Ik denk dat ie 30 euro is ofzo, terwijl ie vorige maand 150 was.
Dan belt ie mij altijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens hoge rekeningen gehad. Maar zoveel haal ik toch echt niet. Ik geloof iets van 70 euro of zo. Meer dan een uur bellen vanuit het buitenland tikt lekker aan.
Nou weet ik wel jij en je vriendje elkaar gewoon bellen ookal ben je allebij op live omdat een private chat lastiger is of zo.
Dat is zonder spam?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:07 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
![]()
. Werk-mail
![]()
. Dus ik ga maar eens tussendoor weer flink aan het werk.
vrouwen en telefoonsquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Minimum. Maar ik spaar bijna al m'n loon
. Of nouja, soms ook niet
.
Maar ik denk dat ik deze maand wel weer wat kan sparen. Doordat mijn telefoonrekening niet zo hoog is. Ik denk dat ie 30 euro is ofzo, terwijl ie vorige maand 150 was.
Vormgeefster!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef ach het volgende:
[..]
Dat is zonder spam?Wat voor werk doe je dan?
Ik krijg geen studiefinanciering meer![]()
Als ik je vriendje was zouik dit niet willen lezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan belt ie mij altijd! Ik bel mijn vriendje haast nooit. Vorige maanden heb ik met een ander persoon veel gebeld
.
En wat geef je zoal vorm ?quote:
Ik zou voor een rechthoek gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op dit moment een bannertje voor op een website.
Het is een (voor)afgesproken maatquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou voor een rechthoek gaan.
Dus ga jij daar niet voor...
Dan hoef je het toch geen vorm te geven....quote:
En daar krijg je 79 emailtjes over?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op dit moment een bannertje voor op een website.
Nog 77 te gaan dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, de overige 78 mailtjes zijn andere opdrachten. Ik ben nu aan mailtje twee bezig.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, de overige 78 mailtjes zijn andere opdrachten. Ik ben nu aan mailtje twee bezig.
Psychologie wil ik ga doen (in Leiden), maar moet daarvoor een wiskundetoelatingstoets doen. Ben jij nog van plan om Psychologie te doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja, studiefinanciering! Die 90 euro ...!
[..]
Vertel eens? Nieuwe opleiding?
Binnen een half uur?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef Heintje het volgende:
Ligt ook aan de grote van de opdrachten. Volgens mij kan ijsmeis die opdrachten binnen een half uur afwerken als ze niet zou fokken. Dus dan is ze in een fulltime week door haar mail verzemeling heen.
Maar ze wordt waarschijnlijk per uur betaald en niet per afgehandeld mailtje. Dus is het ook zaak voor haar om werk te houden. Ze heeft het geld hard nodig....
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Binnen een half uur?. Ben je gek
![]()
?
De opdracht die ik nu heb ben ik al een uur mee bezig en hij is nog niet af.
Ik bied meer. Ik doe amper wat ik zou moeten doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:06 schreef ach het volgende:
Ik zit de halve dag dingen te doen die niks met mijn werk te maken hebbenDaar moet ik nog verandering brengen eigenlijk
![]()
Ik heb dat ook wel eens hoor. Maar dan heb ik ook geen opdrachtenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:06 schreef ach het volgende:
Ik zit de halve dag dingen te doen die niks met mijn werk te maken hebbenDaar moet ik nog verandering brengen eigenlijk
![]()
Ik weet het niet. Mijn interesse is dit jaar meer gewekt in criminologie. Maar ik ben van plan om eerst te gaan werken, ik wil echt werkervaring gaan opdoen voordat ik direct een te jong en te hoog opgeleid persoontje ben en dus nergens meer aan werk kan komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Psychologie wil ik ga doen (in Leiden), maar moet daarvoor een wiskundetoelatingstoets doen. Ben jij nog van plan om Psychologie te doen?
Foeiquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef ach het volgende:
Ja maar jij loopt stage toch Heintje? Toen deed ik al helemaal niks.
Ik heb ook wel wat te doen maar ik zeg altijd gewoon dat ik ergens een week mee bezig ben terwijl ik het misschien ook in een dag of 2 af kan hebben![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Mijn interesse is dit jaar meer gewekt in criminologie. Maar ik ben van plan om eerst te gaan werken, ik wil echt werkervaring gaan opdoen voordat ik direct een te jong en te hoog opgeleid persoontje ben en dus nergens meer aan werk kan komen.
Heb trouwens gisteren een dikke negen gehaald voor mijn Psychopathologie als keuzevak. Hoogst interessant vak was dat.
Jep stage.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef ach het volgende:
Ja maar jij loopt stage toch Heintje? Toen deed ik al helemaal niks.
Ik heb ook wel wat te doen maar ik zeg altijd gewoon dat ik ergens een week mee bezig ben terwijl ik het misschien ook in een dag of 2 af kan hebben![]()
Ik aan fok en mijn 360.quote:
En toch ben ik er aan verslaaft.quote:
Fokquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
Verslavingen. Whehe, daarvan heb ik er een hele hoop.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
FOK!
Gears
Tim
Alchol
Joints
Bellen
Welke ben ik nog vergeten?
Ik laat toch zien dat het geen verslaving isquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef Heintje het volgende:
Als bellen geen verslaving is haal je geen rekeningen van 150 euro hoor.
Ik heb deze maand ook nog geen sex gehad en toch ben ik er aan verslaafd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik laat toch zien dat het geen verslaving is. Deze maand is het maar 30 euro ongeveer.
Wtfquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef ach het volgende:
Volgens mij was ik een beetje verslaafd aan alcohol geraakt omdat ik op mijn werk onbeperkt voedsel krijg, waaronder bier.Ik zag ineens in dat elke dag aangeschoten/lam thuiskomen niet echt normaal is
Nu begin ik ook gelijk weer netjes om 9.00uur ipv 11/12
![]()
Nah, serieus, ik kan wel niet zonder telefoon. Maar ik ben niet verslaafd aan bellen. Als dat zo was, dan lag/zat/stond ik allang weer aan de telefoon met iemand te kleppen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb deze maand ook nog geen sex gehad en toch ben ik er aan verslaafd.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef ach het volgende:
Volgens mij was ik een beetje verslaafd aan alcohol geraakt omdat ik op mijn werk onbeperkt voedsel krijg, waaronder bier.Ik zag ineens in dat elke dag aangeschoten/lam thuiskomen niet echt normaal is
Nu begin ik ook gelijk weer netjes om 9.00uur ipv 11/12
![]()
Je hoeft niet iets 24/7 te doen om er verslaaft aan te zijn hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, serieus, ik kan wel niet zonder telefoon. Maar ik ben niet verslaafd aan bellen. Als dat zo was, dan lag/zat/stond ik allang weer aan de telefoon met iemand te kleppen.
Nee, maar je hebt er wel behoefte naar. En dat heb ik niet echtquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hoeft niet iets 24/7 te doen om er verslaaft aan te zijn hoor.
Maar je geeft ook aan niet zonder te kunnen, dus heb wel een bepaalde behoefte er aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt er wel behoefte naar. En dat heb ik niet echt.
Nouja, ik kán wel zonder. Maar dat hoeft niet. Dus heb ik het ding bijna altijd bij omdat het handig is. Maar ik heb niet de behoefte om iemand te bellenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar je geeft ook aan niet zonder te kunnen, dus heb wel een bepaalde behoefte er aan.
Mijn verslaving is denk ik dan wel SMS'en. De 150 smsjes per maand haal ik gemakkelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:01 schreef Heintje het volgende:
Hobby's zijn wel iets anders als verslavingen.
Films kijken is ook een hobby van mij. Maar geen verslaving.
Dat hou ik serieus niet langer dan 5 minuten vol. Ik moet echt iets te doen hebben....quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef peristilius het volgende:
Mijn hobby's zijn:
- In het zonnetje zitten
Ik heb een hekel aan SMSen. Ik bel liever. Komt ook door mijn abbo. 150 belminuten en 0 SMSjes per maand.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn verslaving is denk ik dan wel SMS'en. De 150 smsjes per maand haal ik gemakkelijk.
Ik heb dus een hekel aan bellen. Dus SMS'en komt voor mij beter uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan SMSen. Ik bel liever. Komt ook door mijn abbo. 150 belminuten en 0 SMSjes per maand.
De afgelopen tijd heb ik veel SMSjes verstuurt. (nog geen 10 per week) Maar normaal zit ik op 1 of minder SMSjes in een maand.
Ligt er aan waarvoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb dus een hekel aan bellen. Dus SMS'en komt voor mij beter uit.
Ik SMS bijna alles wat ik te melden hebquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt er aan waarvoor.
Voor een medeling is SMSen soms wel makkelijker. Of als iemand niet opneemt.
Als je iemand iets wil vragen doe je dat niet via SMS vind ik. Dan bel je gewoon. Mocht die dan niet te bereiken zijn is SMSen pas een optie.
Of later terug bellen.
Ik heb er echt een hekel aan als iemand iets van mij wil weten en dat ik dan geld moet betalen om daar antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik SMS bijna alles wat ik te melden hebAlleen als het heel dringend is en ik heb geen tijd om dingen te typen (ookal kan ik snel sms'en) dan ga ik bellen.
Ik ben dan ook vaak mensen tot last, dus ook met smsjes.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan als iemand iets van mij wil weten en dat ik dan geld moet betalen om daar antwoord op te geven.
Hee kuthein! wel ons BoF topic volspammen met je onzin maar niet even een nieuwe openenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan als iemand iets van mij wil weten en dat ik dan geld moet betalen om daar antwoord op te geven.
Vaak zal mijn reacite op een SMSje dan ook bellen zijn. Bel minuten heb ik toch zat.
Alleen als iemand in het buitenland zit zijn SMSjes makkelijker en goedkoper.
Ik open alleen topics met een simpele OP.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee kuthein! wel ons BoF topic volspammen met je onzin maar niet even een nieuwe openen![]()
Daar hou ik me nooit zo mee bezig, het komt altijd wel een keer op mijn rekening.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef peristilius het volgende:
Hebben mensen hun stufi trouwens al binnen? Ik die van mij nog niet, en ik wil hem wel.
Neequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef peristilius het volgende:
Hebben mensen hun stufi trouwens al binnen? Ik die van mij nog niet, en ik wil hem wel.
Helaas niet nee, betaal alleen maar aan de IBGquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef Roi het volgende:
Lol ik ben nu ook (weer) gebanned op het neoGAF forum, omdat ik dit plaatje poste:
[afbeelding]
![]()
quote:Take a week off. Posting fake news of that magnitude mere days after a thousand noobs were let in? Not so smart. You trying to start a riot or something?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wtf. Bier krijgen van en op het werk
![]()
. Waar werk je? Bij een bierbrouwerij
?
Ik werk bij een softwarebedrijf(je)quote:
Op je werk betalen voor drinken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:55 schreef Heintje het volgende:
Ja ik krijg wel een stage vergoeding. (waar ik net mijn reiskosten van kan betalen voor mijn stage)
En als ik hier cola wil moet ik er nog 60 cent voor betalen. Terwijl ik elke dag gratis een jerrycan koffie mee zou kunnen nemen.
Ik ben het er niet mee eens. Maar ik kan de discussie niet winnen van dat apperaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Op je werk betalen voor drinken....
Dat is volgens mij ook ongeveer de inkoop prijs.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij ons is koffie en thee ook gratis, maar frisdrankblikjes niet. En laat dat nou net zijn wat ik wil... Gelukkig kost het maar 45 ct per blikje
Ik vind eigenlijk ook dat je werkgever daar voor moet zorgen. Maar in plaats daarvan moet hij je door betalen als je ziek bent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef ach het volgende:
Lunch moet ik wel weer zelf betalen. Maar ik neem altijd zelf eten mee.
Kratten bier in de reclame, 2e halve prijs...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef mordradead het volgende:
Lucht je hart Tain.
Is inderdaad aantzetten tot alcoholisme..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Kratten bier in de reclame, 2e halve prijs...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Kratten bier in de reclame, 2e halve prijs...
Ik kan niet kiezen tussen Grolsch, Brand en Palm. Dan maar van alles twee ofzo.quote:
Pff, ik ben juist van de alcohol af aan het stappen, spul is niet goed voor me.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef mordradead het volgende:
Dit is al mijn 3e dag zonder alcohol op rij!!!!!!
katertje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef peristilius het volgende:
Ik heb gister te veel alcohol gehad, had er gelijk al weer spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |