Goeiesmorges? Nog even en ik ga naar bedquote:Op woensdag 2 mei 2007 04:59 schreef JeRa het volgende:
Goeiesmorges mensen. Ik was weer eens een deadline voor een project vergetengelukkig betaalt het goed, dus dit nachtje sla ik graag over.
Naar bed? Was dat niet iets metquote:Op woensdag 2 mei 2007 06:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Goeiesmorges? Nog even en ik ga naar bed![]()
Hoe deden mensen dat dan voor de OV kaart?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik woon in dezelfde plaats als mijn school maar als ze me geen OV-jaarkaart zouden geven zou ik dus echt de reiskosten niet kunnen betalen! en is me te ver om te fietsen! serieus! kan altijd gaan zwartrijden ofcourse. zou dan goedkoper zijn ook. zo nu en dan boetezolang die poortjes nog met van alles opengaan..
maargoed als mensjes meer dan 10k verdienen moeten ze niet zeuren! heb je geld zat!
toen was de studifinanciering hogerquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe deden mensen dat dan voor de OV kaart?![]()
En mensen die boven de 10k verdienen mogen juist zeuren aangezien ze opdraaien voor dit soort kosten.
En toen die er nog niet was?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En toen die er nog niet was?![]()
Wat je nu noemt was 1 van de eerste goede stappen.
We kunnen veel beter pompen in goed onderwijs dan de financieele situatie van de studenten.
Het nederlands onderwijs is de laatste jaren zo hard achteruit gegaan.
Het is gewoon treurig.
Dus liever slechter onderwijs wat iedereen kan betalen dan goed onderwijs wat eventueel iedereen kan betalen? Als is dit helemaal niet aan elkaar gekoppeld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]dat maakt denk ik geen hol uit
ookal heb je goed onderwijs, de studenten (allemaal) moeten hun opleiding kunnen betalen..
en er zullen dan echt gevallen zijn die dit niet meer kunnen, wat als resultaat oplevert dat ze:
of niet verder studeren
of een lagere vervolgopleiding kiezen vanwege de kosten
en ja ik ken mensen die maar net rond kunnen komen met wat ze krijgen, en nee pa/ma kan niet mee betalen..
Nja, dat is wel heel vroeger hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Vroeger was het niet normaal om als student gelijk een studentenkamer te huren, maar bleef je vaak thuiswonen totdat je getrouwd was, en je daarna met je echtgenoot een huis kocht.
Vroeger was het normaal dat vrouwen geen stemrecht hadden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Vroeger was het niet normaal om als student gelijk een studentenkamer te huren, maar bleef je vaak thuiswonen totdat je getrouwd was, en je daarna met je echtgenoot een huis kocht.
nee er moet een goed combinatie van beide factoren zijn, echter is die kennelijk lastig te vindenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus liever slechter onderwijs wat iedereen kan betalen dan goed onderwijs wat eventueel iedereen kan betalen? Als is dit helemaal niet aan elkaar gekoppeld.
vroegahquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef slakkie het volgende:
[..]
Vroeger was het normaal dat vrouwen geen stemrecht hadden.
Vroeger hadden we geen mobiele telefoons.
Vroeger was alles beter.
Wat noem je vroeger? Mijn moeder woonde (in de jaren 60) gewoon op een studentenkamer en haar ouders waren niet bepaald rijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
$timestamp -= 6 * 3600;quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:30 schreef JeRa het volgende:
[..]
Naar bed? Was dat niet iets met
$timestamp += 7 * 3600;
Ofzo?
het kan indd leuk zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef slakkie het volgende:
Java drinken is wel ok, Java coden.. eerlijk is eerlijk. het kan leuk zijn.
Things have changed, Printable (abstract) bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef JortK het volgende:
Ik weet nog van vroeger dat je Java niet uit kon printen
Ja daarom, maar dat was vroeger zo leuk met klasgenotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef JeRa het volgende:
[..]
Things have changed, Printable (abstract) bijvoorbeeld
Onze "concurrenten" gebruiken ook java en dat zijn toch applicaties die dagen, soms wel weken getalletjes lopen te crunchen. Voor hun geen probleem dus (voor mij wel, daarom gebruik ik C/C++)quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef JeRa het volgende:
of voor performance afhankelijke projecten maar voor de rest is het ideaal
Wat, de sourcecode?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja daarom, maar dat was vroeger zo leuk met klasgenoten
Print ff uit dan
Hmmm,, het gaat niet
Mongool kun je nou nog niet eens fatsoenlijk printen
Dat heb ik niet gezegd, maar het zou zo leuk zijn als het wel kon. Tuurlijk is het niet didactisch verantwoord, maar goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:28 schreef Netsplitter het volgende:
Dus eigelijk moeten ze dan maar de tentamens helemaal afschaffen?
En de examens ook?
Aangezien die ook op iemand z'n verjaardag kunnen vallen...
Daar gaan je blauwe haartjes overeind van staan he...quote:
Het is gewoon nog een beetje vroeg voor vodkaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar gaan je blauwe haartjes overeind van staan he...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |