look@lan ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef SHERMAN het volgende:
Welke LAN/netwerk scanner gebruiker jullie trouwens? (als je er al een gebruikt)
Ben aan het spelen geweest met Getif ( http://www.wtcs.org/snmp4tpc/getif.htm ) En Network Scanner ( http://www.softperfect.com/products/networkscanner/ ) Maar beide vind ik niet echt super eigenlijk..
Hoezo liggen? Misschien valt hij wel telkens in de trein in slaap en kan hij nu op tijd wakker worden. En alarm in een stilte-coupe staat ook zo stom hequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig liggen eerlijk gezegd
Ik zit me GSM op het werk niet op stil. En als mijn wekker dan afgaat op het moment dat de werkdag gedaan is moet niet iedereen dat horenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het principe van een wekker snap je?![]()
Het is juist de bedoeling dat je die kan horen
Anders kan je hem net zo goed niet zetten.![]()
GFI Network Scanner iets?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef SHERMAN het volgende:
Welke LAN/netwerk scanner gebruiker jullie trouwens? (als je er al een gebruikt)
Ben aan het spelen geweest met Getif ( http://www.wtcs.org/snmp4tpc/getif.htm ) En Network Scanner ( http://www.softperfect.com/products/networkscanner/ ) Maar beide vind ik niet echt super eigenlijk..
Ambtenaar? 17:00 > Wegwezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik zit me GSM op het werk niet op stil. En als mijn wekker dan afgaat op het moment dat de werkdag gedaan is moet niet iedereen dat horen
en zo niet dan ook om 16:15 opruimen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef TwyLight het volgende:
en om 16:15 beginnen met opruimen(als die al troep heeft)
Nee, 17u30 naar huis. En het opruimen start op 17u25quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:37 schreef devzero het volgende:
1730 idd, tenslotte hebben ze lunches van 2 uur in belgie.
9:00 beginnen
10:00 koffie pauze
11:15 verder met werken
12:00 lunch
14:00 beginnen met werken
14:45 thee pauze
15:15 verder met werken
15:30 plaspauze
16:00 werken
17:00 beginnen met opruimen
17:30 naar huis
Ik spreek liever in minutenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef devzero het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, de meeste mensen zijn toch maar een paar uur per dag effectief bezig met werk.
kortere maar effectievere werkdagen dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef devzero het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, de meeste mensen zijn toch maar een paar uur per dag effectief bezig met werk.
als ik een laptop had zou ik idd buiten hebben gezetenquote:Op maandag 30 april 2007 17:02 schreef devzero het volgende:
Weekend is niet bevorderlijk voor slowchat. Iedereen lekker in de zon gezeten?
devzero niet, bij devzero lag de keuken blank deze zondag![]()
Jij hebt ook geen nationale feestdagquote:Op maandag 30 april 2007 17:02 schreef devzero het volgende:
ik heb aardig ind e zon gelopenquote:Op maandag 30 april 2007 17:02 schreef devzero het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2007 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen nationale feestdag![]()
Dan drink je die op Bush zijn verjaardagquote:Op maandag 30 april 2007 18:14 schreef devzero het volgende:dat was ik dus helemaal vergeten. Ik zal straks tijdens lunch een oranje bitter drinken
ik zou een vrije dag eisen en op een rommelmarkt gaan struimen hoorquote:Op maandag 30 april 2007 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]dat was ik dus helemaal vergeten. Ik zal straks tijdens lunch een oranje bitter drinken
en vergeet niet de salmonella kebab.quote:Op maandag 30 april 2007 18:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zou een vrije dag eisen en op een rommelmarkt gaan struimen hoor![]()
ga hem vanmiddag kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:40 schreef slakkie het volgende:
Sterker nog, ik heb geen PC aangeraakt dit weekend (behalve de Mac dan om Heroes te kijken). Vandaag nieuwe episode binnen (hopelijk).
Moeten we nu gaan vragen met wat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:08 schreef SHERMAN het volgende:
Zo van het weekend mijn pc voorzien van een kleine hardware upgrade. (A)
Nee, want jouw pc is toch spannender.quote:
Er is inderdaad nog een 500gb schijf bij gekomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dus alleen wat extra hardeschijven zeker
En dat is slecht?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, maar als je nu teveel verdiend, moet je inleveren op de studiebeurs...
Dat hebben we dus vast laten leggen in regeltjes.quote:
Laat ze dan stoppen met hun studie en zich volledig op hun onderneming richten.quote:"De grens belemmert de studentondernemer."
Het halve systeem is natuurlijk bende.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef devzero het volgende:
10K is natuurlijk een arbitrair getal. Ik kan me nog herinneren dat dat vroeger een paar duizend gulden was, dus dat is al flink om hoog gegaan.
[..]
Laat ze dan stoppen met hun studie en zich volledig op hun onderneming richten.
Tsja, het huidige systeem is al best oud en iedere minister wil zijn stempel er opdrukken. Inmiddels is het een beetje een bende aan het worden. Het OV systeem is daar een mooi voorbeeld van...toch maar weer terug naar de reiskostenvergoedingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
Het halve systeem is natuurlijk bende.
OV als je woont in je studieplaats lijkt me ook al zo iets overbodigs.
Alleen naar cijfers kijken is niet voldoende, laat staan of loten nuttig is, maar goed, dat is een andere discussie. Overigens is het loten niet geheel randomquote:Het loten van mensen in studies![]()
Kijk gewoon naar cijfers of eventueel intake testen.
ib-groepquote:Het principe van de gewogen loting houdt het volgende in: hoe hoger het gemiddeld eindexamencijfer is van de vooropleiding, hoe groter de kans is voor de aanstaande student om in te loten.
totdat je voor je studie naar de andere kant van het land moet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je toch als nog een kaart aanvragenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
totdat je voor je studie naar de andere kant van het land moet...
dan moet je het gaan declareren ofzo (je reiskosten)
dat is iets wat de IB groep niet wil, dat papier werk kost ze klauwen met geld (meer dan jou een week of weekend OV te geven voor het hele land gok ik)
ik woon in dezelfde plaats als mijn school maar als ze me geen OV-jaarkaart zouden geven zou ik dus echt de reiskosten niet kunnen betalen! en is me te ver om te fietsen! serieus! kan altijd gaan zwartrijden ofcourse. zou dan goedkoper zijn ook. zo nu en dan boetequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
tja het ziet er iig niet naar uit dat het tekort aan studenten woningen binnenkort is opgelostquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je toch als nog een kaart aanvragen
Mijn ideale oplossing is gewoon om die hele kaart af te schaffen.
Maar die is noodgedwongen geboren door een tekort aan studenten woningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |