Dan kan je toch als nog een kaart aanvragenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
totdat je voor je studie naar de andere kant van het land moet...
dan moet je het gaan declareren ofzo (je reiskosten)
dat is iets wat de IB groep niet wil, dat papier werk kost ze klauwen met geld (meer dan jou een week of weekend OV te geven voor het hele land gok ik)
ik woon in dezelfde plaats als mijn school maar als ze me geen OV-jaarkaart zouden geven zou ik dus echt de reiskosten niet kunnen betalen! en is me te ver om te fietsen! serieus! kan altijd gaan zwartrijden ofcourse. zou dan goedkoper zijn ook. zo nu en dan boetequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
Het halve systeem is natuurlijk bende.
OV als je woont in je studieplaats lijkt me ook al zo iets overbodigs.
tja het ziet er iig niet naar uit dat het tekort aan studenten woningen binnenkort is opgelostquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je toch als nog een kaart aanvragen
Mijn ideale oplossing is gewoon om die hele kaart af te schaffen.
Maar die is noodgedwongen geboren door een tekort aan studenten woningen.
Goeiesmorges? Nog even en ik ga naar bedquote:Op woensdag 2 mei 2007 04:59 schreef JeRa het volgende:
Goeiesmorges mensen. Ik was weer eens een deadline voor een project vergetengelukkig betaalt het goed, dus dit nachtje sla ik graag over.
Naar bed? Was dat niet iets metquote:Op woensdag 2 mei 2007 06:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Goeiesmorges? Nog even en ik ga naar bed![]()
Hoe deden mensen dat dan voor de OV kaart?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik woon in dezelfde plaats als mijn school maar als ze me geen OV-jaarkaart zouden geven zou ik dus echt de reiskosten niet kunnen betalen! en is me te ver om te fietsen! serieus! kan altijd gaan zwartrijden ofcourse. zou dan goedkoper zijn ook. zo nu en dan boetezolang die poortjes nog met van alles opengaan..
maargoed als mensjes meer dan 10k verdienen moeten ze niet zeuren! heb je geld zat!
toen was de studifinanciering hogerquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe deden mensen dat dan voor de OV kaart?![]()
En mensen die boven de 10k verdienen mogen juist zeuren aangezien ze opdraaien voor dit soort kosten.
En toen die er nog niet was?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En toen die er nog niet was?![]()
Wat je nu noemt was 1 van de eerste goede stappen.
We kunnen veel beter pompen in goed onderwijs dan de financieele situatie van de studenten.
Het nederlands onderwijs is de laatste jaren zo hard achteruit gegaan.
Het is gewoon treurig.
Dus liever slechter onderwijs wat iedereen kan betalen dan goed onderwijs wat eventueel iedereen kan betalen? Als is dit helemaal niet aan elkaar gekoppeld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]dat maakt denk ik geen hol uit
ookal heb je goed onderwijs, de studenten (allemaal) moeten hun opleiding kunnen betalen..
en er zullen dan echt gevallen zijn die dit niet meer kunnen, wat als resultaat oplevert dat ze:
of niet verder studeren
of een lagere vervolgopleiding kiezen vanwege de kosten
en ja ik ken mensen die maar net rond kunnen komen met wat ze krijgen, en nee pa/ma kan niet mee betalen..
Nja, dat is wel heel vroeger hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Vroeger was het niet normaal om als student gelijk een studentenkamer te huren, maar bleef je vaak thuiswonen totdat je getrouwd was, en je daarna met je echtgenoot een huis kocht.
Vroeger was het normaal dat vrouwen geen stemrecht hadden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Vroeger was het niet normaal om als student gelijk een studentenkamer te huren, maar bleef je vaak thuiswonen totdat je getrouwd was, en je daarna met je echtgenoot een huis kocht.
nee er moet een goed combinatie van beide factoren zijn, echter is die kennelijk lastig te vindenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus liever slechter onderwijs wat iedereen kan betalen dan goed onderwijs wat eventueel iedereen kan betalen? Als is dit helemaal niet aan elkaar gekoppeld.
vroegahquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef slakkie het volgende:
[..]
Vroeger was het normaal dat vrouwen geen stemrecht hadden.
Vroeger hadden we geen mobiele telefoons.
Vroeger was alles beter.
Wat noem je vroeger? Mijn moeder woonde (in de jaren 60) gewoon op een studentenkamer en haar ouders waren niet bepaald rijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:26 schreef Geqxon het volgende:
$timestamp -= 6 * 3600;quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:30 schreef JeRa het volgende:
[..]
Naar bed? Was dat niet iets met
$timestamp += 7 * 3600;
Ofzo?
het kan indd leuk zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:58 schreef slakkie het volgende:
Java drinken is wel ok, Java coden.. eerlijk is eerlijk. het kan leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |