graag gedaan en geniet ze (waarvan dan ook)quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo het duurde effe maar bedankt marije!!
Eens. De waarschuwingen hoeven niet te wachten en mogen zsm bekend gemaakt worden, tevens het aanscherpen van de regels. Tenzij dgk natuurlijk op oude voet verder wil.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef Ashrak het volgende:
Als ik DGK was zou ik toch even ingrijpen.
Ik weet anders niet hoe de dag verdergaat met een Jaap die denkt dat hij nu echt de Koning van de villa is.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef farceman het volgende:
Laat Huub maar gewoon doorgaan met Amanda..
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef proh het volgende:
Jezus jaap, zelfs met bezoek erbij gaat ie door, ik zeg; eruit met Jaap
Nee. Heeft Jaap zelf gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:37 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft Brian verteld dat Huub en Eric het kantoor overhoop gehaald hebben. Is dat zo?
Neequote:Op zaterdag 21 april 2007 13:37 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft Brian verteld dat Huub en Eric het kantoor overhoop gehaald hebben. Is dat zo?
Wat ik ervan heb gelezen: nee, dat heeft Jaap gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:37 schreef Varen het volgende:
Daar is dat bloed ook van.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee
Was Jaap zelf. Daar en in de badkamer is hij ook nog op zijn plaat gegaan.
Vandaar zijn lip door zijn tand?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee
Was Jaap zelf. Daar en in de badkamer is hij ook nog op zijn plaat gegaan.
Wat was jou indruk dan over de vermeende kopstoot en al dat bloed??quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:40 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het live mogen aanschouwen en die Jaap was echt heel eng bezig vanacht
Al dat bloed?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat was jou indruk dan over de vermeende kopstoot en al dat bloed??
Bloedzee beneden in de slaapkamerquote:
Ja joh.. het was verschrikkelijk!!! Ze moesten hem achter helemaal schoonmaken en de kleding zat er onder en beneden ligt ook nog allemaal bloed!!quote:
denk eerder dat het bloed kwam door de zonnebril. En jaap was meer met fysiek geweld bezig in mijn ogen toen hij de zwabbers wilde afpakkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Is toch ook nog steeds van toepassingquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:41 schreef Judah het volgende:
Deze TT is al wel 393182309 keer gebruikt de laatste dagen of niet?![]()
Welk incident en bij welke auto ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:44 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft dus wel degelijk te horen gekregen van achter dat het incident bij de auto te ver is gegaan, ze zijn beiden gewaarschuwd. Brian: 'je ziet mij niet meer loco de tent verbouwen'.
Jaap was al heel lang bezig met, laat ik zeggen, freakgedrag: rollen over de vloer, neurotish fluiten etc etc... op een gegeven moment kruipt hij naast Huub in bed, buigt over hem heen en begint hem te knijpen, treiteren en heel eng dichtbij te komen, waarop Huub herhaaldelijk zegt: Jaap afstand! Hou afstand Jaap! Jaap gaat door en Huub maakt een voorwaartse beweging met zijn hoofd, een kopstoot kan je het niet eens noemen, zo doen ze dat beiden nog 2x ofzo en Jaap begint te piepen over zn bril.... jaap loopt de kamer uit en je ziet hem pas weer in beeld als hij buiten met achter staat te bellen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Gisteren schijnt er iets gebeurd te zijn achter een auto tussen Huub en Brian. Ik heb het niet gezien, er niets over gelezen, behalve dat Scanman het een paar keer noemde vandaag 'dat gedoe van gisteren met Brian'. Maar wat het ook was, ze zijn beiden gewaarschuwd en volgens mij wist Scanman dat nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jaap was al heel lang bezig met, laat ik zeggen, freakgedrag: rollen over de vloer, neurotish fluiten etc etc... op een gegeven moment kruipt hij naast Huub in bed, buigt over hem heen en begint hem te knijpen, treiteren en heel eng dichtbij te komen, waarop Huub herhaaldelijk zegt: Jaap afstand! Hou afstand Jaap! Jaap gaat door en Huub maakt een voorwaartse beweging met zijn hoofd, een kopstoot kan je het niet eens noemen, zo doen ze dat beiden nog 2x ofzo en Jaap begint te piepen over zn bril.... jaap loopt de kamer uit en je ziet hem pas weer in beeld als hij buiten met achter staat te bellen....
Bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gisteren schijnt er iets gebeurd te zijn achter een auto tussen Huub en Brian. Ik heb het niet gezien, er niets over gelezen, behalve dat Scanman het een paar keer noemde vandaag 'dat gedoe van gisteren met Brian'. Maar wat het ook was, ze zijn beiden gewaarschuwd en volgens mij wist Scanman dat nog niet.
Gek is volgens mij niet het goede woord.quote:
Helaas snapt Jaap (maar ook Huub) niet dat kinderachtige actietjes uitvoeren nog geen terroriseren is... Kom op mensen, je tegenspelers zitten er 1 tot 6 maanden, die zijn nu echt wel wat gewend...quote:zal ik hier de boel compleet TERRORISEREN.
Geen idee ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik schakel net in. maar wat zegt brian nu over een officiele waarschuwing
Zat ik ook al aan te denken, mag hopen dat ze dan niet kan komenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
Jaap kan altijd nog Saffaa bellen!
Juf Judith komt zo en ik hoop eigenlijk dat de rotzooi in het kantoor dan nog niet is opgeruimd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:03 schreef Clank het volgende:
Zoals Huub van de week ook werd opgedragen om zijn zooi zelf op te ruimen, zo zal Jaap zo toch ook wel aan de slag moeten?!!
ja, kabels verstoptquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Juf Judith komt zo en ik hoop eigenlijk dat de rotzooi in het kantoor dan nog niet is opgeruimd.
En al helemaal niet dat de piano dan al weer werkt, want die schijnt Jaap ook onklaar hebben gemaakt.
je bedoeld deze foto?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:09 schreef Ashrak het volgende:
Bij de buren staat een foto/cap die is gemaakt voor de kopstoot waar al duidelijk te zien is dat Jaap het wondje heeft. We kunnen dus de wereld uit helpen dat dit is veroorzaakt door de kopstoot van Huub.
Foto is gemaakt in het kantoor en volgens mij is Jaap na de kopstoot niet meer in het kantoor geweest.
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je bedoeld deze foto?
[afbeelding]
zou je even een linkie naar die foto kunnen geven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:09 schreef Ashrak het volgende:
Bij de buren staat een foto/cap die is gemaakt voor de kopstoot waar al duidelijk te zien is dat Jaap het wondje heeft. We kunnen dus de wereld uit helpen dat dit is veroorzaakt door de kopstoot van Huub.
Foto is gemaakt in het kantoor en volgens mij is Jaap na de kopstoot niet meer in het kantoor geweest.
Ik weet niet hoe dat gaat en of het mag om tussen de fora gegevens en linkjes uit te wisselen, dus dat doe ik niet. Helaas, maar hij staat hierboven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
zou je even een linkie naar die foto kunnen geven.
scheelt weer zoeken.![]()
LOL bewijs.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je bedoeld deze foto?
[afbeelding]
Ff jequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
zou je even een linkie naar die foto kunnen geven.
scheelt weer zoeken.![]()
Ja, dat vind ik nu ook.quote:
Misschien had Huub Jaap rustig moeten laten slapen vanacht.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef farceman het volgende:
Wat ik nu zo erg vind is dat het altijd om Huub moet draaien...
waarom pakt nooit iemand ( bv. Jaap) Sylvia,Eric of Brian aan?
Altijd moet iedereen Huub hebben , beetje voorspelbaar en jammer.
Laten ze het pesten eens wat beter verdelen...
Laat Huub maar gewoon doorgaan met Amanda..
Jaap zegt dat Huub en Eric alles gedaan hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:21 schreef Veulen het volgende:
Hallo ben ik weer...
Hebben ze alle vage acties van jaap al ontdekt? Piana onklaar en vol pokerchips enzo?
Ja dat zou ik ook zeggen... Rare gozer, hij zat gewoon eene lijstje af te strepen van wat ie nog moest doen. Misschien kan iemand die toevallig ergens vinden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:22 schreef Varen het volgende:
Jaap zegt dat Huub en Eric alles gedaan hebben
Op zijn weblog staat ook een raar verhaal van Jaapquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen... Rare gozer, hij zat gewoon eene lijstje af te strepen van wat ie nog moest doen. Misschien kan iemand die toevallig ergens vinden?
Tuurlijk gelooft Brian dat!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:24 schreef Varen het volgende:
Brian gelooft dit en Jaap een wond bij zijn lip heeft door een kopstoot van Huub
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:17 schreef itsme het volgende:
[..]
nee toen ik het schreef stond die pic er nog niet. schat. bril heb ik al op.
leuke smilie![]()
Ja die ja, maar ik bedoelde eigenlijk of iemand van die bewoners die kon vinden. Weten ze precies wat japie heeft uitgespookt.quote:
Lijkt me ook een goed plan om juist vandaag, met een Jaap die totale terror heeft beloofd, met kind te komen schoonmaken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:30 schreef Veulen het volgende:
Herma komt schoonmaken met kind. Die zal wel blij zijn zeg.
Die gast is totaal ontspoort.quote:
Kijk even naar de foto die op een van de vorige pagina's staat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:40 schreef bunnyma het volgende:
Kan Jaap dat wondje aan zijn lip niet opgelopen hebben aan een tak van een struik toen hij zo druk bezig was van alles in de struiken te gooien?
Ze had het met Natasja nog wel over alle reactie's in dat register.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:40 schreef Charmian het volgende:
Herma komt niet schoonmaken, die zou wat krantenknipsels en overlijdenskaart van de kennis van Natasia langs komen brengen.
I k heb die foto idd gezien, maar wanneer is hij zo bezig geweest in de struiken? Voor of na de kopstoot?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kijk even naar de foto die op een van de vorige pagina's staat.
Hij had de wond al voor de kopstoot. Dat is voor mij voldoende. Hoe hij er werkelijk aan komt geen idee. Al is hij wel 2 keer op zijn plaat gegaan .. kantoor en badkamer.
Weet ik eerlijk gezegd niet .... iemand ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
I k heb die foto idd gezien, maar wanneer is hij zo bezig geweest in de struiken? Voor of na de kopstoot?
Je gebruikt ook geen condoleanceregister voor iemand om je gal te spuien over Natasiaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze had het met Natasja nog wel over alle reactie's in dat register.
Ze vroeg Natasja of die alle reactie's had gezien.
het geeft wel aan dat er wat flink gestoorde gasten onder de streamers zittenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:46 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Je gebruikt ook geen condoleanceregister voor iemand om je gal te spuien over Natasia![]()
En die foto met dat wondje was dat ook al voor de kopstoot?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef Veulen het volgende:
Voor de kopstoot. Direcht na het schieten met schoonmaakmiddelen. Pas een uur later ging ie naar huub en eric.
ja kijk maar op stream 4 (de grond)quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Is het kantoor nog steeds een zooitje?
Dat moet wel ervoor zijn geweest. Daarna heb ik hem niet meer in het kantoor gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:50 schreef bunnyma het volgende:
En die foto met dat wondje was dat ook al voor de kopstoot?
Zou wel leuk zijn als er een brief kwam waarin staat dat het voortaan verboden is zichzelf te verwonden.
Is ie weer tegen zijn andere 10 persoonlijkheden aant lullen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
Hier een stukje van de brief die Jaap aan het typen is:
Huub
Die jongen is zo zwaar overrated. HALLLOOO!!! Die kutkaboutah kan niet meer dan telefoons verkopen in het dagelijks leven. Het wordt tijd dat Kingjaap dat makke mannetje onttroond. Er is maar 1 rechtmatige Koning van de gouden kooi en dat ben ik. Laat dat drankorgel maar totaal lam op de piano blijven pingelen, meer is dat uitschot niet goed voor.
O nee dat kan helemaal niet meer! Ik domineer namelijk de piano omdat ik de stekker heb verstopt.
Jaap
Man, man man.. wat is dat toch een topgozer. Ik mag die jongen zo graag, hij is de enige met manieren
Die vent is echt knettergek....
'onttroond' ??? Jaja..quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
[i]Huub
Die jongen is zo zwaar overrated. HALLLOOO!!! Die kutkaboutah kan niet meer dan telefoons verkopen in het dagelijks leven. Het wordt tijd dat Kingjaap dat makke mannetje onttroond. Er is maar 1 rechtmatige Koning van de gouden kooi en dat ben ik. Laat dat drankorgel maar totaal lam op de piano blijven pingelen, meer is dat uitschot niet goed voor.
O nee dat kan helemaal niet meer! Ik domineer namelijk de piano omdat ik de stekker heb verstopt.
Hmmm ... dan geeft DGK weer een nieuwe draai aan alles ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:11 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Huub net zeggen.. dat het sneetje in Billie zijn lip is gekomen door de zonnebril, die hij op Billie had gegooit...
Maar gevoel voor humor heeft hij wel!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
Huub
Jaap
Man, man man.. wat is dat toch een topgozer. Ik mag die jongen zo graag, hij is de enige met manieren
Die vent is echt knettergek....
OMG.. dat stuk over Sylvia....quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:09 schreef teig het volgende:
Van zijn log:
Zaterdag 21-4-2007
Beste lezer van mijn weblog, knip
Ze zou om 15:00 komen, maar ze zal denk ik binnenkomen als Ellen weg is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:14 schreef proh het volgende:
komt juf judith nog vanmiddag, en hoe laat?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Desii het volgende:
Op één of andere manier kan k niet lachen om Billie..... ik vind het een randdebiel.
Ik snap niet dat DGK-redactie er niet voor zorgt dat de piano gemaakt wordt.... Zeker als JJ zo komtquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze zou om 15:00 komen, maar ze zal denk ik binnenkomen als Ellen weg is.
afhaken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Mika25 het volgende:
Denkt DGK_REDACTIE echt dat de "nieuwe" Jaap voor kijkcijfers gaat zorgen? Ik heb zojuist effe bijgelezen wat ie gedaan heeft, en als ze dat allemaal in de TV uitzendingen stoppen denk ik toch echt dat er een hele boel mensen gaan afhaken...
Ik weet niet of ik het mag verklappen ... maar er is verzocht om dat niet te doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap niet dat DGK-redactie er niet voor zorgt dat de piano gemaakt wordt.... Zeker als JJ zo komt
aha... door jou zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag verklappen ... maar er is verzocht om dat niet te doen
uh, door wie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag verklappen ... maar er is verzocht om dat niet te doen
Nee ... had ik maar het nummer.quote:
Komt zometeen binnenquote:
Judith heeft een weloverwogen keuze gemaakt om vandaag dus juist wel te verschijnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:19 schreef Mika25 het volgende:
Als de piano niet gemaakt wordt moet Judith gewoon opstappen. Ik begrijp zowiezo niet dat er nog personeel is dat met dit programma geassocieerd wilt worden.
ze zegt dat denk ik omdat ze fout geïnformeert is, door oa. Jaap en Brianquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees net in het updates topic dat Amanda heeft gezegd dat Huub er al wel 60x had uitgemoeten? Dus eergisteren lag ze nog met hem te tongen in het gras buiten en dan nu zo'n opmerking? Wat is het toch ook een verschrikkelijk kind.
Past daar nog bezoek bij ook?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Amanda bezoek ontvangt in haar bikini.......
idd dat kan ze beter in d'r blote reet doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Amanda bezoek ontvangt in haar bikini.......
Dan nog gooi je er niet zo'n opmerking in toch? Die nacht buiten zei ze nog dat ze veel om hem gaf.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:21 schreef proh het volgende:
[..]
ze zegt dat denk ik omdat ze fout geïnformeert is, door oa. Jaap en Brian
Onterecht ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:25 schreef Yollie het volgende:
Jaap en Huub moeten het wsl goed gaan maken.
Sturing van de redactie let maar op!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:26 schreef noekje het volgende:
Gaat Jaap nog proberen om samen te werken met Huub? Dat was toch ook een plan van hem.
Niet gestuurd of gescript ....quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
jaap en huub praten over wegstemmen van anderen, en proberen tot elkaar te komen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niet gestuurd of gescript ....
Super geloofwaardig dit gesprek
Ik zou absoluut niet weten waarom hij dan zijn populariteit kwijt zou raken. Het is spel, dus als Huub Jaap moet inpalmen doet hij dat. Dat kost hem echt geen stemmen hoor. Huub slijmt ook met Amanda, die verschrikkelijk is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:30 schreef Mika25 het volgende:
Huub is erg gevoelig voor populariteit, hij weet dondersgoed dat als hij zich met Jaap associeerd dat ie z`n steun buiten het huis kwijt gaat raken. Dus als hij het toch doet, is dat een duidelijk signaal dat het "moet" van achter...
Ik bedoelde eigenlijk meer een situatie waarin Huub Jaap in het spel gaat houden... Denk je echt dat de Huub-fans dat op prijs stellen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou absoluut niet weten waarom hij dan zijn populariteit kwijt zou raken. Het is spel, dus als Huub Jaap moet inpalmen doet hij dat. Dat kost hem echt geen stemmen hoor. Huub slijmt ook met Amanda, die verschrikkelijk is.
ach dat tongen zal wel weer onder het mom van "sex relatie" gaan, dat staat buiten allesquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog gooi je er niet zo'n opmerking in toch? Die nacht buiten zei ze nog dat ze veel om hem gaf.
Maar goed, dat Amanda echt niet spoort wisten we ook al langer dan vandaag.
Dat gaat Huub ook zeker niet doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer een situatie waarin Huub Jaap in het spel gaat houden... Denk je echt dat de Huub-fans dat op prijs stellen?
hij bedoeld de etiketten van het verpakkings materiaal van het etenquote:
ik niet....quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer een situatie waarin Huub Jaap in het spel gaat houden... Denk je echt dat de Huub-fans dat op prijs stellen?
Ik hoop toch echt dat dit opdracht is van achter om toch even wat rust in de tent te brengen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:44 schreef Disana het volgende:
Huub en Jaap gaan de komende dagen kijken of ze 'synergie' kunnen creeeren.
Denk het niet. Ze klonk weer zo van...quote:
Oei. Tijd voor overschakeling van geluid dus (ik luister naar Huub en Jaap).quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze klonk weer zo van...
Eric zei: Oh jullie moeten natuurlijk in het kantoor zingen
Syl: Dat gaat hem niet worden.
Judith: Dat gaan we dan nog wel even zien. Ik ben namelijk op oorlogspad.
Ze gaan nu naar het kantoor.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:47 schreef Veulen het volgende:
Judith heeft het dus gezien vannacht en die krijgt straks toch een veeg.
Dat is al zo ongeveer de wereld uit. Het wondje is perongeluk gebeurd door de zonnebril.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:44 schreef patrick37 het volgende:
als huub eruit moet,dan moet brainless er zeker uit
Op zich ben ik daar blij om, maar de foto laat toch echt zien dat het eerder is gebeurd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al zo ongeveer de wereld uit. Het wondje is perongeluk gebeurd door de zonnebril.
Blijven alleen twee vrij zachte kopstootjes over, die al wel vaker zijn gebeurd in de gouden kooi. Opgelost dus.
en zodirekt gaat huub weer lekker lief doen tegen natas, het zijn toch allemaal hypocrieten bij elkaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
huub over de etiquette van natasia : "al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding"
dat wordt een leuke tijd tot 1 juli, rellen zonder limietenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:44 schreef patrick37 het volgende:
als huub eruit moet,dan moet brainless er zeker uit
heb het idee dat nu echt alles is toegestaan
er zijn geruchten dat de GK op 1 juli a.s stopt i.v.m de verkoop van Tien
wellicht laten ze nu opzettelijk het zo uit de hand lopen dat Tien kan zeggen dat
het vanwege het gedrag van de bewoners het programma stopt,zijn zij gelijk
van al het gezeur af wanneer men stopt?
Huub immuniteit geven?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft Huub dus tot vijand gebombardeerd omdat hij iets móest doen van 'achter'.
Ze heeft Brian wel laten huilen he ... niet onderschattenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Mokum020 het volgende:
Juf Judith gaat echt geen indruk maken op Japio...![]()
Denk eerder dat hij zich binnen 4 jaar van kant maakt als ie weer in de buitenwereld is. Geen werkgever zal hem ooit nog willen aannemen, niemand wilt vrienden met hem zijn. En een vrouw vinden zal al helemaal onmogelijk zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
Als zijn opname in DGK is beëindigd kan hij tussen de andere Churchills, Hitlers, Napoleons en God 1, 2 en 3 gaan zitten in de eerste de beste psychiatrische inrichting.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
andre hazes zit links onder
Scan, volgens mij heb jij het hierover gehad, ik heb het gemist, wat was daar aan de hand?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:44 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft dus wel degelijk te horen gekregen van achter dat het incident bij de auto te ver is gegaan, ze zijn beiden gewaarschuwd. Brian: 'je ziet mij niet meer loco de tent verbouwen'.
En wat lacht ze trots....quote:
Inderdaad ja, ik vind hem tegelijkertijd stom en geweldig doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:02 schreef farceman het volgende:
Hhaha die Jaap is super nu!
Hij moet nu ook niet gaan toegeven!
En de handdoeken blijven verstoppen ,vooral die van Brian en Sylvia
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik lag nu voor het eerst dubbel om Jaap trouwens![]()
Hij begon de groep te commanderen in plaats van andersom
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
ze moeten kwaad worden op de febo. die houden die griezel in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |