Inderdaad, of de partij van Wilders verdwijnt ligt volkomen aan zichzelf. Houdt hij alles onder controle, dan zal hij nog meer gaan groeien. Mocht dat niet gebeuren, dan zal hij verdwijnen. Maar dan zal er weer een nieuwe persoon op staan met dezelfde boodschap, omdat die boodschap nog altijd leeft onder de bevolking gezien de verkiezingsuitslagen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja maar het protest van de mensen zal blijven. Steeds meer mensen zien in dat door de instroom van buitenlanders nederland hard achteruit gaat. Tevens staat de islam haaks op de visie van het westen die pleit voor de vrijheid van het individu.
De Partij voor de Dieren bestaat niet uit geflipte boomknuffelaars? Das pas nieuwsquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen geflipte boomknuffelaars, islam-extremisten in de tweede kamer.
Wel een conservatieve fundamentalist.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja maar het protest van de mensen zal blijven. Steeds meer mensen zien in dat door de instroom van buitenlanders nederland hard achteruit gaat. Tevens staat de islam haaks op de visie van het westen die pleit voor de vrijheid van het individu.
Als die mensen niet mee mogen doen met je partij, hoe serieus ben je dan nog te nemen als politicus?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Polenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het protest van mensen zal blijven ja. Eerst tegen de Duitsers, daarna tegen het communisme, nu tegen de islam. Ik vraag me af wat de volgende gezamelijke vijand wordt
Duyvendak en de Partij voor de dierenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen geflipte boomknuffelaars, islam-extremisten in de tweede kamer.
Wel een conservatieve fundamentalist.
owja.. die hebben we nog niet gehadquote:
niets tegen de Polen, die doen iets waar men in menig kraakpand het kippevel van krijgt, nl. werkenquote:
Tsja eens in de zoveel tijd ontstaat er een kwaad wat gezamelijk het hoofdgeboden moet worden. Net als de doctrine van Marx zou de Islam iets goeds kunnen brengen. Echter de uitwerking ervan is compleet fout. Elke beperking opgelegd door een doctrine of geloof is door mensen bedacht en heeft niks te maken met het geloof.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het protest van mensen zal blijven ja. Eerst tegen de Duitsers, daarna tegen het communisme, nu tegen de islam. Ik vraag me af wat de volgende gezamelijke vijand wordt
Nonsens. De mens heeft een vijandsbeeld nodig om productief te kunnen zijn. Vroeger de duivel, nu de moslim. Daarmee wil ik niet beweren dat er helemaal geen problemen zouden zijn overigens. Wel dat de totaal overspannen reactie op die problemen niets te maken heeft met het zoeken naar een oplossing.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja eens in de zoveel tijd ontstaat er een kwaad wat gezamelijk het hoofdgeboden moet worden. Net als de doctrine van Marx zou de Islam iets goeds kunnen brengen. Echter de uitwerking ervan is compleet fout. Elke beperking opgelegd door een doctrine of geloof is door mensen bedacht en heeft niks te maken met het geloof.
Pas geleden nog een goede speech van een voorganger gezien waarin hij stelde dat religie altijd onderdrukkend is en niks te maken heeft met het geloof
Ja, aan de beveiliging van die clown...quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
mooi. Kunnen die 6 ton tenminste nuttig besteedt worden
onbegrijpelijk dat we daar zoveel geld aan uitgeven. Maar goed, sinds de massahysterie rond Fortuyn verbaas ik me nergens meer overquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:37 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ja, aan de beveiliging van die clown...
Ben wel benieuwd welke gasten hierachter zitten, misschien is de CIA wel bezig geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:03 schreef NRC Handelsblad het volgende:
Zonder subsidie was Wilders vóór de verkiezingen aangewezen op giften van particulieren en bedrijven. Wie dat zijn, heeft hij nooit bekend gemaakt.
wel erg he?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:37 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ja, aan de beveiliging van die clown...
Nee joh, netwerk van Harry Mens.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke gasten hierachter zitten, misschien is de CIA wel bezig geweest.
Net zoals je pedo-profeetje al eeuwen weggerot isquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef Devrim_ het volgende:
Wilders zal net zoals de LPF verdwijnen
Er zijn genoeg nuttige mensen aan wie ze dat geld kunnen uitgeven, dat is er erg aan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wel erg he?
dat zo'n clown beveiliging nodig heeft![]()
Mmm ik dacht dat Mens toch meer in het VVD-kamp zit. Als dat zo is dan weet hij z'n xenofobie goed te verbergenquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:48 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Er zijn genoeg nuttige mensen aan wie ze dat geld kunnen uitgeven, dat is er erg aan.
je bedoelt dat de hedendaagse politieke realiteit behoefte heeft aan een dictatuurquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:50 schreef Aurelianus het volgende:
De partij van Wilders kent dus een andere organisatie dan de overige partijen. Misschien past deze manier van partij-organisatie wel beter bij de hedendaagse politieke realiteit. De tijd zal het uitwijzen.
de SP heeft ook een dictaroriale Führerquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt dat de hedendaagse politieke realiteit behoefte heeft aan een dictatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |