abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48651033
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:15 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Wist niet dat die Duitsers er zo hard van langs hadden gekregen
Vogens Jiskefet zijn ze goede tweede geworden!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48651176
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

4 miljoen van de Russen. Męn.
Volgens de verhalen waren er dorpen waar maar een of twee mannen terugkwamen. En uiteraard nog gestoord ook.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 24 april 2007 @ 03:09:46 #103
46960 StefanP
polemicist
pi_48655766
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je hebt ze echt klaar staan he, zulke posts ?
Lees de topictitel en duvel op, kneuzerig bashertje.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:09:02 #104
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48655913
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef StefanP het volgende:
^^^ voor de domme ollanders:

http://www.youtube.com/watch?v=LvQPqfIaHk8

Bij de grote sportevenementen, wat zeg ik, bij zelfs de kleinste, wordt het volkslied gezongen. Dat gaat er heel anders aan toe dan in Nederland hoor. Niks van dat gemompel en ongemakkelijke gedoe - iedereen gaat staan en juicht keihard.

USA
ach, over blind patriotisme kunnen onze oosterburen ook mee praten.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_48655926
Ben wel benieuwd waar het USA-schip strandt, met hun anti-moslim wereldoorlog en triljardjes schuld
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:22:07 #106
46960 StefanP
polemicist
pi_48655933
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:09 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

ach, over blind patriotisme kunnen onze oosterburen ook mee praten.
Weer zo'n kneus die bij het zien van burgers die trots zijn op hun land meteen nazi-vergelijkingen begint op te ratelen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:35:07 #107
117776 OFfSprngr
pi_48655951
Ach, ik ben ook trots op Nederland, ik zie alleen niet in hoe de indoctrinatie van blind patriotisme een goed ding moet zijn.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:37:06 #108
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48655955
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:22 schreef StefanP het volgende:

[..]

Weer zo'n kneus die bij het zien van burgers die trots zijn op hun land meteen nazi-vergelijkingen begint op te ratelen.
Maar jij bent toch niet trots op je land?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:40:08 #109
117776 OFfSprngr
pi_48655959
De vraag is eigenlijk,.. welk land IS zijn land?, want hier verkondigen dat hij zo blij is in Amerika is wel bekend, maar in hoe verre loopt hij te verklaren in de VS dat ie een Nederlander is?, want een beter assimilatie had de VS niet kunnen wensen, ze hebben namelijk nog een gewellig slachtoffer gevonden.
.
.
pi_48655966
Ik kan de kritiek op de VS altijd goed begrijpen. Maar wat ik niet snap is waarom vanuit bepaalde "linkse", progressieve kringen altijd zo vaak op de VS wordt afgegeven terwijl er staten zijn die veel en veel erger zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:48:14 #111
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48655971
Om te bepalen wie erg is gebruik je het doden aantal vindt ik dat een staat veroorzaakt internationaal gezien.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:51:33 #112
117776 OFfSprngr
pi_48655975
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:44 schreef teknomist het volgende:
Ik kan de kritiek op de VS altijd goed begrijpen. Maar wat ik niet snap is waarom vanuit bepaalde "linkse", progressieve kringen altijd zo vaak op de VS wordt afgegeven terwijl er staten zijn die veel en veel erger zijn.
Dat is zeker waar, maar hoeveel hebben wij te maken met een land als Negeria tegenover de VS?
.
.
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:53:17 #113
46960 StefanP
polemicist
pi_48655977
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:37 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar jij bent toch niet trots op je land?
Tot voor circa 1960 wel. Daarna is het een schaamteloze vertoning. Overigens ben ik hard op weg om Amerikaan te worden en daar ben ik ook heel trots op.
-Mark Steyn
pi_48655980
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:51 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar hoeveel hebben wij te maken met een land als Negeria tegenover de VS?
Niet veel. De VS trekken natuurlijk veel aandacht. En hoge bomen vangen natuurlijk ook veel wind.

Ik vind dat de VS veel fouten maken (Irak, Vietnam, Guantanamo Bay, niet herkennen van het internationaal gerechtshof) maar tegelijkertijd ben ik heel blij dat ze er zijn. Veilig stellen van de olievoorraden is heel belangrijk, zeker ook voor onze maatschappij.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:43:00 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48656989
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 03:09 schreef StefanP het volgende:

[..]

Lees de topictitel en duvel op, kneuzerig bashertje.
Ik ben geen basher, vind het alleen frappant dat jij als een soort Batman tevoorschijn komt wanneer het nodig is.
2000 light years from home
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:47:23 #116
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_48660009
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik ben geen basher, vind het alleen frappant dat jij als een soort Batman tevoorschijn komt wanneer het nodig is.
Ik heb die Batman alleen maar onzinnige one-liners horen blaten en foto's van andermans bezittingen zie posten. Blijkbaar is ie te dom om voor zichzelf na te denken en zelf iets te bereiken dat ie op andermans "glorie" moet mee liften.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_48670883
Daar hoef je niks voor te doen. Door in een westerse land te leven steun je Amerika al genoeg, of je dat wilt of niet
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:55:48 #118
117776 OFfSprngr
pi_48673605
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:55 schreef teknomist het volgende:
Veilig stellen van de olievoorraden is heel belangrijk, zeker ook voor onze maatschappij.
Helaas wel, stel je voor dat we ons benzine geld zouden investeren in schone herbruikbare energie zoals zonne, wind, water, kern (twijfelgevalletje (kwestie van afval)), dan zou het ook niet uit maken hoe ver je ook rijd, dan kost het toch uitstoot (beter voor het millieu en gezondheid (wat daartoe leid dat mensen minder snel aanspraak hoeven te maken op zorg etc etc)).
.
.
pi_48674448
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Helaas wel, stel je voor dat we ons benzine geld zouden investeren in schone herbruikbare energie zoals zonne, wind, water, kern (twijfelgevalletje (kwestie van afval)), dan zou het ook niet uit maken hoe ver je ook rijd, dan kost het toch uitstoot (beter voor het millieu en gezondheid (wat daartoe leid dat mensen minder snel aanspraak hoeven te maken op zorg etc etc)).
Hč, wat ben jij nou aan het doen? Op lange termijn aan het denken? Dat is wel heel onamerikaans hoor!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:36:14 #120
117776 OFfSprngr
pi_48675029
De ironie van die grap is dat het nog waar is ook.
.
.
pi_48675180
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Niet veel. De VS trekken natuurlijk veel aandacht. En hoge bomen vangen natuurlijk ook veel wind.

Ik vind dat de VS veel fouten maken (Irak, Vietnam, Guantanamo Bay, niet herkennen van het internationaal gerechtshof) maar tegelijkertijd ben ik heel blij dat ze er zijn. Veilig stellen van de olievoorraden is heel belangrijk, zeker ook voor onze maatschappij.
Opmaken is iets anders dan veiligstellen. De VS gaan in andere landen opzoek naar olie, claimen het, maken het op, en gaan naar het volgende land, als een groep sprinkhanen. Zodra "wij" europeanen ons focussen op andere energie bronnen, dan klappen wij niet als een kaartenhuis in elkaar zodra de olie op is- en de vs wél

Wat ook "eng" is, is dat de Fransen een mooi, relatief goedkoop en europees gevechtsvliegtuig bouwen. De amerikanen bouwen ook zoiets maar dan een factor X duurder, en uiteraard niet europees. Jan Peter "lick bush' ass" Balkenende en zn holmaatjes vinden uiteraard het USA-speeltje mooier, want dat vindt ome George leuk.

Wat we nu mooi zien met de F16, is dat er geen onderdeel meer voor te krijgen is omdat de amerikanen alleen zichzelf kunnen bevoorraden. Dat gaat wat worden met de JSF.
pi_48675340
wat trouwens triest is...
we stemmen tegen Europa en volgen de USA.
goed voor ons imago .
pi_48675725
Vandaag had ik een interessante presentatie van de Russel Shorto:

http://en.wikipedia.org/wiki/Russell_Shorto

Naar aanleiding van zijn boek:

http://www.randomhouse.com/features/island/

Hij claimt dat Nederland na Engeland het meeste invloed heeft gehad op de Amerikaanse geschiedenis. Erg interessant, en als Nederlander betuig je dus al steun aan de VS door je afkomst

[ Bericht 2% gewijzigd door Evil_Jur op 24-04-2007 21:23:43 ]
pi_48676502
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag had ik een interessante presentatie van de Russel Shorto:

http://en.wikipedia.org/wiki/Russell_Shorto

Naar aanleiding van zijn boek:

http://www.randomhouse.com/features/island/

Hij claimt dat Nederland na Engeland het meeste invloed heeft gehad op de Amerikaanse geschiedenis. Erg interessant, en als Nederlander betuig je dus al steun aan de VS door je gescheidenis
Al is het maar omdat we al ons uitschot daar naartoe gestuurd hebben.
pi_48679322
In die zin zet StefanP de traditie door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')