Uberhaupt een film aanvoeren als 'bewijs' voor iets...quote:Op maandag 23 april 2007 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zorgt een film ervoor dat je dingen zeker weet?
Ik verwacht ondertussen niet veel betersquote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uberhaupt een film aanvoeren als 'bewijs' voor iets...![]()
Gefeli heren. Hier ben ik 't hartgrondig mee eens.quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef proteus het volgende:
"If you try to pin these people down and refute things, it's, 'Well, you're just part of the conspiracy,' " says atmospheric scientist Patrick Minnis of NASA's Langley Research Center in Hampton, Va. "Logic is not exactly a real selling point for most of them."
Doet me denken aan de Pentagon-video ... een video waar niets op te zien is aanvoeren als bewijs ...quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef CoolGuy het volgende:
Uberhaupt een film aanvoeren als 'bewijs' voor iets...![]()
Inmiddels zou je toch wel moeten weten dat de kleur van wolken bepaald wordt door de mate van zon die er op schijnt. Een dikke wolk is donkerder omdat deze minder licht doorlaat.quote:Op maandag 23 april 2007 13:02 schreef Anti-NWO het volgende:
Ook wel eens getuige van geweest, niet vaak gezien in al die jaren, tot nu toe slechts 2 x, maar dus ook zelden te zien boven NL, een grijze trail!!:
[afbeelding]
Ziet er niet gezond uit.
Nou dat gaat wat ver. Er zijn wel degelijk topics die interessant zijn. Wat zeg ik, bijna alle topics zijn interessant. Ik stoor me alleen vaak aan de manier van 'bewijsvoering' in topics waarin je toch echt met bewijs moet komen als je gedurfde uitspraken doet. Dát en dat men vaak probeert om je af te branden op het moment dat je kritische vragen stelt, of je tot 'debunker' bombardeert.quote:Op maandag 23 april 2007 16:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die twee nog niet samengevoegd zijn.
Hoe beroerd moet jouw leven zijn. Je gelooft heilig dat 'ze' door middel van vliegtuigstrepen nare dingen aan het uitvoeren zijn, en niemand gelooft je. Sterker nog, je wordt voor gek uitgemaakt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Anti-NWO het volgende:
Ach Jezus, die figuren lijken het er wel om te doen. Zodat de interessantere informatie die wordt gepost zo snel mogelijk niet meer te lezen is voor mensen die hier nieuw komen kijken. Tijd voor moderatie in dit topic: [afbeelding]
Welke "interessante informatie" doel je op?quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Anti-NWO het volgende:
Ach Jezus, die figuren lijken het er wel om te doen. Zodat de interessantere informatie die wordt gepost zo snel mogelijk niet meer te lezen is voor mensen die hier nieuw komen kijken. Tijd voor moderatie in dit topic: [afbeelding]
We waren wel heel erg ver off-topic ja. Ik PM 'm wel evenquote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Anti-NWO het volgende:
Ach Jezus, die figuren lijken het er wel om te doen.
Wat is het laatste argument van de believers wat nog overeind staat? Ik kan er in dit topic zo gauw geen meer vinden.quote:Zodat de interessantere informatie die wordt gepost zo snel mogelijk niet meer te lezen is voor mensen die hier nieuw komen kijken.
Ja, dat doe ik IRL ook ja, problemen mee? Lekker dan voor je. Hoe zielig moet je zijn om zo een mentaal gigantisch groot probleem te hebben dat je zo fanatiek hier bezig komt zijn op dit forum zoals sommigen hier doen. Diep triest, meelij- en lachwekkend tegelijk. Zelfs tegen collega's vertel ik erover. IRL heel wat meer open minded mensen dat op het Internet. Dat is ook verdacht. Reageer jij IRL op dezelfde manier zoals je hier doet, of durf je dat alleen maar veilig achter je PC'tje?quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoe beroerd moet jouw leven zijn. Je gelooft heilig dat 'ze' door middel van vliegtuigstrepen nare dingen aan het uitvoeren zijn, en niemand gelooft je. Sterker nog, je wordt voor gek uitgemaakt.
Ben je IRL ook een chemtrailbeliever? Als je met een tante die je al jaren (zeg, sinds 1994) niet hebt gezien, over straat loopt, en je ziet een trail, begin je dan ook over weatherwars en barium? Of doe je dit alleen veilig achter je computer?
Zo maar een vraag. Ik ken geen mensen die zulks IRL ook verkondigen. Ik zou ze denk ik IRL wat meewarig aankijken, maar niet keihard uitlachen. Beleefd knikken enzo.quote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef Anti-NWO het volgende:
Ja, dat doe ik IRL ook ja, problemen mee? Lekker dan voor je. Hoe zielig moet je zijn om zo een mentaal gigantisch groot probleem te hebben dat je zo fanatiek hier bezig komt zijn op dit forum zoals sommigen hier doen. Diep triest, meelij- en lachwekkend tegelijk. Zelfs tegen collega's vertel ik erover. IRL heel wat meer open minded mensen dat op het Internet. Dat is ook verdacht. Reageer jij IRL op dezelfde manier zoals je hier doet, of durf je dat alleen maar veilig achter je PC'tje?
Het is een beetje zonde dat je eerst gaat klagen in FB, om vervolgens als er net gemodereerd is zelf te gaan trollen. Doe dat dan ook niet.quote:
Als zijn reacties niets weerleggen, moet het niet moeilijk te zijn antwoord te geven op deze vraag. Waarom draai je er dan omheen?quote:
Danku. Je doet exact waar je bij mij (terecht) over klaagt.quote:
Ja dat mag wel, maar dan graag zonder schelden etc. En de -->quote:Op maandag 23 april 2007 16:55 schreef Rasing het volgende:
[..]
Discussies mogen hier een stuk pittiger.
Houd je wel in je achterhoofd dat dat een interpretatie is? Bij mij is het eerder vriendelijk, hulpvaardig en subtiel bedoeld, totaal niet deningrerend. Vandaar ook de posticon'squote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat mag wel, maar dan graag zonder schelden etc. En de -->heeft ook een ontzettend denegrerende lading, die mag van mij ook wel achterwege blijven. Ik gebruik die smilie in dit subforum principieel niet.
En dequote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
Ja dat mag wel, maar dan graag zonder schelden etc. En de -->heeft ook een ontzettend denegrerende lading, die mag van mij ook wel achterwege blijven. Ik gebruik die smilie in dit subforum principieel niet.
Ik zie geen argumenten meer van de believers. Of mis ik watquote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef NorthernStar het volgende:
Als iedereen nu eens weer teruggaat naar het onderwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |