tijd geleden (half jaar) 50 pcs gratis gehad,.. verkocht voor 35,00 per stukquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij wil allemaal gratis spullen hebben
Das vast gouden handel.
"Iesch gratiesch?"
[..]
bewijs jij maar eens of het niet legaal isquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En je doet die handeltjes op eenzelfde manier?
Of gaat dat meer in de trant van "Ik koop ff wat autoradio's van homies en die verkoop ik door".
Kom op zeg, als ik deze topics zo zie gelooft zelfs mijn zusje van 2 je nog niet eens dat je 2000 euro netto binnen trekt op legale wijze.
Ik ben verre van jaloers. Ik moet wel altijd lachen van die kereltjes die van alles op internet gooien om zichzelf in het echte leven te compenseren. Kom op joh, trek je C&A pak uit. Wissel die bij de mac zuur verdiende zgn. 1000 euro in hongaars geld weer in bij het GWK en doe normaal. Maak jezelf iig niet zo belachelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
bewijs jij maar eens of het niet legaal is
jaloers kreng
anyway even een schap uit een van mn laatste deals
30x 512mb DDR2 rec ecc PC3200
12x 2GB DDR1 REG ECC
6x 1GB DDR1 REG ECC
plus! ik ben met de onderstaande deal bezig
77x Intel Pentium 3 Mobile processors: 1ghz tot 1.2Ghz
35x Intel Celeron Mobile Processors: 1ghz tot 1.2Ghz
118x Intel Pentium 4 Mobile processors: 1.4 tot 1.8Ghz
14x Intel Pentium 4 Mobile en Celron Mobile 2.0 / 2.2Ghz Processors
Met een beetje verstand van hardware weet je dondersgoed hoe hoog de verkoop waarde van het geheugen en de processors zijn
Ik geloof er geen zak van dat er mensen tig Pentium 4 pc's weggooien. Die worden meegegeven voor een klein prijsje aan werknemers of gaan naar instanties en derde wereldlanden. Pas als Asmooh der (relatief gezien) behoorlijk voor betaald kan je dat als sjaggeraar mee nemen. Maar dan kan je nog 100 pc's uit elkaar schroeven en hopen dat er mensen grof geld betalen voor bagger pc-onderdelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Mr.Adams het volgende:
Wat dat betreft moet ik je gelijk geven Asmooh, mensen weten vaak niet wat ze zomaar voor niets weggooien. Probleem is alleen de manier waarop je het brengt. Als je gewoon uitlegt wat je precies doet zonder eerst quasi-stoer met bedragen beginnen te schreeuwen en woorden als "handel" te gebruiken, dan zul je zien dat de reacties ook milder en begripvoller zullen zijn. Zoals zo vaak in het leven: Het gaat niet om WAT je zegt, maar om HOE je het zegt.
Daarnaast heb je op dit forum al het nodige respect verspeeld door telkens maar te blijven klooien met je "projecten" zonder enige kennis van zaken.
sorry maar de processors koop ik allemaal inquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat er mensen tig Pentium 4 pc's weggooien. Die worden meegegeven voor een klein prijsje aan werknemers of gaan naar instanties en derde wereldlanden. Pas als Asmooh der (relatief gezien) behoorlijk voor betaald kan je dat als sjaggeraar mee nemen. Maar dan kan je nog 100 pc's uit elkaar schroeven en hopen dat er mensen grof geld betalen voor bagger pc-onderdelen.
Ik verkoop dingen die ik toevallig neit meer nodig heb oid.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef blup het volgende:
Als ik 't geld zou hebben zou 't ook een RS4 zijn oid en geen ferrari wat dan ook.
Wat ik niet snap asmoo, je hebt het over grote deals weet ik veel wat, en elke keer sta je op V&A of waardan ook met vage advertenties met pure crap omdat je geld nodig hebt.![]()
kap eens met die grootsheidwaanzin, 't word nu vervelend.
[Kranten/Interlanden] Betaling Vr 6 mei, niet gebeurd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ga jij maar fijn voor je baasje werken met je miezerige salarisje.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef blup het volgende:
[Kranten/Interlanden] Betaling Vr 6 mei, niet gebeurd?
hoe noem je het dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Mr.Adams het volgende:
Wat dat betreft moet ik je gelijk geven Asmooh, mensen weten vaak niet wat ze zomaar voor niets weggooien. Probleem is alleen de manier waarop je het brengt. Als je gewoon uitlegt wat je precies doet zonder eerst quasi-stoer met bedragen beginnen te schreeuwen en woorden als "handel" te gebruiken, dan zul je zien dat de reacties ook milder en begripvoller zullen zijn. Zoals zo vaak in het leven: Het gaat niet om WAT je zegt, maar om HOE je het zegt.
Daarnaast heb je op dit forum al het nodige respect verspeeld door telkens maar te blijven klooien met je "projecten" zonder enige kennis van zaken.
woeiii een jaar geleden..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef blup het volgende:
[..]
[Kranten/Interlanden] Betaling Vr 6 mei, niet gebeurd?
dag, ashmoo.
Die foto was eigenlijk puur voor de fun, was 2 dagen ofzo voor in naar hongarije gingquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Mr.Adams het volgende:
Nou, een Ferrari of Lamborghini vind ik dan weer even een heel ander soort auto en ook duidelijk een heel andere prijscategorieZelf vind ik een zwarte Lamborghini Gallardo of Murcielago helemaal geweldig, maar deze gebruik je niet als alledaagse auto.
Om de vergelijking dan maar even door te trekken: Het gaat er mij om dat Asmooh een bepaald soort auto mooi vindt en graag wil hebben en daar (naar mijn mening) enorm mee te koop gaat lopen net zoals hij op zijn foto's al doet met zichzelf en zijn geld. Laat ik het zo zeggen: Ik zie een Lamborghini als een geweldige auto en een mooi apparaat om je mee te vervoeren, Asmooh ziet het meer als iets om mee te pronken. Dat denk ik dan.
In de categorie auto's beneden de Lamborghini (en dat zijn er best veel) vind ik de regel "De beste statement is een understatement" heel zwaar van toepassing.
Ligt aan je verkoop dude, ergens weet jij dus niks over prijzenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef bleiblei het volgende:
Asmooh, flikker op... Ik heb in de hardware markt gewerkt en 100 euro onder marktprijs maar toch winst maken is waanzin. Dan moet je nog geld bij leggen op die rommel die je zegt te verkopen.
En bedrijven met Pentium 3 pc's is ook flauwekul.
Kom op zeg... Je bazelt uit je nek. Verzint hier die onzin ter plekke. Alles wordt onderuit getackelt en je blijft bij verzinnen. Hoe zielig ben je dan.
Inkoop: 12.50quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:13 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Ligt aan je verkoop dude, ergens weet jij dus niks over prijzen
voorbeeld:
inkoop: 12,50
winkelprijs: 140
verkoop prijs: 40
scholen hebben vaak P3s staan nog.
maar laat maar ik ga niet in op deze discussie..
Nee... En niemand die een artikel met 140 euro winkelwaarde voor 12,50 wegdoet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Inkoop: 12.50
winkelprijs: 140?![]()
Waar heb jij het over?
Computeronderdelen hebben no fucking way die marge.
Scholen doen die P3's echt niet gratis weg hoor. En als het gratis weg gaat, gaat het richting een project voor arme zielige kindjes. Niet voor pimpnegers.
groothandels hebben iig een marge van 5%. Computer winkels vaak 10%.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Inkoop: 12.50
winkelprijs: 140?![]()
Waar heb jij het over?
Computeronderdelen hebben no fucking way die marge.
Scholen doen die P3's echt niet gratis weg hoor. En als het gratis weg gaat, gaat het richting een project voor arme zielige kindjes. Niet voor pimpnegers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |