Weet je het zeker...quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Coupe is overigens niet zo bijzonder, bijna in heel Europa geleverd.
Ook in Belgie bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef MikeyMan het volgende:
Wat een ongelooflijke dwaas ben je ook eigenlijk he...
Kutauto kopen; grote plannen met de motor en het exterieur... Wat doet ie?
2x de aanschafprijs van de auto uitgeven aan audio...
Naja, voordeel is dat dat weer meekan naar het volgende "project"...
Precies wat ik dacht dus...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef MikeyMan het volgende:
Kutauto kopen; grote plannen met de motor en het exterieur... Wat doet ie?
2x de aanschafprijs van de auto uitgeven aan audio...
Met zelf geknutselde lampunits niet, maar je kunt best bestaande reflector/projector units verwerken in een eigen koplamp. Aan het lichtbeeld kun je dan weinig verneuken (de lamp is 1 unit), hooguit te hoog afstellenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Euh... Schrijf dat maar op je buik... Zelf een koplamp maken is echt onmogelijk...
Je lichtbeeld moet europees goedgekeurd zijn... Lenzen, reflectoren etc moeten perfect zijn...
Met zelf geknutselde lampen ga je niet door de APK komen...
Ik weet niet of je dat heel gek vind nadat je meerdere malen een project bent gestart en nooit eens echt aan begonnen bent? Maar als dat jou manier is, oke. Jij noemt het afzeiken, ik noem het een goed voorbeeld geven dat jij dat anders opvat kan ik niks aandoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef Asmooh het volgende:
[..]
neuh ik pak dingen aan hoe ik het aan WIL pakken en ik ga geen topic volgen omdat "die gene wil laten zien" dat hij het "beter" kan of "wel" kan.
dat noem ik een andere manier van afzeiken
Ja bijna zeker, ik kan me nog herinneren dat "wij" er ook 1 geleverd hebben omdat een klant persé de coupe wilde hebben. Die auto kwam uit België destijds.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Weet je het zeker...
Ik kan 2e hands vrijwel niks vinden...
Ik vind die conversie eerlijk gezegd erg lelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:25 schreef johnwoo het volgende:
Een Engels bedrijfje brengt bv een erg mooie quad-headlight projector conversie op de markt voor de MR2E-gekeurd, DOT-approved (voor de Ami's onder ons), geheel legaal dus. Punt is wel dat in het ontwikkelen van zo'n netjes afgewerkte set veel tijd en geld gaat zitten. Vandaar dat zo'n setje 550 euro kost (de xenon-variant is duurder).
Ach, voor iedereen is een project anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:11 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat heel gek vind nadat je meerdere malen een project bent gestart en nooit eens echt aan begonnen bent? Maar als dat jou manier is, oke. Jij noemt het afzeiken, ik noem het een goed voorbeeld geven dat jij dat anders opvat kan ik niks aandoen.
Ik zal nooit makkelijk iemand zijn projecten afkraken maar dit is het zoveelste project dat hij tracht te gaan starten. Maar we hebben nu volgens mij nog steeds geen vooruitgang gezien bij 1 van die projecten. Je moet namelijk echt voor een auto gaan en niet iedere keer wisselen van auto.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ach, voor iedereen is een project anders natuurlijk.
Om dan te zeggen dat jij een goed voorbeeld geeft komt wel een tikje arrogant over.
Desalniettemin heb je in dit geval wel gelijk
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:36 schreef GizartFRL het volgende:
"Eensch moet het me lukken"
Bij de liftback gaat de ruit mee omhoog, de coupé heeft een langere, vlakkere kofferklep, waarbij de ruit niet mee omhoog gaat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:48 schreef Pascal86 het volgende:
Verschil tussen liftback en coupe?
Ik dacht dat liftback net als bij carisma en C5 schuin afloopt en hatchback gewoon net als matiz en getz is![]()
Dus toch een projectquote:Misschien zonde van mijn geld, misschien niet.
Het lijkt mij een zeer leuk project om te doen, het is geen opel en hij heeft totaal geen roest.
hij heeft gekeken en zegt hij maakt sosieso wel kracht / power maar die tik is de cylinder.quote:Op zondag 22 april 2007 12:32 schreef MikeyMan het volgende:
Wel compressie op de cilinders dus?
950 is normaal volgens het boekjequote:Op zondag 22 april 2007 12:49 schreef MikeyMan het volgende:
600 is normaal voor een toyotablok... Dat zou ik lekker zo laten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |