abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:33:13 #26
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48554469
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Coupe is overigens niet zo bijzonder, bijna in heel Europa geleverd.
Ook in Belgie bijvoorbeeld
Weet je het zeker...
Ik kan 2e hands vrijwel niks vinden...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:34:34 #27
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48554521
Wat een ongelooflijke dwaas ben je ook eigenlijk he...

Kutauto kopen; grote plannen met de motor en het exterieur... Wat doet ie?

2x de aanschafprijs van de auto uitgeven aan audio...

Naja, voordeel is dat dat weer meekan naar het volgende "project"...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48555265
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef MikeyMan het volgende:
Wat een ongelooflijke dwaas ben je ook eigenlijk he...

Kutauto kopen; grote plannen met de motor en het exterieur... Wat doet ie?

2x de aanschafprijs van de auto uitgeven aan audio...

Naja, voordeel is dat dat weer meekan naar het volgende "project"...
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:01:59 #29
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_48555611
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef MikeyMan het volgende:
Kutauto kopen; grote plannen met de motor en het exterieur... Wat doet ie?
2x de aanschafprijs van de auto uitgeven aan audio...
Precies wat ik dacht dus...
Alleen had ik er in het vorige topic wat meer woorden voor nodig
pi_48556253
Terug Vind Prutser


Let op: binnen twee weken staat dat grandioos (mislukt) porject weer te koop.
pi_48556405
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Euh... Schrijf dat maar op je buik... Zelf een koplamp maken is echt onmogelijk...
Je lichtbeeld moet europees goedgekeurd zijn... Lenzen, reflectoren etc moeten perfect zijn...

Met zelf geknutselde lampen ga je niet door de APK komen...
Met zelf geknutselde lampunits niet, maar je kunt best bestaande reflector/projector units verwerken in een eigen koplamp. Aan het lichtbeeld kun je dan weinig verneuken (de lamp is 1 unit), hooguit te hoog afstellen En daar kom je ook prima mee de APK door. Is gewoon legaal, zolang je dus e-gekeurde lampunits gebruikt en ze netjes monteert (niet te hoog afgesteld, niet op rare plaatsen etc).

Een Engels bedrijfje brengt bv een erg mooie quad-headlight projector conversie op de markt voor de MR2 E-gekeurd, DOT-approved (voor de Ami's onder ons), geheel legaal dus. Punt is wel dat in het ontwikkelen van zo'n netjes afgewerkte set veel tijd en geld gaat zitten. Vandaar dat zo'n setje 550 euro kost (de xenon-variant is duurder).
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:45:39 #32
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48557082
En hoe krijg je die lamp boven het plaatwerk uit dan? Dat zit toch veelste laag...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48560111
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef Asmooh het volgende:

[..]

neuh ik pak dingen aan hoe ik het aan WIL pakken en ik ga geen topic volgen omdat "die gene wil laten zien" dat hij het "beter" kan of "wel" kan.

dat noem ik een andere manier van afzeiken
Ik weet niet of je dat heel gek vind nadat je meerdere malen een project bent gestart en nooit eens echt aan begonnen bent? Maar als dat jou manier is, oke. Jij noemt het afzeiken, ik noem het een goed voorbeeld geven dat jij dat anders opvat kan ik niks aandoen.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48565827
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Weet je het zeker...
Ik kan 2e hands vrijwel niks vinden...
Ja bijna zeker, ik kan me nog herinneren dat "wij" er ook 1 geleverd hebben omdat een klant persé de coupe wilde hebben. Die auto kwam uit België destijds.

Wel is het zo dat deze auto niet veel verkocht is omdat de meeste kopers destijds een liftback mooier vonden.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:25 schreef johnwoo het volgende:
Een Engels bedrijfje brengt bv een erg mooie quad-headlight projector conversie op de markt voor de MR2 E-gekeurd, DOT-approved (voor de Ami's onder ons), geheel legaal dus. Punt is wel dat in het ontwikkelen van zo'n netjes afgewerkte set veel tijd en geld gaat zitten. Vandaar dat zo'n setje 550 euro kost (de xenon-variant is duurder).
Ik vind die conversie eerlijk gezegd erg lelijk.
Die MR2 kijkt meteen "zielig" uit z'n "ogen" een beetje sloom zeg maar
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:11 schreef casejunkie het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dat heel gek vind nadat je meerdere malen een project bent gestart en nooit eens echt aan begonnen bent? Maar als dat jou manier is, oke. Jij noemt het afzeiken, ik noem het een goed voorbeeld geven dat jij dat anders opvat kan ik niks aandoen.
Ach, voor iedereen is een project anders natuurlijk.
Om dan te zeggen dat jij een goed voorbeeld geeft komt wel een tikje arrogant over.
Desalniettemin heb je in dit geval wel gelijk
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:06:45 #35
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_48566059
Grootsheidwaanzin.
pi_48566608
Asmooh, hoeveel van je 'projecten ( ) heb je nou ook daadwerkelijk afgemaakt?

Of nee, laten we het makkelijker maken, hoeveel van je projecten heb je (tenminste) dééls afgemaakt?
(en nou niet "een radio en een setje speakers aansluiten" meerekenen hé)

Nou?

Met alle respect, maar..

.. jij koopt een barrel, kondigt het hier in PTA groots aan als project, en na het
aansluiten van een autoradio (of iets in die richting) valt je wagen van narigheid
uit elkaar (of raak je erop uitgekeken), en koop je weer een ander barrel..

..om hier weer een groots project aan te kondigen.

Maar ondertussen heb je werkelijk géén flauw idee hoeveel geld en expertise
(iets wat jij beide blijkbaar niet hebt) er in zo'n soort project moet worden gestoken
om het tot slagen te brengen. You talk the talk but you can't walk the walk.

Misschien dat op het autoweek forum die 17-jarige jongetjes allemaal "wow!" of "vet!" zouden
roepen bij het lezen van je project-topics, maar hier in PTA maak je je alleen maar belachelijk..
Nee.
pi_48570133
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ach, voor iedereen is een project anders natuurlijk.
Om dan te zeggen dat jij een goed voorbeeld geeft komt wel een tikje arrogant over.
Desalniettemin heb je in dit geval wel gelijk
Ik zal nooit makkelijk iemand zijn projecten afkraken maar dit is het zoveelste project dat hij tracht te gaan starten. Maar we hebben nu volgens mij nog steeds geen vooruitgang gezien bij 1 van die projecten. Je moet namelijk echt voor een auto gaan en niet iedere keer wisselen van auto.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:36:42 #38
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_48571159
"Eensch moet het lukken"

Quote me on that.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:06:55 #39
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_48578000
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:36 schreef GizartFRL het volgende:
"Eensch moet het me lukken"
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:48:47 #40
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48579328
Verschil tussen liftback en coupe?

Ik dacht dat liftback net als bij carisma en C5 schuin afloopt en hatchback gewoon net als matiz en getz is
Because they will last that long.
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:08:44 #41
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48579932
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:48 schreef Pascal86 het volgende:
Verschil tussen liftback en coupe?

Ik dacht dat liftback net als bij carisma en C5 schuin afloopt en hatchback gewoon net als matiz en getz is
Bij de liftback gaat de ruit mee omhoog, de coupé heeft een langere, vlakkere kofferklep, waarbij de ruit niet mee omhoog gaat...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 22 april 2007 @ 02:36:18 #42
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48589151
ach ja lekker boeiend hoe jullie denken;

ga een ander vervelen ofzo..


daarbij, ik zou t niet een project noemen.

ik zou het noemen "de auto naar mijn smaak maken"

bodykit, velgen, spoiler ed
  zondag 22 april 2007 @ 10:03:56 #43
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_48590684
quote:
Misschien zonde van mijn geld, misschien niet.
Het lijkt mij een zeer leuk project om te doen, het is geen opel en hij heeft totaal geen roest.
Dus toch een project
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 22 april 2007 @ 12:30:05 #44
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48593769
om maar even een update te doen.

ìemand heeft er naar gekeken en ik ga aankomende week de kleppen stellen, 3e cylinder is het als het goed is.


Plus openluchtfilter zit dr in.

En de sport einddemper gaat er van de week onder
  zondag 22 april 2007 @ 12:32:47 #45
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48593845
Wel compressie op de cilinders dus?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 22 april 2007 @ 12:39:03 #46
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48594019
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:32 schreef MikeyMan het volgende:
Wel compressie op de cilinders dus?
hij heeft gekeken en zegt hij maakt sosieso wel kracht / power maar die tik is de cylinder.

verder maakt ie teweinig toeren, 600 ipv 900 als hij niks doet, dus dat moet ook bijgestelt worden.
  zondag 22 april 2007 @ 12:49:07 #47
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48594294
600 is normaal voor een toyotablok... Dat zou ik lekker zo laten...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 22 april 2007 @ 13:01:45 #48
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_48594669
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:49 schreef MikeyMan het volgende:
600 is normaal voor een toyotablok... Dat zou ik lekker zo laten...
950 is normaal volgens het boekje
  zondag 22 april 2007 @ 13:04:31 #49
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48594757
No way... Misschien met airco aan...

950 is veelste hoog... In de carina hoort de 4a-fe 750 +/- 50 toeren te draaien, zal in een celica niet veel anders zijn...

Maar lager is niet vreemd...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 22 april 2007 @ 13:54:14 #50
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_48596137
Om je vocabulaire meteen uit te breiden: "als hij niks doet" = stationair
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')