natuurkunde practicum op maandag ... als ik straks met een vinger teveel typ dan weet je waar het van is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
Wie ga je trouwens bestralen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef Gripper het volgende:
Knap, dat je met zulke goedkoop uitziende messen nog zo'n gapende wond kunt achterlaten zeg. Het ding is zeker meteen rijp voor een slijpbeurt na dit intensieve gebruik?
jahquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef koemleit het volgende:en nu gewoon typen? zal je toetsenbord wel onder zitten nu
Hoe is het eigenlijk met de fox? Is ie al gefixt?quote:
staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat NIET op de kaartquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:18 schreef Sub.Zero het volgende:
Ironie.. niemand?
you won't get no grip on my topic, you basterd!!!1quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de fox? Is ie al gefixt?
(ik probeer een topickaping, dat mes boeit toch niemand ene fuck)
grip ===> gripper ... WHIHIHIHIHAHAHA!!!!!!11!!!1!!!!!!!11ZWEIDREIHERTMITGEWEI.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef immortalsean het volgende:
[..]
you won't get no grip on my topic, you basterd!!!1
DAt is z'n hele grap-garp-matige garp. OMFG WTF BBQ LOLLERCOPTER ETCETERACOPTER !!!11!!!111quote:
dan open jij zeker veel lemmings?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:38 schreef Lemjur het volgende:
en dat noemt zich immortal, als je al bijna dood gaat door zo'n sneetje
ik had ook niet anders verwacht eigenlijk ... maar ze zijn wel scherp.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wheheh die dingen komen van de Actionleuk cadeau van je ouders, voor 1,10 ofzo
ik heb ze ook daar niet van
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
Wat heb jij vieze vingers.
Ga je handen wassen schooier !
nee dat zat nog aan m'n fototoestel, toen ik 'm uit z'n tas haalde om m'n slagaderlijke bloeding te fotograferen ... die tas is redelijk smerig.quote:
't is allemaal ook waar!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef vencodark het volgende:
Ik moet je zeggen, je doet wel érg je best het geloofwaardig te maken. Het valt te prijzen.![]()
Wat een kut ding, Carl Zeis zou hier echt van moeten jankenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nee dat zat nog aan m'n fototoestel, toen ik 'm uit z'n tas haalde om m'n slagaderlijke bloeding te fotograferen ... die tas is redelijk smerig.
[afbeelding]
carl zeis doet niets ... want het is carl zeiss ... oeh pwnd pwnd, pwnd wie unne n00bz0r!!!1quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een kut ding, Carl Zeis zou hier echt van moeten janken
maargoed dat ik het mes daar niet in heb gezet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef mvdlubbe het volgende:
Klamme zak.
Batterij van m'n keyboard was leegquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef immortalsean het volgende:
[..]
carl zeis doet niets ... want het is carl zeiss ... oeh pwnd pwnd, pwnd wie unne n00bz0r!!!1
In de pindakaaspot?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef immortalsean het volgende:
[..]
raad eens waar die gezeten heeft...
nee, heul niet: hier heb ik al gezegd waardoor die vinger vies is: briljant idee ... kijken hoe scherp je nieuwe keukenmes is.quote:
nouja, normaal doe ik dat altijd wel met messen, alleen dit is de eerste die erdoorheen gaat, en volgens mij heb ik echt niet harder gedrukt dan normaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Deadaluzz het volgende:
wie test er nou zo hoe scherp een mes is![]()
test het dan op waarvoor het bedoeld is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nouja, normaal doe ik dat altijd wel met messen, alleen dit is de eerste die erdoorheen gaat, en volgens mij heb ik echt niet harder gedrukt dan normaal![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef Deadaluzz het volgende:
[..]
test het dan op waarvoor het bedoeld is.
Of heb je dat gedaan![]()
test eens...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:06 schreef RainofDeath het volgende:
Die messen heb ik ookEn ze zijn nog steeds goed scherp na een jaar of 3.
ik gaat op kamers ... met meerdere kamers naast elkaar en een gezamelijke keuken enzo ... dus eigenlijk zou het waarschijnlijk niet eens nodig zijn ... maarja, je kan natuurlijk nooit teveel bestek hebben ... en keukenmessen zijn altijd handig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:51 schreef groggy het volgende:
een 16-delig bestekset (4x4) is te weinig dan moet je tevaak afwassen je hebt minstens het dubbele nodig
lees het topic eens ofzo, gare n00b!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:00 schreef attieboy het volgende:
wat zijn die luizen op je vinger? Was je je handen niet?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:51 schreef Aventura het volgende:
Verkapt: 'ik heb een natuurkundepracticumoverstraling'- topic
Dat dacht ik al. Maar het geeft niks hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:51 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik heb 'm er idd stiekem bijgezet voor de foto
![]()
pff, gelukkigquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar het geeft niks hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |