Wat een kut ding, Carl Zeis zou hier echt van moeten jankenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nee dat zat nog aan m'n fototoestel, toen ik 'm uit z'n tas haalde om m'n slagaderlijke bloeding te fotograferen ... die tas is redelijk smerig.
[afbeelding]
carl zeis doet niets ... want het is carl zeiss ... oeh pwnd pwnd, pwnd wie unne n00bz0r!!!1quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een kut ding, Carl Zeis zou hier echt van moeten janken
maargoed dat ik het mes daar niet in heb gezet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef mvdlubbe het volgende:
Klamme zak.
Batterij van m'n keyboard was leegquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef immortalsean het volgende:
[..]
carl zeis doet niets ... want het is carl zeiss ... oeh pwnd pwnd, pwnd wie unne n00bz0r!!!1
In de pindakaaspot?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef immortalsean het volgende:
[..]
raad eens waar die gezeten heeft...
nee, heul niet: hier heb ik al gezegd waardoor die vinger vies is: briljant idee ... kijken hoe scherp je nieuwe keukenmes is.quote:
nouja, normaal doe ik dat altijd wel met messen, alleen dit is de eerste die erdoorheen gaat, en volgens mij heb ik echt niet harder gedrukt dan normaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Deadaluzz het volgende:
wie test er nou zo hoe scherp een mes is![]()
test het dan op waarvoor het bedoeld is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nouja, normaal doe ik dat altijd wel met messen, alleen dit is de eerste die erdoorheen gaat, en volgens mij heb ik echt niet harder gedrukt dan normaal![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef Deadaluzz het volgende:
[..]
test het dan op waarvoor het bedoeld is.
Of heb je dat gedaan![]()
test eens...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:06 schreef RainofDeath het volgende:
Die messen heb ik ookEn ze zijn nog steeds goed scherp na een jaar of 3.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |