natuurkunde practicum op maandag ... als ik straks met een vinger teveel typ dan weet je waar het van is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
Wie ga je trouwens bestralen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef Gripper het volgende:
Knap, dat je met zulke goedkoop uitziende messen nog zo'n gapende wond kunt achterlaten zeg. Het ding is zeker meteen rijp voor een slijpbeurt na dit intensieve gebruik?
jahquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef koemleit het volgende:en nu gewoon typen? zal je toetsenbord wel onder zitten nu
Hoe is het eigenlijk met de fox? Is ie al gefixt?quote:
staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat NIET op de kaartquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:18 schreef Sub.Zero het volgende:
Ironie.. niemand?
you won't get no grip on my topic, you basterd!!!1quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de fox? Is ie al gefixt?
(ik probeer een topickaping, dat mes boeit toch niemand ene fuck)
grip ===> gripper ... WHIHIHIHIHAHAHA!!!!!!11!!!1!!!!!!!11ZWEIDREIHERTMITGEWEI.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef immortalsean het volgende:
[..]
you won't get no grip on my topic, you basterd!!!1
DAt is z'n hele grap-garp-matige garp. OMFG WTF BBQ LOLLERCOPTER ETCETERACOPTER !!!11!!!111quote:
dan open jij zeker veel lemmings?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:38 schreef Lemjur het volgende:
en dat noemt zich immortal, als je al bijna dood gaat door zo'n sneetje
ik had ook niet anders verwacht eigenlijk ... maar ze zijn wel scherp.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wheheh die dingen komen van de Actionleuk cadeau van je ouders, voor 1,10 ofzo
ik heb ze ook daar niet van
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
Wat heb jij vieze vingers.
Ga je handen wassen schooier !
nee dat zat nog aan m'n fototoestel, toen ik 'm uit z'n tas haalde om m'n slagaderlijke bloeding te fotograferen ... die tas is redelijk smerig.quote:
't is allemaal ook waar!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef vencodark het volgende:
Ik moet je zeggen, je doet wel érg je best het geloofwaardig te maken. Het valt te prijzen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |