quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:25 schreef timmeeeh het volgende:
ik houd het niet meer bij mensen. ik moet mijn computer steeds vaker in de steek laten.
volgens mij ben ik richting de status nerd-af aan het gaan
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bedoel je....
....dat....
.....dat..... je een LEVEN hebt gekregen?
Kheb net een nieuw bed gekocht. Anders had ik het gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef veldmuis het volgende:
Iemand een fiets kopen? 30 euro!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bedoel je....
....dat....
.....dat..... je een LEVEN hebt gekregen?
*Klopt op schouder. Het geeft niet jongen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo oldbie als jij !
Ik dank u..quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Ritchie zit hier al vanaf 1999
d'n ouwe zak
Je registreerde je voor dit topic, jeweets!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:55 schreef neofatih het volgende:
woon ook in breda en tis gewoon de meest chille stad van nl
Leuk topic met leuk Bredaas volk (en een Ettertje). En ik ken de meesten inmiddels irl.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:54 schreef fransbreda het volgende:
en kan iemand mij vertellen waarom jullie blijven komen?
en kennen jullie elkaar ook irl?
Ok, jij wint zelfs van veldmuisquote:
Katten zijn k*tquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:34 schreef Frazz het volgende:
Katten zijn lief
Kuuk en ik gaan vanmiddag even naar Vitesse-FC Twente. Laatste thuiswedstrijd ook, maar m'n ouders zijn net nu op vakantiequote:
have fun!quote:Op zondag 22 april 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Kuuk en ik gaan vanmiddag even naar Vitesse-FC Twente. Laatste thuiswedstrijd ook, maar m'n ouders zijn net nu op vakantie.
gelredoomquote:Op zondag 22 april 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Kuuk en ik gaan vanmiddag even naar Vitesse-FC Twente. Laatste thuiswedstrijd ook, maar m'n ouders zijn net nu op vakantie.
SCHERP, JD!quote:Op zondag 22 april 2007 10:59 schreef JDude het volgende:
VM EN KUUKSKE JULLIE POSTTEN ZOWAT TEGELIJK!!!!11
Ik zeg toch niets?!quote:Op zondag 22 april 2007 11:50 schreef Frazz het volgende:
Dat wil ik helemaal niet weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |