Welnee. Hier op de bank is het enkelt liefde dat speelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:10 schreef tha_rizzo het volgende:
zulks een ruzie in Breda
de hoeveelste staking is dat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef Frazz het volgende:
Dinsdag wil ik naar Roosendaal rijden die kutbussen weer niet
ik heb een oplossing voor jouw probleem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:14 schreef Frazz het volgende:
Geen id, ik moet maandag naar nieuw-lekkerland dinsdag naar roosendaal vrijdag weer naar nieuw-lekkerland en steeds rijden die kut bussen niet
ik heb die oplossing ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik heb een oplossing voor jouw probleem.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik heb een oplossing voor jouw probleem.
Gatsiedarrie. Wat doet die meneer met die kameel?quote:
dat je zadelpijn krijgt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:20 schreef Frazz het volgende:
[..]
ik heb die oplossing ook.
Maar jij weet ook wat dat betekent!
Kameel-O-Rent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Frazz het volgende:
Waar huur je tegenwoordig nu een kameel dan
bij Geerling Evenementen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Frazz het volgende:
[..]
Waar huur je tegenwoordig nu een kameel dan
Is dat de concurrent van E-Meeuw?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef JDude het volgende:
Of online bij Ka-Mail.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze vooral gras en heesters eten, gewoon wat planten enzo dus. Drinken doen ze wel flink, 100 liter water ongeveer. Geen juup, dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef Frazz het volgende:
En waarmee voeder ik zon beest, ik heb al moeite met mezelf te voederen
Water zat in de singel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze vooral gras en heesters eten, gewoon wat planten enzo dus. Drinken doen ze wel flink, 100 liter water ongeveer. Geen juup, dat scheelt wel.
groeit er veel onkruid rond je huis?quote:
nou, dan hoef je je over dat beest geen zorgen te maken toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:43 schreef Frazz het volgende:
Wat denk je zelf, mijn huis wel eens gezien?
Frazz'Place aka Camel Paradisequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef Kuukske het volgende:
Dat beest hoeft zich nooit geen zorgen te maken over voedseltekort.
ga je ze zelf verhuren?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef Frazz het volgende:
Ik bestel er gelijk 3!
Zeg, heb je dan ook cameltoes?quote:
Wikipedia aanslingertquote:
Hmm ik heb ze niet denk ik.quote:Cameltoe (letterlijk: kamelenteen) is een term die gebruikt wordt om aan te geven dat kleding zodanig strak om de schaamstreek van een vrouw zit dat de kleding zich tussen de schaamlippen wringt. Een cameltoe ziet er schematisch uit als \|/, wat enigszins lijkt op de vorm van een kamelenteen. 1)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:27 schreef Kuukske het volgende:
En dan nu. Tijd voor kleffigheid.
Nuecken JD?
Dit is pas echt beangstigendquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Jemig Kiwi. Nu wordt het toch wel beangstigend hoe vaak je hier post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |