Mij leek het gegeven me ook erg boeiend en veelbelovend, vandaar dat ik er best van baalde dat ik er niet doorheen kwamquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:26 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kwam ook niet echt ver in Het kaartenhuis, terwijl ik het idee wel erg leuk vond.
same story all over the placequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mij leek het gegeven me ook erg boeiend en veelbelovend, vandaar dat ik er best van baalde dat ik er niet doorheen kwam![]()
respectquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef radioanne het volgende:
Jup! ik heb t Kaartenhuis uitgelezen! 2 of 3 zomers terug geloof ik, maar t was de moeite waard!
Respect!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:54 schreef radioanne het volgende:
Jup! ik heb t Kaartenhuis uitgelezen! 2 of 3 zomers terug geloof ik, maar t was de moeite waard!
Ik heb het probleem dat ik niet van namen, eigennamen,vadersnamen,familienamen, koosnaampjes etc en bijnamen houd. En die komen in overvloed voor in de Russische literatuur.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Catch 22, is me echt niet gelukt.
Het eiland van de vorige dag van Umberto Eco, ik begreep dat boek echt niet. Te veel scheepstermen deden me besluiten op te houden met lezen.
A Clockwork Orange, ik heb mijn best gedaan, maar ik kreeg dat taalgebruik maar niet onder de knie waardoor ik het boek steeds bleef wegleggen en uiteindelijk heb ik het nooit meer opgepakt.
Mee eens, dit is ook een enorm langdradig kutboekquote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Dubbelspel van Frank Martinus Arion. Wat een vervelend langdradig kutboek is dat. Terwijl het zo wordt opgehemeld door (vooral) BN'ers. Ik kwam niet verder dan pag 130 ofzo, hoewel ik het wel goed had kunnen gebruiken voor Nederlands en CKV.
Ik had 'm toen gratis gekregen bij die bieb-actie, maar ik vond het stiekum ook een ontzettend zeikboek.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Dubbelspel van Frank Martinus Arion. Wat een vervelend langdradig kutboek is dat. Terwijl het zo wordt opgehemeld door (vooral) BN'ers. Ik kwam niet verder dan pag 130 ofzo, hoewel ik het wel goed had kunnen gebruiken voor Nederlands en CKV.
Het leven uit een dag soms? Dat is de enige waar ik als fan van Van der Heijden ook niet doorheen kom.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:05 schreef Nemain het volgende:
Verder ben ik nu bezig in één van die boeken van A.F.Th. van der Heijden, maar ik kan de titel niet eens onthouden, zo saai en vaag is het.
Wereld idee!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:27 schreef Etcetera het volgende:
is het misschien een idee om een topic te openen over wat we op dit moment lezen? lijkt me ook wel leuk om van elkaar te weten (goede leestips opdoen enzo)
Even opgezocht: Het hof van barmhartigheid.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het leven uit een dag soms? Dat is de enige waar ik als fan van Van der Heijden ook niet doorheen kom.
Nee, dat kan ik begrijpen, er komen nog drie dikke delen en een proloog vóór (en nog een deel achteraan trouwens). Als je die niet gelezen hebt slaat Hof van Barmhartigheid echt nergens op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef Nemain het volgende:
[..]
Even opgezocht: Het hof van barmhartigheid.
Aangeraden door een docent, maar ik vind het tot nu toe geen succes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |