abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:40:02 #251
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_48785924
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zo hoort Portugees te klinken
Dat is idd mooie muziek.
Stukken beter dan die herrie die men "funk" noemt. Of "baile Funk"
Tering herrie vind ik het. Een schande voor de cultuurliefhebbers.
Daarnaast de gehele suncultuur eromheen, misdaad, moord, verkrachting van vrouwen, vrouwenmishandeling etc etc.............ik denk dat qwerty ook deze mening is aangedaan.

Zie hier:
http://www.youtube.com/watch?v=W4cAP9j88_A
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:41:25 #252
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48785969
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Welke dan?
Ik vind "New Yoarkish" wel wat hebben eigenlijk.....

Op "Law & Order" hebben ze altijd van die gastrolletjes zoals vuilnismannen ofzo die het lijk-van-de-aflevering vinden en met de politie praten enzo..... en die hebben dan zo'n dik New York of New Jersey accent......

Canadees is ook net ietsje anders, ook wel leuk om te horen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:44:17 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48786057
Wat gaat dit topic trouwens hard! Het is net een week oud.....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:44:55 #254
110987 ErwinRommel
pi_48786075
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie heeft nu overigens veel expats die eerst in Brazilie woonden en nu naar Argentinie zijn gegaan omdat ze met het salaris dat ze in Brazilie verdienden niet (meer) goed kunnen leven

Vond ik wel opvallend
Heb je daar een bron van?
Zal me overigens niet eens verbazen sinds die gek van een Lula(drão) aan het roer is.

Nee om al helemaal niet te spreken over de verwachte zelfverrijking van de federale parlementsleden.
GVD het dubbele van wat zu nu al krijgen. Stelletje carralhas daar in Brasilia. Ik zeg atoombom daarop en opnieuw beginnen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:45:32 #255
110987 ErwinRommel
pi_48786091
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef maartena het volgende:
Wat gaat dit topic trouwens hard! Het is net een week oud.....
Mooi hè?
pi_48786182
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van?
Zal me overigens niet eens verbazen sinds die gek van een Lula(drão) aan het roer is.

Nee om al helemaal niet te spreken over de verwachte zelfverrijking van de federale parlementsleden.
GVD het dubbele van wat zu nu al krijgen. Stelletje carralhas daar in Brasilia. Ik zeg atoombom daarop en opnieuw beginnen.
Nee, ken er verschillende.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:59:48 #257
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_48788910
de meeste expats verhuizen van tijd tot tijd, dus zo vreemd is het niet dat je ex-Brazilie-gangers kent
het lijkt me trouwens sterk dat ze verhuizen om het geld / levensstandaard - dan doe je toch echt iets verkeerd als expat
en verder is het aantal expat (mogelijkheden) in Buenos Aires te verwaarlozen met het aantal in São Paulo
zonnig Brasil
pi_48788987
Er is ook niet echt een reden om van SP naar BA te gaan als je een goede baan hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48789148
Het is ook vrij lastig om terug te keren naar Europa(Nederland) met een Braziliaanse vrouw als je dat wil.
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:30:37 #260
110987 ErwinRommel
pi_48790109
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is ook vrij lastig om terug te keren naar Europa(Nederland) met een Braziliaanse vrouw als je dat wil.
vaud DAM

kijk in de historie van je vrouw. Zoek de mogelijkheden op die het toelaten.......
Mijn vrouw is Braziliaans. Echter haar over groot vader een Italiaan. De Italiaanse wet zegt dat tot 5 generaties aan de mannelijke kant Brazilianen aanspraak kunnen maken op een Itailiaans paspoort.
Heb ik de afgelopen maanden even uitgezocht.
Moet men wel de originele documenten hebben of bewijs dat het zo is dmv bv navraag bij zgn "cartorios".

Nee DAM ik ken mijn zaakjes, en haal eruit wat mogelijk is voor mijn vrouw en mijzelf.
pi_48790177
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

vaud DAM

kijk in de historie van je vrouw. Zoek de mogelijkheden op die het toelaten.......
Mijn vrouw is Braziliaans. Echter haar over groot vader een Italiaan. De Italiaanse wet zegt dat tot 5 generaties aan de mannelijke kant Brazilianen aanspraak kunnen maken op een Itailiaans paspoort.
Moet men wel de originele documenten hebben of bewijs dat het zo is dmv bv navraag bij zgn "cartorios".

Nee DAM ik ken mijn zaakjes, en haal eruit wat mogelijk is voor mijn vrouw en mijzelf.
Ik denk dat ik die zaakjes een beetje beter ken

Gaat het om je schoonvader of schoonmoeder?

P.S. Zelf heb ik geen probleem, maar het is wel lastig om terug te keren. In Nederland moet je sws een redelijk goed salaris hebben en een vast contract. Die heb je beide vaak niet meteen
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:33:58 #262
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48790225
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valt op zich mee. Je moet alleen wel aantonen aantonen in Nederland dat je een "vast" inkomen hebt (dus een vast contract of een eigen zaak in Nederland), en de vrouw in kwestie moet een inburgeringsexamen doen bij het Nederlands consulaat.

Welnu, dat inburgeringsexamen wordt zelfs door Marokkaanse vrouwtjes uit het rifgebergte goed afgelegd - aldus ervaringen op buitenlandsepartner.nl - dus erg moeilijk kan dat niet zijn. Je hoeft eigenlijk ook maar een paar zinnen goed Nederlands te kunnen, en het examen schijnt qua vragen ook erg makkelijk te zijn.

Je kunt er trouwens ook omheen als dat echt een obstakel is. Je mag als EU paspoort houder namelijk in elk ander land in de EU gaan wonen, en middels de immigratieprocedures van DAT land iemand naar bijv. Duitsland of België te halen. In België wordt momenteel ook gesproken over een inburgeringsexamen, maar ik geloof dat het dit jaar nog kan.

Nederland is wel het eerste land met zo'n inburgeringsexamen. Mensen van binnen de EU, en mensen uit de VS, Canada, Australie, Nieuw Zeeland en Japan hoeven geen inburgering te doen. Roemenen en Bulgaren kunnen dus zo naar Nederland, maar Argentijnen en Brazilianen niet.....
-
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:34:21 #263
110987 ErwinRommel
pi_48790237
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef qwerty_x het volgende:
de meeste expats verhuizen van tijd tot tijd, dus zo vreemd is het niet dat je ex-Brazilie-gangers kent
het lijkt me trouwens sterk dat ze verhuizen om het geld / levensstandaard - dan doe je toch echt iets verkeerd als expat
en verder is het aantal expat (mogelijkheden) in Buenos Aires te verwaarlozen met het aantal in São Paulo
qwerty, wat denk jij over die zelfverijking van de politici?
Mijn vrouw moet mij menigmaal de mond snoeren omdat ik ga schelden op alles wat met "Brasilia" te maken heeft. Corruptie etc etc.....
Ik ben geen expat, maar emigrant en zal hopelijk m'n leven lang in dit land blijven. Voor expats zal de politiek geen ene moer schelen. Zolang elke maand het geld maar gestort word.
pi_48790309
Er is ook geen generatie-eis. Iedere afstammeling in rechte lijn van een geboren Italiaan die nooit genaturaliseerd is heeft recht op de Italiaanse nationaliteit
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:36:38 #265
110987 ErwinRommel
pi_48790313
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die zaakjes een beetje beter ken

Gaat het om je schoonvader of schoonmoeder?

P.S. Zelf heb ik geen probleem, maar het is wel lastig om terug te keren. In Nederland moet je sws een redelijk goed salaris hebben en een vast contract. Die heb je beide vaak niet meteen
Gaat om de over overgrootvader van m'n vrouw. Heeft een zoon gebaard en zijn geboorte was wederom een zoon.
pi_48790339
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Mijn vrouw moet mij menigmaal de mond snoeren omdat ik ga schelden op alles wat met "Brasilia" te maken heeft. Corruptie etc etc.....
Ik ben geen expat, maar emigrant en zal hopelijk m'n leven lang in dit land blijven. Voor expats zal de politiek geen ene moer schelen. Zolang elke maand het geld maar gestort word.
Je moet er om lachen, dat doe ik tenminste om de Argentijnen
pi_48790384
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Gaat om de over overgrootvader van m'n vrouw. Heeft een zoon gebaard en zijn geboorte was wederom een zoon.
Heb je geluk, als het je Schoonmoeder was mocht ze nog geen 59 zijn anders ging het niet op.

Als je nog een manier weet om het een beetje sneller te laten gaan houd ik me aanbevolen
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:39:42 #268
110987 ErwinRommel
pi_48790409
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je moet er om lachen, dat doe ik tenminste om de Argentijnen
Gelukkig hebben we dan iets gemeen
pi_48790435
Als je het geboortecertificaat nodig hebt in Italie kan ik je helpen
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:41:23 #270
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_48790473
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

vaud DAM

ik ken enkele Brazilianen en Braziliaansen in dezelfde situatie
ze zijn al jaren bezig, hebben alle juiste documenten, zijn al duizenden reais kwijt en zijn geen meter opgeschoten
het is niet zo makkelijk als het lijkt ...
zonnig Brasil
pi_48790492
Hoe is de midden(lange) termijn van Brazilie?

In Argentinie is hij kut alleen de meeste Argentijnen zijn te dom om dat te begrijpen
pi_48790556
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

ik ken enkele Brazilianen en Braziliaansen in dezelfde situatie
ze zijn al jaren bezig, hebben alle juiste documenten, zijn al duizenden reais kwijt en zijn geen meter opgeschoten
het is niet zo makkelijk als het lijkt ...
Ach, dan ga je gewoon naar Italie, is het in 6 maanden gefikt.

Als je alle papieren hebt is het 100% zeker dat je het ooit krijgt(Je bent immers Italiaan, de Italiaanse staat weet het alleen niet)

Het grote probleem is de turno bij de ambassade(4000 wachtende voor U bij een kut gemeente zoals Lomas de Zamora ) maar dat kan wel geregeld worden met een paar Peso's
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:45:44 #273
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_48790598
quote:

[..]

Scheer aub niet alle expats over een kam ....
En wat betreft die zelfverrijking: uiteraard maak ik me menigmaal druk, maar wat ik veel vreemder vind is het feit dat die gasten ongestoord hun gang kunnen gaan, zonder dat er echt wordt ingegrepen. Sterker: ze worden gewoon herkozen
zonnig Brasil
pi_48790633
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:45 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Scheer aub niet alle expats over een kam ....
En wat betreft die zelfverrijking: uiteraard maak ik me menigmaal druk, maar wat ik veel vreemder vind is het feit dat die gasten ongestoord hun gang kunnen gaan, zonder dat er echt wordt ingegrepen. Sterker: ze worden gewoon herkozen
Je flikkert gewoon heel de ambtenaren top eruit en zet er vriendjes neer die financieel afhenkelijk van je zijn

Weer een probleem minder
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:47:13 #275
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_48790638
't is trouwens *&%¨$ weer
en dat net voor een lang weekend ....

de files zijn ongekend lang, een lang weekend met regen, strandgang gecancelled, ....
zonnig Brasil
pi_48790658
30 april en 1 mei?
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:48:53 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48790691
quote:
Ik ben wat dat betreft ook emigrant. Ik ben erg geïnteresseerd in de Amerikaanse politiek, en heb in 2004 zelfs voor de John Kerry campaign gewerkt als vrijwilliger. In 2006 mocht ik bij de tussenverkiezingen voor het eerst stemmen als Amerikaan, en in Januari 2008 krijgen we eerst de California Primaries, gevolgd in November 2008 door de Presidentsverkiezingen.

Gisterenavond is het allereerste debat geweest, tussen 8 Democratische kandidaten, waaronder Obama en Clinton natuurlijk. Ik ben er nog lang niet uit wie ik wil as President, maar ben en blijf geïnteresseerd in de lokale politiek.

En ik denk dat als je besloten hebt om ergens te gaan wonen, dat het ook niet meer dan normaal is dat je je interesseert in de lokale politiek..... het zijn immers MIJN belastingcenten die naar die kutoorlog in Irak gaan.
-
pi_48790732
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

hey leuk, een medewetenschapper. wat doe je voor onderzoek?
Kankeronderzoek - met name door middel van microarrays, een techniek om high throughput mRNA expressie te bepalen, en DNA afwijkingen vast te stellen. Ik kan me vergissen maar volgens mij ben ik je wel eens in een of ander onderzoeksgerelateerd topic tegengekomen, wat deed jij ook alweer? En in het buitenland?

Ik ben nog maar net hier of ik heb alweer een retourtje Amsterdam geboekt - mag me eind mei melden op het hoofdkantoor van KWF in Amsterdam om over een beurs te praten .
Jesus saves but death prevails.
pi_48790782
Een soort van stem-cell research?
pi_48791160
http://213.212.128.168/radici/ie/defaultie.htm

Hier kan je overigens meer gegevens vinden over je overgrootvader van je vrouw.

Ik schat zo vertrokken vanuit Genua of Napels en vertrokken naar Santos
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:28:23 #281
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_48793279
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:47 schreef qwerty_x het volgende:
't is trouwens *&%¨$ weer
en dat net voor een lang weekend ....

de files zijn ongekend lang, een lang weekend met regen, strandgang gecancelled, ....
Kom dan terug naar Nederland. Sinds 3 April geen regen meer gevallen en alweer een week (and counting) 25+ graden
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:31:36 #282
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_48793367
als ik het over $%¨$ weer heb, betekent dat nog wel een stukkie warmer dan die kouwe 25 graden van jou !
zonnig Brasil
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:33:40 #283
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_48793424
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef qwerty_x het volgende:
als ik het over $%¨$ weer heb, betekent dat nog wel een stukkie warmer dan die kouwe 25 graden van jou !
lol...relax bro
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:37:15 #284
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48793526
quote:
Ik vind 25 graden een prima temperatuur Niet te warm, niet te koud..... Het is hier zomers soms zo ontzettend heet (40+), en dat is soms ook niet leuk meer natuurlijk.
-
pi_48794735
Ja, over het weer gesproken, zo irritant, iedereen in Nederland komt me op msn altijd lastigvallen als de temperatuur in Nederland de 15 graden ontstijgt, vooral als ze gelezen hebben dat het hier bewolkt zou zijn (wat vrijwel nooit zo is, afgelopen weken maar 1 dag echt bewolking gehad). Meer mensen daar last van?
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:29:58 #286
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48794877
quote:
25 graden, da's al veel te warm man.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48797168
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:24 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ja, over het weer gesproken, zo irritant, iedereen in Nederland komt me op msn altijd lastigvallen als de temperatuur in Nederland de 15 graden ontstijgt, vooral als ze gelezen hebben dat het hier bewolkt zou zijn (wat vrijwel nooit zo is, afgelopen weken maar 1 dag echt bewolking gehad). Meer mensen daar last van?
hahaha jazeker Iedereen loopt heel trots aan me te verkondigen dat het in NL vast net zo warm is als in Mexico Ach, ik ben blij voor ze
pi_48798727
Nu is het ook echt beter weer in Nederland dan in Argentinie(en de meeste andere plekken van de wereld)
  zaterdag 28 april 2007 @ 03:01:38 #289
19840 Libris
Live from Singapore
pi_48798956
Hier is het vreselijk week, de hele week al regen, en dan geen motregen, maar wolkbreuken en onweersbuien waar je meer water krijgt dan normaal in een week of 2 weken valt. Aan de andere kant geeft regen wel verkoeling, dus dat is mooi (nu om 9:00 am, is het al 25 graden)...

Ik ga even lekker naar de dierentuin laters
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:12:00 #290
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48802953
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:01 schreef Libris het volgende:
Hier is het vreselijk week, de hele week al regen, en dan geen motregen, maar wolkbreuken en onweersbuien waar je meer water krijgt dan normaal in een week of 2 weken valt. Aan de andere kant geeft regen wel verkoeling, dus dat is mooi (nu om 9:00 am, is het al 25 graden)...

Ik ga even lekker naar de dierentuin laters
nederland is nu lekker...
het moet niet veel warmer worden want vanaf een graad of 27 wordt het benauwd..
maar gelukkig is het waar ik heen ga met 35 nog steeds te doen
Let the summer begin !
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:17:19 #291
19840 Libris
Live from Singapore
pi_48803080
Hier is het ook erg benauwd (Currently it is 30°C in Singapore, The relative humidity is 74%, het is 6pm). Ik ga straks even bij de ambassadeur kijken, die heeft een receptie thuis dus. Net nog even een oranje polo gescoord

-edit- Oh ja, de dierentuin was leuk
pi_48803429
Ik hoop dat het feestje bij jullie iets langer duurt als bij ons

Om 19u aanwezig en om 21u werd de tap dichtgedraaid we kregen wel een NRC De Week mee, maar zijn daarna met een flinke groep nog ff naar een kroeg gegaan en ouderwets Nederlands gedronken.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_48805943
Bij ons was het erg gezellig, en heeft het aardig lang geduurd! Het live bandje dat na de geplande 2 uurtjes wilde inpakken, werd door de ambassadeur aangezet om nog anderhalf uur langer door te gaan; de buffetten waren nog niet leeg, het bier nog niet op en de genodigden hadden er nog lang geen genoeg van!
't Was bijzonder geslaagd! En bijzonder druk!
 FR
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:46:00 #294
78918 SeLang
Black swans matter
pi_48806221
quote:
Voor expats zal de politiek geen ene moer schelen. Zolang elke maand het geld maar gestort word.
Ik volg de Taiwanese politiek ook een beetje.
Ze liggen nu te bakkelijen over de de route van de olympische vlam
In Taiwan willen ze niet dat die van China -->Taiwan-->China reist want dat impliceert dat Taiwan een deel is van China
Dat niveau dus
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_48806328
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:46 schreef SeLang het volgende:
Ik volg de Taiwanese politiek ook een beetje.
Ze liggen nu te bakkelijen over de de route van de olympische vlam
In Taiwan willen ze niet dat die van China -->Taiwan-->China reist want dat impliceert dat Taiwan een deel is van China
Dat niveau dus
Oja, intelligent!
 FR
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:01:36 #296
78918 SeLang
Black swans matter
pi_48806526
Laatst ook weer:

Taiwan heeft tegenwoordig een TGV die 300 km/u rijdt, en dat succes wordt nu geclaimed door de DPP (de regerende 'pro Taiwan') partij. De oppositiepartij KMT (zeg maar de 'pro China' partij) beweerde daarop dat die TGV geen 300 km/u haalt. Toen gingen ze in al die treinen displays hangen om te bewijzen dat die trein wel 300 km/u haalt.
Lekker belangrijk allemaal
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_48806904
Oh hellup!
 FR
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:22:02 #298
110987 ErwinRommel
pi_48809233
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:29 schreef popolon het volgende:

[..]

25 graden, da's al veel te warm man.
Nee.....met 25 graden dan word het pas lekker
Nu is het idd kutweer hier in deze regio. Bedankt voor het sturen van slech weer qwerty
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:23:45 #299
110987 ErwinRommel
pi_48809294
Idd, zoals DAM zegt, gooi geen geld weg aan advocaten die je een zgn Italiaans paspoort zouden kunnen bezorgen. Doe het zelf. Mooie reden gelijk ook om naar Italië op vakantie te gaan

Nee in 5 jaar heb ik nog geen advocaat gesproken hier om mijn zaakjes te regelen.
pi_48810381
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Idd, zoals DAM zegt, gooi geen geld weg aan advocaten die je een zgn Italiaans paspoort zouden kunnen bezorgen. Doe het zelf. Mooie reden gelijk ook om naar Italië op vakantie te gaan

Nee in 5 jaar heb ik nog geen advocaat gesproken hier om mijn zaakjes te regelen.
Je hoeft niet naar Italie te gaan om het geboortecertificaat te zoeken, daar heb je bureau's voor. Kost je 125 euro ongeveer

Als je niet weet waar diegene is geboren in Italie wordt het lang zoeken In Argentinie staat de geboorteplaats in elk geval niet op de overlijdens en huwelijkscertificaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')