Ik op IRC in 1997quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
Ik via een andere chatbox, maar wel internet dus
Toen was het nog bijzonderquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik op IRC in 1997We zochten er allebei niet naar, het gebeurde gewoon! En in 1998 zat ze dus al in Nederland....
Intussen dus alweer bijna 10 jaar samen, dus het gaat allemaal prima!
Is dat "Internets" (Texaans accent) toch nog ergens goed voor....quote:
Een vriend van mij -een die-hard Wisconsinite- zou je dit niet in dank afnemenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:06 schreef Shira het volgende:
ik bestel wel eens kaas via internet (old amsterdam & komijn) oh en uiteraard moet er dan ook meteen poffertjesmix, pannenkoekenmix en winegums besteld worden
![]()
Een echt goede kaas ben ik hier (Wisconsin) nog niet tegengekomen, maar dat mag ik natuurlijk niet hardop zeggen![]()
Wij nog veel ouderwetser: in NL op 't werkquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef Shira het volgende:
Wij hebben elkaar in NL ontmoet, gewoon, lekker ouderwets in de kroeg
![]()
Ik heb nog oranje vlaggetjes van het WK...quote:Op woensdag 25 april 2007 03:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nog Fokkers die Koninginnedag gaan vieren, trouwens?
We hebben een nieuwe ambassadeur die een feestje geeft bij hem thuis. Misschien maar eens kijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 04:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog oranje vlaggetjes van het WK...
Morgen zijn we uitgenodigd op de NL ambasade voor een drankje en wat bitterballenquote:Op woensdag 25 april 2007 03:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wij nog veel ouderwetser: in NL op 't werkHoewel hub ook toen al vrijwel continu in het buitenland was.
Nog Fokkers die Koninginnedag gaan vieren, trouwens?
Ja, töf hequote:Op woensdag 25 april 2007 08:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen zijn we uitgenodigd op de NL ambasade voor een drankje en wat bitterballen
Ziet er dreigend uit. Prachtig.quote:Op woensdag 25 april 2007 05:14 schreef StefanP het volgende:
Heel veel wind, regen en onweer. Nu met gratis tornado warning. Het hagelt misschien ook wel maar ik zie geen ruk buiten.
[afbeelding]
Ft. Worth een paar uur geleden.
Ik hoop op een nieuwe devaluatie en die kan met Kirchner nooit ver weg zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Daarom hoop ik ook altijd dat de euro hoog staat
Hou je taai, en laat na afloop nog even horen of je het overleefd hebt!quote:Op woensdag 25 april 2007 05:14 schreef StefanP het volgende:
Heel veel wind, regen en onweer. Nu met gratis tornado warning. Het hagelt misschien ook wel maar ik zie geen ruk buiten.
[afbeelding]
Ft. Worth een paar uur geleden.
quote:
Was je dit al van plan voordat je naar de VS vertrok? Of iets van de afgelopen jaren Wonderer?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
Ik was van plan om mijn vent over een paar jaar weer terug te slepen naar nederland, maar als het zo doorgaat wil ik daar echt niet meer wonen. Misschien GB of Duitsland of zo wel, iets dichterbij.
Engeland is altijd een optie geweest, wat mij betreft. Mijn man is van ierse afkomst en met zijn ierse paspoort is ons vestigen in de EU relatief eenvoudig. We spreken allebei de taal en hij heeft nog familie wonen in Ierland.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was je dit al van plan voordat je naar de VS vertrok? Of iets van de afgelopen jaren Wonderer?
Geen flauw idee. In eerste instantie zeg ik "voor eeuwig". Ik ben in ieder geval NIET van plan naar Nederland terug te keren op korte termijn, en ik heb mijn draai hier wel gevonden.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor wie van jullie is de emigratie naar het land waar je nu verblijft van tijdelijke duur en voor wie voor eeuwig? Dus wie denkt Nederland eeuwig de rug toe te zeggen en wie denkt er toch weer over om na verloop van tijd terug te keren naar NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |