abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 18:23:12 #51
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_48640939
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Oh ja, en dan was ik nog vergeten te vermelden 1 pot mangochutney
3 zakjes vindaloo curry paste
2 zakjes Indonesian Chicken paste
3 zakjes chicken madras paste
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 23 april 2007 @ 18:24:14 #52
110987 ErwinRommel
pi_48640961
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat zou je meenemen uit Brazilie als je in Nederland ging wonen?
M'n vrouw, wat flessen goede cachaça, en een abbonement op Veja.
  maandag 23 april 2007 @ 18:26:58 #53
110987 ErwinRommel
pi_48641055
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:13 schreef Gaoxing het volgende:
Jee ER wat een lijst! Maar uhh.... als je nog eens thaise currypasta nodig hebt, pm je maar hoor....

Hier gaat er alleen kaas mee. En -in het seizoen- dingen als pepernoten en speculaas. En boeken. Heeel veeeeel boeken.

Kleding hebben we de laatste jaren weinig meegenomen, aangezien we steeds in het verkeerde seizoen waren. Komende zomer dus niet; dan zal het wel wat meer worden. En kinderschoenen! Die zijn hier kwalitatief afgrijselijk (nee, dat vertellen ze je niet als je expat wordt ).
Dank je, maar voorlopig heb ik wel even genoeg

Kaas kan ik hier in redelijke kwaliteit kopen, maar de rest van de voedselwaren niet, of tegen zeer hoge prijzen en dan is het nog maar afwachten wat voor kwaliteit je hebt.
Kleding op broeken na ook geen probleem hier.
Electronica is hier gewoonweg ordinair duur, met name digicams en laptops.
Kinderschoenen hebben we niet nodig, geen kids
  maandag 23 april 2007 @ 18:45:01 #54
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_48641707
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

M'n vrouw, wat flessen goede cachaça, en een abbonement op Veja.
Cachaça.. Hebben ze daar goede van dan? Ik heb nog een paar flessen staan, maar dat is meer omdat het mooi staat in de drankkast want het is puur vergif! Voor de duidelijkheid: ik heb het over 8 jaar oude Ypioca (150) gekocht bij de stokerij.

Serieus, is er goede cachaça en slechte cachaça of hebben wij gewoon een verschil in smaak?
reset
  maandag 23 april 2007 @ 18:45:07 #55
110987 ErwinRommel
pi_48641714
In wat voor bolide rijdt u? Of gebruikt u het openbaar vervoer?

Nu,. ikzelf rij in een donkergrijze VW Polo Sedan 1.8 uit 2001. Compleet uitgevoerd.
Valt onder de klasse kleine sedan.
Echter klein is relatief omdat het merendeel in nog kleinere auto's rijd. 1.0 litertjes van het type VW Gol/Fox of Fiat Palio 1.0 Fire, of Fiat Uno 1.0.
Airco hoef je in de meeste auto's niet te verwachten, leuk in SP als het verkeer totaal stil staan
  maandag 23 april 2007 @ 18:47:49 #56
110987 ErwinRommel
pi_48641837
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef Individual het volgende:

[..]

Cachaça.. Hebben ze daar goede van dan? Ik heb nog een paar flessen staan, maar dat is meer omdat het mooi staat in de drankkast want het is puur vergif! Voor de duidelijkheid: ik heb het over 8 jaar oude Ypioca (150) gekocht bij de stokerij.

Serieus, is er goede cachaça en slechte cachaça of hebben wij gewoon een verschil in smaak?
Ahh Ypioca..........
Dat is een en masse geproduceerde cachaça.
Nee, je kunt beter een goede cachaça kopen van 12 jaar oud. Deze zijn milder van smaak. En ja, je moet ook niet gelijk een halve fles leegdrinken
Sterk spul ja, maar indien met mate gedronken heerlijk.
Er is dus wel degelijk verschil tussen de vele soorten en merken cachaças.
  maandag 23 april 2007 @ 18:50:16 #57
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_48641921
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:

En ja, je moet ook niet gelijk een halve fles leegdrinken
Oh
reset
pi_48644837
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
In wat voor bolide rijdt u? Of gebruikt u het openbaar vervoer?
De benenwagen en de T (zo heet in Boston de metro); nog twee weken en dan komt mijn fiets vanuit Nederland hier aan Blijf toch een Hollander he.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 23 april 2007 @ 20:08:11 #59
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48644905
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef Shivo het volgende:

[..]

De benenwagen en de T (zo heet in Boston de metro); nog twee weken en dan komt mijn fiets vanuit Nederland hier aan Blijf toch een Hollander he.
Was het niet goedkoper om gewoon hier een nieuwe te halen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 23 april 2007 @ 20:14:21 #60
110987 ErwinRommel
pi_48645155
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef Shivo het volgende:

[..]

Idd, in de VS kun je toch ook wel een mooie fiets kopen?
Of heb ik het verkeerd? Waarom zo een dure oplossing als het goeiekoop ken? (ook iets hollands )
  maandag 23 april 2007 @ 20:18:07 #61
110987 ErwinRommel
pi_48645332
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Was het niet goedkoper om gewoon hier een nieuwe te halen?
Leuke web-log heb je btw
  maandag 23 april 2007 @ 20:46:59 #62
71919 wonderer
pi_48646657
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Leuke web-log heb je btw
Thanks Moet weer even updaten, het is hier eindelijk mooi weer
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 23 april 2007 @ 20:54:52 #63
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48646982
Als ik zo eens naar de lijst kijk van ErwinRommel dan ben ik blij dat ik in California echt ontzettend VEEL keus heb qua eten, zowel qua restaurants als winkels. Er zit een Nederlandse winkel in Artesia waar ik hooguit 1 keer per jaar kom, en dan koop ik een paar pakken hagelslag, een paar pakken bolletje beschuit, wat drop, en een paar pakjes conimex satesaus ofzo. En vaak wat saucijzebroodjes....

Ik kook zelf vaak Indiaas, mijn vrouw kookt vaak Mexicaans. Echt "Hollands eten" zoals boerenkool doen we niet of nauwelijks.

Wat betreft shag, ik rook al jaren niet meer, maar ik zag laatst ergens in een winkel dat men Drum halfzware en Van Nelle zware shag verkocht. Twee keuzes dus, maar tis denk ik voor de shag liefhebber beter dan niets.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 23 april 2007 @ 21:02:11 #64
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48647232
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
In wat voor bolide rijdt u?
Wij hebben een Ford Focus Wagon 2.0i automaat zelf, en we lenen (lange termijn leen, 2e auto van schoonmoeder die ze niet nodig heeft) een hele dikke 1993 Lincoln Towncar.... een echte Amerikaanse V8 zuip-bak dus. Ik rij zelf meestal in de Focus (die is veel zuiniger met de benzine, en ik doe dagelijks 35 mijl voor mijn werk heen en terug), mijn vrouw rijdt rond in de Towncar.

Zonder auto kom je hier nauwelijks ergens, en fietsen is door het ontbreken van fietspaden of fietsstroken niet echt aan te raden hier..... je moet dan op de stoep tussen de voetgangers, of op de weg waar men met 50mph/80kmu langs komt scheuren. Bussen rijden er wel, maar ik gebruik ze nooit. Is ook niet echt een geweldig systeem.... Ik heb wel eens uitgerekend dat het me bijna 2 uur zou kosten als ik met de bus naar mijn werk wil, waar ik er met de auto hooguit 40 minuten over doe in de file/spits, en hooguit 20 minuten als er geen file is. Niet echt een alternatief dus.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 23 april 2007 @ 21:07:10 #65
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48647407
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
gewoon doen!!
En als je gevraagd word de koffer open te maken ben je ja....de Sjaak. Boete betalen en confiscatie. De cel zullen ze je voor dit heus niet ingooien in de VS.
Ik gooi ook altijd mijn koffers vol.... heb ik jaren gedaan met Amerikaanse spullen toen mijn vrouw in Nederland woonde, en doe ik nu met Nederlandse spullen. Mijn familie komt ook regelmatig, dus ik bestel wel wat enzo....

Je mag $800 duty-free importeren naar de VS, dus echt bang dat ik gepakt wordt ben ik echt niet.....zoveel neem ik nooit mee.
-
  maandag 23 april 2007 @ 21:17:49 #66
71919 wonderer
pi_48647833
Onafhankelijk van wat het is? Ooooh...
pi_48649264
Hier kan je gewoon Gouda kaas en Edam kaas krijgen. Zelfs kaasschaaf kan je hier bij de Walmart kopen. Hagelslag kennen ze hier als taartversiering. Pindasaus hebben ze hier bij Babes, een Asian Noodle restaurantje.

Wat ik mee heb genomen zijn die kruidenzakjes van Knorr, salad dressing oid, die vind ik zooooo lekker!! met 2 eetlepels olijfolie en 2 eetlepels water aanmaken. Die hebben ze hier niet. En Provençaalse kruiden, die heb ik ook meegenomen.

Verder kan je van alles wel krijgen. Ja, kroketten, frikandellen, dat soort onzin niet maar dat at ik in NL al nauwelijks. En ik kan wel een jaartje zonder, heb een ticket per jaar naar NL van mijn werk dus kan me daar wel weer uitleven als ik er zin in heb
  maandag 23 april 2007 @ 21:59:05 #68
71919 wonderer
pi_48649722
Maar Goudse en Edammer is echt tien dollar per pond of zo, verschrikkelijk.

Ik mis borrelnootjes eigenlijk wel, maar die zijn toch niet goed voor je
pi_48651736
Goed punt, maar ik stuurde toch al een boel spullen op dus toen kon mijn fiets er ook nog wel bij. En het is een Gazelle he, die hebben ze hier niet...
  maandag 23 april 2007 @ 22:58:46 #70
71919 wonderer
pi_48651857
Ooh, okee. Ik heb nooit wat opgestuurd eigenlijk, niet zoveel. Hoe ging dat bij jou? Gewoon post?
pi_48652749
Nee, via verhuisbedrijf (Voerman). Redelijk prijzig allemaal, 275 euri per m3, maar het is het me wel waard. En ik kan het misschien nog terug krijgen als ik een bepaalde onderzoeksbeurs krijg.
  maandag 23 april 2007 @ 23:28:38 #72
71919 wonderer
pi_48652804
Oh ja, die prijs was mijn reden om het niet te doen...
  dinsdag 24 april 2007 @ 03:37:32 #73
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48655855
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef Vogue het volgende:
Hagelslag kennen ze hier als taartversiering.
Ja, hier ook..... alleen krijg je dan wel een heel klein potje voor veel geld. Import-Venz is goedkoper.
-
  dinsdag 24 april 2007 @ 03:39:26 #74
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48655862
Ik was overigens zo'n 1200 Euro kwijt voor bijna 3 kubieke meters aan spullen, dus zeg 400 Euro per kuub. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat het "door to door" was (dus de verhuizer regelt de inklaring etc) en natuurlijk naar de westkust, dus door het Panama kanaal heen.
-
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:02:46 #75
71919 wonderer
pi_48655905
Het scheelt vast dat ik nog bij mijn ouders woonde.
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:24:00 #76
19840 Libris
Live from Singapore
pi_48655938
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef Vogue het volgende:
Hier kan je gewoon Gouda kaas en Edam kaas krijgen. Zelfs kaasschaaf kan je hier bij de Walmart kopen. Hagelslag kennen ze hier als taartversiering. Pindasaus hebben ze hier bij Babes, een Asian Noodle restaurantje.

Wat ik mee heb genomen zijn die kruidenzakjes van Knorr, salad dressing oid, die vind ik zooooo lekker!! met 2 eetlepels olijfolie en 2 eetlepels water aanmaken. Die hebben ze hier niet. En Provençaalse kruiden, die heb ik ook meegenomen.

Verder kan je van alles wel krijgen. Ja, kroketten, frikandellen, dat soort onzin niet maar dat at ik in NL al nauwelijks. En ik kan wel een jaartje zonder, heb een ticket per jaar naar NL van mijn werk dus kan me daar wel weer uitleven als ik er zin in heb
D'r was hier een Nederlands/Duitse winkel met bitterballen, alle soorten Venz, ontbijtkoek, verschillende kazen (o.a. Old Amsterdam) en veel meer NL gedoe. Alleen waren ze te ambitieus, zijn ze verhuisd naar een grotere locatie, restaurant erbij, en toen falliet gegaan... Erg jammer. Zou zo af en toe wel een bitterballetje lusten...
Ik heb ook kruiden van Oil & Vinegar meegenomen naar Singapore. Volgende maand komt mijn moeder voor een paar dagen langs, dus ik kan de bestelling weer opgeven.
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:26:12 #77
19840 Libris
Live from Singapore
pi_48655942
Er kan wel een SC achter de TT trouwens, wat gaat dit topic opeens snel...
pi_48655944
Ja, men hep honger, zo te zien!
 FR
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:55:37 #79
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48660278
dat is iets wat ik wel ga missen, Kroketten!
maarja, heb een stiefmoeder die FANTASTISCH kan koken!!! dus dat maakt een hele hoop goed
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:43:23 #80
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_48663782
£1 > $2

Moest maar eens weer op vakantie naar de US!
reset
pi_48665295
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef Individual het volgende:
£1 > $2

Moest maar eens weer op vakantie naar de US!
Dat is dus precies wat wij gaan doen!
 FR
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:00:52 #82
110987 ErwinRommel
pi_48673819
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:55 schreef compier het volgende:
dat is iets wat ik wel ga missen, Kroketten!
maarja, heb een stiefmoeder die FANTASTISCH kan koken!!! dus dat maakt een hele hoop goed
Kroketten kun je heel goed zelf maken, en ze zijn lekkerder dan dat je ze koopt bij de supermarkt. Ok, het is een tijdrovend en geduldig werkje, maar dan heb je ook wat.
Frikandellen zelf maken is zeer lastig, zo niet onmogelijk als je het materiaal er niet voor hebt. Reden dat ik kroketten en bitterballen links heb laten liggen en frikandellen meegenomen heb
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:06:41 #83
110987 ErwinRommel
pi_48674026
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Wij hebben een Ford Focus Wagon 2.0i automaat zelf, en we lenen (lange termijn leen, 2e auto van schoonmoeder die ze niet nodig heeft) een hele dikke 1993 Lincoln Towncar.... een echte Amerikaanse V8 zuip-bak dus. Ik rij zelf meestal in de Focus (die is veel zuiniger met de benzine, en ik doe dagelijks 35 mijl voor mijn werk heen en terug), mijn vrouw rijdt rond in de Towncar.

Zonder auto kom je hier nauwelijks ergens, en fietsen is door het ontbreken van fietspaden of fietsstroken niet echt aan te raden hier..... je moet dan op de stoep tussen de voetgangers, of op de weg waar men met 50mph/80kmu langs komt scheuren. Bussen rijden er wel, maar ik gebruik ze nooit. Is ook niet echt een geweldig systeem.... Ik heb wel eens uitgerekend dat het me bijna 2 uur zou kosten als ik met de bus naar mijn werk wil, waar ik er met de auto hooguit 40 minuten over doe in de file/spits, en hooguit 20 minuten als er geen file is. Niet echt een alternatief dus.
Ik kan me dondersgoed voorstellen dat je in de VS zonder auto nauwelijks ergens komt. Al helemaal als het OV beroerd is.
Nu is in de staat waar ik woon het OV (bus) redelijk geregeld.
Maar als ik in de avond werk dan toch liever voor de veiligheid de auto.
Hier heeft niet iedereen een auto, en moeten dus met of de bus, of de fiets. Veel bedrijven huren een busbedrijf om op bepaalde punten hun werknemers op te pikken of af te zetten, tegen een kleine vergoeding die in het salaris word verwerkt, het zgn "vale transporte". Mijn vrouw maakt dagelijks gebruik van deze service en het ophaalpunt is hier om de hoek.

Zelf rij ik 50km heen en weer naar werk/thuis. Elke dag. Kost me per maand ong aan R$220, ongeveer 90 euro.

Fietsen? Dat heb ik 5 jaar al niet meer gedaan
Hier staat dat wel gelijk aan kamikaze of hara-kiri
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:12:15 #84
110987 ErwinRommel
pi_48674257
Oh Japans eten kun je hier wel weer uitstekend ivm de vele japanse immigranten die begin de vorige eeuw deze kant op kwamen. Sushi-bars etc........en in elke shopping (mall) kom je wel een Japans fastfood restaurant tegen. Yakisoba is ook bij de meesten algemeen bekend. Sukiyaki ook.
pi_48675674
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:54 schreef maartena het volgende:

Wat betreft shag, ik rook al jaren niet meer, maar ik zag laatst ergens in een winkel dat men Drum halfzware en Van Nelle zware shag verkocht. Twee keuzes dus, maar tis denk ik voor de shag liefhebber beter dan niets.
Nederlandse shag is in BA ook te koop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48675786
Waar heb jij je vrouw leren kennen Erwin en wat voor werk doe je?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:16:14 #87
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_48676364
wat voor werk deed jij ook alweer DAM?
reset
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:17:15 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48676404
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef Individual het volgende:
Ja, en waar slaap je nou?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48676660
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef Individual het volgende:
Waar?

En ik slaap in een bed
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:25:20 #90
110987 ErwinRommel
pi_48676671
DAM, ik heb heel erg "oldschool" mijn vrouw leren kennen via ICQ
Alweer 7 jaar geleden nu. Verrek, wat vliegt de tijd!!!!!

Ik werk in de ochtend, jaja, al om 6 uur stap ik m'n nest uit, als privé leraar, en in de middag en avonduren op een engelse school. Ik verdien daar redelijk goed m'n geld mee.

And what about you in BA?

De anderen mogen natuurlijk ook hun beroep prijsgeven, of is dat beroepsgeheim?
pi_48676810
Engelse les geven in Zuid Amerika doen bijna geen buitenlanders

In Argentinie kun je er 500 dollar per maand mee verdienen of zo en als je het een beetje slim aanpakt misschien wat meer.

Ik werk niet in BA
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:31:28 #92
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_48676826
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef PeuRac het volgende:

[..]
Het is wel mogelijk om een lekkere maaltijd te koken, maar dan ben je véél duurder uit dan in Nederland. Terwijl het hier echt nauwelijks duurder is al in NL
Ik vind het eten hier in Helsinki wel duur, ga voor de gein maar eens wat verse groenten kopen... Ook vlees en dat soort artikelen zijn duurder, om het nog maar niet over de "Alko" te hebben . Verder is het allemaal prima te doen hier... Overige artikelen als electronische apparatuur enz.. dat is hier niet zoveel duurder (als het al duurder is). Het eten is hetgene wat de levensstandaard hier duur maakt (btw ik weet niet of je al eens naar de huizenprijzen (in Helsinki) gekeken hebt, maar daar wordt je ook niet vrolijk van...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:32:34 #93
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_48676854
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Waar?
Goede vraag ja! Eerst waar en dan wat!

Ik heb het al eens genoemd in vorige delen. Ben nu self employed 'consultant' (mobiele performance management) en over een week een werkloze met sabatical.
reset
pi_48676882
Ik heb mijn vriendin ook leren kennen via ICQ
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:37:15 #95
71919 wonderer
pi_48676976
Ik via een andere chatbox, maar wel internet dus
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:38:37 #96
110987 ErwinRommel
pi_48677014
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Engelse les geven in Zuid Amerika doen bijna geen buitenlanders

In Argentinie kun je er 500 dollar per maand mee verdienen of zo en als je het een beetje slim aanpakt misschien wat meer.

Ik werk niet in BA
Kijk ik heb het dus slim aangepakt
Nu ken je vast wel het minimum salaris in Brazilië, dat mag ik met een factor-x vermenigvuldigen
Daarnaast 13e maand, plus vakantiegeld. INSS is ook geregeld.
Als extraatje elke maand mijn MIP gestort.
Nee hoor, deze jongen zit gebeiteld

Vrouwlief verdient ook bovenmodaal, zo sparen we veel, en kunnen we leuke dingen doen.

Nee, dit werk zal en WIL ik niet in BA doen.

Waar werk je dan? En wa doede gij?
pi_48677068
En nog een pensioen in euro's ook nog

Ik werk niet in BA, is niet interessant voor mij
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:45:46 #98
110987 ErwinRommel
pi_48677233
Daarom hoop ik ook altijd dat de euro hoog staat
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:47:07 #99
110987 ErwinRommel
pi_48677273
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Daarom hoop ik ook altijd dat de euro hoog staat
Maar nu weten we nog steeds niet wat jij uitspookt. Of is dat beroepsgeheim?
pi_48677339
vier maanden per jaar werken/dingen regelen in Nederland, 8 maanden per jaar wonen in Argentinie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')