abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48651805
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef casejunkie het volgende:

[..]

Pak je natuurkunde boek maar er eens bij. LPG geeft een lagere verbrandingstemperatuur dan Benzine. Waarom auto's warmer worden op LPG is vanwege het feit dat de ontsteking niet vroeger wordt gezet wat dus wel moet bij LPG. Verder klopt er wat je zegt
Vriend, ik heb respect voor je.. Voor je project... Maar ik kan je geen gelijk geven...
Ik praat omdat ik iets weet.. en ik weet het omdat wij een auto hebben die op lpg rijdt.
Afstelling? My Ass... 10.000x afgesteld en is nog steeds verneukt.
Niks mee te maken.. Als je de ontbranding vervroegt heb je een backfire (ja, ervaring ja...)
Gas heeft een hoger verbrandings temp dan benzine Anders zouden onze kleppen nu niet verbrand zijn
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_48652207
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Vriend, ik heb respect voor je.. Voor je project... Maar ik kan je geen gelijk geven...
Ik praat omdat ik iets weet.. en ik weet het omdat wij een auto hebben die op lpg rijdt.
Afstelling? My Ass... 10.000x afgesteld en is nog steeds verneukt.
Niks mee te maken.. Als je de ontbranding vervroegt heb je een backfire (ja, ervaring ja...)
Gas heeft een hoger verbrandings temp dan benzine Anders zouden onze kleppen nu niet verbrand zijn
Vriend, ik heb mijn info van iemand die LPG installatie inbouwd

Verder wil ik er geen welles nietus spelletje van maken. De mijne gaat toch niet op LPG rijden.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  dinsdag 24 april 2007 @ 00:34:29 #53
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_48654354
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef casejunkie het volgende:

[..]

Vriend, ik heb mijn info van iemand die LPG installatie inbouwd

Verder wil ik er geen welles nietus spelletje van maken. De mijne gaat toch niet op LPG rijden.
Vriend, ik heb het van google en google heeft altijd gelijk; LPG geeft een hogere temp..
quote:
Het probleem met LPG is, ?..dat het gas is. Benzine met zijn veel hogere kookpunt neemt in de verbrandingskamer relatief veel warmte op d.m.v. de verdamping. LPG doet dat dus niet. Alle bestanddelen van LPG hebben veel lagere kookpunten dan benzine, het Propaan in LPG heeft bijv. een kookpunt van rond de -40° C !!
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
  dinsdag 24 april 2007 @ 00:57:35 #54
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_48654761
De ONTbrandingstemp is lager, maar de VERbrandingstemp hoger.
Dus: het ontbrand bij een lagere temp maar de explosie is een stuk heter

Naar mijn weten
pi_48655082
mooie qoute van een kever forum en dus geen betrouwbare bron.

[ Bericht 100% gewijzigd door casejunkie op 24-04-2007 15:17:58 ]
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:40:09 #56
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_48668164
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 00:34 schreef Spamblik het volgende:

[..]

Vriend, ik heb het van google en google heeft altijd gelijk; LPG geeft een hogere temp..
[..]
Google altijd gelijk Google is een zoekmachine die ook links geeft naar onbetrouwbare bronnen.
Verder heb ik geen verstand van LPG wel of geen hogere verbrandingstemperaturen heeft.
Drugs are good mkay?
pi_48668432
Ik heb ook altijd begrepen dat LPG een hogere verbrandings temp. heeft dan benzine.
In mijn Starslet op LPG (fantastische eerste lease auto, nooit iets mee gehad aan problemen) moesten iedere 10K km de kleppen gesteld worden vanwege dit verschijnsel.
pi_48669546
Ik wil graag de discussie sluiten over LPG het zal me namelijk verder jeuken wie hier gelijk heeft want zoals al een paar keer eerder aangegeven gaat deze bak toch niet op LPG lopen.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:28:40 #59
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48669971
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:18 schreef casejunkie het volgende:
Ik wil graag de discussie sluiten over LPG het zal me namelijk verder jeuken wie hier gelijk heeft want zoals al een paar keer eerder aangegeven gaat deze bak toch niet op LPG lopen.
Mjah, je doet wel boude uitspraken... Dus ik begrijp wel dat je van de discussie af wilt...

[ Bericht 1% gewijzigd door MikeyMan op 24-04-2007 18:59:30 ]
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:58:19 #60
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_48677602
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_48677674
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dan heb je het mis qua lagere verbrandings tempratuur, (zei je paar posts geleden). Want een LPG met verdamper instalatie spuit gas in gasvorm naar binnen via de luchtinlaat... LPi (zonder verdamper) maakt et gas vloeibaar
LPG hoeft niet vloeibaar gemaakt te worden, dat is het al
quote:
(en heeft 4 eige injectoren, voor elk cylinder 1)
Hebben niet-LPI systemen ook
quote:
zodat er geen krachtverlies ontstaat (soms wel een beetje meer vermogen!) + Je kunt er op rijden alsof het Benzine is, omdat het vloeibaar is, en dus ook voor de smering v.d. kleppen zorgt...
LPG is schraal en smeert niet. Niet in gasvorm, niet in vloeibare vorm.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_48678053
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef casejunkie het volgende:

[..]

Pak je natuurkunde boek maar er eens bij. LPG geeft een lagere verbrandingstemperatuur dan Benzine. Waarom auto's warmer worden op LPG is vanwege het feit dat de ontsteking niet vroeger wordt gezet wat dus wel moet bij LPG. Verder klopt er wat je zegt
Benzine heeft een koelende werking, omdat het warmte ontrekt om te kunnen verdampen. bij LPG (ik praat dan over gasvormige injectie) is dit niet het geval.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:31:48 #63
169369 SRS-Engineering
PASSION FOR POWER
pi_48678551
Als jij je onstekingstijdstip vervroegd hoef je heus nog geen backfire te krijgen. Moderne benzine/dieselmotoren veranderen hun onstekingstijdstip constant.
VW GOLF 1.1C - 1983 -
pi_48685928
Maareuh... dikke Mazda. Die zie je niet zo vaak. Hebben die dingen eigenlijk achterwielaandrijving?
Old Blood and Guts
pi_48687395
nope, voorwiel...
pi_48689425
Idd helaas voorwiel aandrijving vandaar dat ik ook niet echt boven de 200 pk wil gaan zitten anders heb ik nog wielspin in zijn 3 wat niet bevoorlijk is voor het diff die toch al slap zijn.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48717497
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef vlad het volgende:

[..]

LPG hoeft niet vloeibaar gemaakt te worden, dat is het al
[..] Daar heb je gelijk in..

Hebben niet-LPI systemen ook
[..] Ohw jha? Ik dacht het niet.. Die hebben een Ring om de Luchtinlaat..

LPG is schraal en smeert niet. Niet in gasvorm, niet in vloeibare vorm.
LPG smeert niet, maar vloeibaar is ie te vergelijken met Benzine.. qua prestaties en tja.. ik dacht ook smering
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_48717597
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:31 schreef SRS-Engineering het volgende:
Als jij je onstekingstijdstip vervroegd hoef je heus nog geen backfire te krijgen. Moderne benzine/dieselmotoren veranderen hun onstekingstijdstip constant.
Haal maar eens 1 bougie kabel er uit en geef vol gas... kijk eens wat er dan gebeurt
(Ervaring: Ford Escort '96)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_48717874
ja duh das heel wat anders niet te vergelijken met vervroegen ontstekingtijd je krijgt onverbrande benzine in je uitlaat srpuitstuk en dat ontbrand dan vanzelf heel ander verschijnsel en niet te vergelijken
The best way to life is to life your live
pi_48719160
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:44 schreef menmul het volgende:
ja duh das heel wat anders niet te vergelijken met vervroegen ontstekingtijd je krijgt onverbrande benzine in je uitlaat srpuitstuk en dat ontbrand dan vanzelf heel ander verschijnsel en niet te vergelijken
ik had et over LPG
+ Wat jij zegt klopt niet, want dat is een onvolledige ontbranding (geen) en ik had het over een BACK-fire
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_48720434
Oke nog 1 keer inhaken er op: LPG heeft een octaangetal van 106 á 108
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48720535
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik had et over LPG
+ Wat jij zegt klopt niet, want dat is een onvolledige ontbranding (geen) en ik had het over een BACK-fire
moet jij mij eens uitleggen wat het eraf halen van een bougie kabel en het vervroegen van het onstekingstijdstip met elkaar te maken hebben, in mijn optiek niks???? En of dat nu over LPG gaat of benzine maakt dan niks uit, heb zelf 3 wagens op LPG gehad en we hebben er nogsteeds 2 waarvan er een 2 weken geleden een kapotte bougie kabel had en nee ik had geen last van backfire ofzo dus .....
The best way to life is to life your live
pi_48721746
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:45 schreef casejunkie het volgende:
Oke nog 1 keer inhaken er op: LPG heeft een octaangetal van 106 á 108
Ik weet
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_48722611
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik weet
Dat is dus ook de reden waarom Gas niet zo snel gaat pingelen en waarom er dus meer vermogen mee uitvalt te halen en een hoger octaangetal en minder snel van pingelen waardoor je weer meer druk kan rijden
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48722808
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef casejunkie het volgende:

[..]

Dat is dus ook de reden waarom Gas niet zo snel gaat pingelen en waarom er dus meer vermogen mee uitvalt te halen en een hoger octaangetal en minder snel van pingelen waardoor je weer meer druk kan rijden
I dont get it?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_48723003
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:13 schreef vlad het volgende:

[..]

Benzine heeft een koelende werking, omdat het warmte ontrekt om te kunnen verdampen. bij LPG (ik praat dan over gasvormige injectie) is dit niet het geval.
Idd, een motor op lpg heeft juist een warmere verbranding dan benzine. Behalve als je een lpi installatie hebt, waarbij vloeibaar gas ook verdampt...
  woensdag 25 april 2007 @ 22:42:10 #77
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48723158
Nou ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden, ik zeg iig veel succes en bij deze dus een tvp
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48723569
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

I dont get it?
Degene die iets van van turbomotoren weten wat ik bedoel.

*** UPDATE ***

Morgenavond ga ik de donorauto ophalen!

[ Bericht 9% gewijzigd door casejunkie op 25-04-2007 23:09:24 ]
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48726491
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:48 schreef casejunkie het volgende:
Idd helaas voorwiel aandrijving vandaar dat ik ook niet echt boven de 200 pk wil gaan zitten anders heb ik nog wielspin in zijn 3 wat niet bevoorlijk is voor het diff die toch al slap zijn.
Zit er een sperdiff op die Mazda? Zonee, dan wil je niet eens tot de 200pk gaan gok ik zo.

Ik heb een voorwieler met sper en iets minder als 200pk onder de kap en je merkt echt dat hij moeite heeft met alle power op de weg te brengen. Zonder sper is 200pk compleet zinloos imo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48728542
Nope heeft geen sper en die krengen zijn vrij onbetaalbaar voor deze wagens omdat ze bijna niet worden verkocht. Althans een goede. Misschien dat ik een goedkope laat komen zoals een Guro. Maar 200 PK is nog wel aan de voorwielen te brengen. Bij de 250 PK krijg je pas echt een probleem. Ik heb nu een wagon met 153 PK en geen centje pijn. En natuurlijk moet ik niet op hakkie takkie banden gaan rijden zoals Hankook en dan de goodkope serie. Maar Denk maar eerder aan TOYO proxes T1-R of Bridstone Petonza R050
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  donderdag 26 april 2007 @ 09:22:27 #81
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48729055
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:49 schreef casejunkie het volgende:
Bridstone Petonza RE050A
Erg fijne bandjes... Lijkt geen eind te komen aan de grip...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48730070
Sleutel je eigenlijk alleen op straat?
pi_48730449
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Turquaz52 het volgende:

Ohw jha? Ik dacht het niet.. Die hebben een Ring om de Luchtinlaat..
Die "ring" is het mengstuk, en wordt gebruikt bij oude LPG systemen. Nieuwere LPG systemen (praat dan van eind '90, begin '00) maken gebruik van een sequentieel injectiesysteem die gasvormig inspuiten.
quote:
LPG smeert niet, maar vloeibaar is ie te vergelijken met Benzine.. qua prestaties en tja.. ik dacht ook smering
nope. LPG bezit geen smerende eigenschappen. Vialle heeft hierdoor veel problemen (gehad) met de opvoerpomp.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_48731259
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Sleutel je eigenlijk alleen op straat?
Ik sleutel gewoon op straat ja.
In de winter gebruik ik de garage van de opa en oma van een vriend van me, maar die hebben in het voorjaar en zomer de garage voor hun eigen.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48731982
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:49 schreef casejunkie het volgende:
Maar 200 PK is nog wel aan de voorwielen te brengen.
Zonder sper wens ik je veel suc6. Dat word lachen; zeker met nat weer
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48733212
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Zonder sper wens ik je veel suc6. Dat word lachen; zeker met nat weer
Dat valt zeer goed te doen heb zelf 200+ op de voorwielen. Het is niet zo dat je met elk beetje gas gelijk 200pk heb. Je moet wel de auto kennen en een redelijk bestuurder zijn natuurlijk

Maar goed leuk project. Ik weet niet of je de 200pk gaat halen maar het is een leuk doel.. Ik rijdt zelf een mazda mx6 ( 2gen) waar het een en anders aan gesleuteld is. Heb het wel altijd zo gedaan/ laten doen dat betrouwbaarheid niet in het geding komt.
*de mijne staat te koop..*
pi_48734279
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:19 schreef vlad het volgende:

[..]

Die "ring" is het mengstuk, en wordt gebruikt bij oude LPG systemen. Nieuwere LPG systemen (praat dan van eind '90, begin '00) maken gebruik van een sequentieel injectiesysteem die gasvormig inspuiten.
[..]

nope. LPG bezit geen smerende eigenschappen. Vialle heeft hierdoor veel problemen (gehad) met de opvoerpomp.
eind 90... tja.. '96 is midden dus hebben wij het niet... en uhh Mengstuk? Dat is toch waar de LPG word ingespoten in de luchtinlaat... (dus wordt gemengt ja)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_48734330
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef fr3d het volgende:

[..]

Dat valt zeer goed te doen heb zelf 200+ op de voorwielen. Het is niet zo dat je met elk beetje gas gelijk 200pk heb. Je moet wel de auto kennen en een redelijk bestuurder zijn natuurlijk

Maar goed leuk project. Ik weet niet of je de 200pk gaat halen maar het is een leuk doel.. Ik rijdt zelf een mazda mx6 ( 2gen) waar het een en anders aan gesleuteld is. Heb het wel altijd zo gedaan/ laten doen dat betrouwbaarheid niet in het geding komt.
*de mijne staat te koop..*
Heb je een linkje?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48734694
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

eind 90... tja.. '96 is midden dus hebben wij het niet... en uhh Mengstuk? Dat is toch waar de LPG word ingespoten in de luchtinlaat... (dus wordt gemengt ja)
ja.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  donderdag 26 april 2007 @ 12:25:42 #90
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_48734708
Staat op fok tekoop...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_48738433
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
Ja hoor :

[TK] sportauto mazda mx6

en oa op marktplaats
  donderdag 26 april 2007 @ 15:24:04 #92
9358 MarkSanne
You're daaaaaamn right!
pi_48740787
Gaaf project!

En eh... ik heb 300+PK op de voorwielen (Mitsubishi Galant V6 met VR4 motor) en natuurlijk kun je niet plankgas wegrijden vanuit stilstand (dat lukt zelfs niet bij m'n oudere Galant GTI met 150PK), maar je kunt er wel degelijk uitstekend (zeer snel) mee wegkomen zonder sper.
pi_48740861
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Zonder sper wens ik je veel suc6. Dat word lachen; zeker met nat weer
Met nat weer moet je gewoon heel rustig optrekken zoals met iedere auto. Een toyota Corolla trekt nog wel op met spinnende wielen als je wil met nat weet.

Plus een bijkomend voordeeltje is dat een 626 een redelijk zware neus heeft met de motor erin dus dat scheelt ook weer. we hebben het niet niet over een 800 kg peugotje ofzo met 200 PK maar een bijna 1200 kg zware auto. Maakt ook weer verschil

Daarnet ff snel een goedkope sandwitchplate voor de oliefiltergehaald zodat ik wat sensoren er aan kan hangen. Tevens meteen een oliedruksensor meegenomen.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48741538
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef casejunkie het volgende:

[..]

Met nat weer moet je gewoon heel rustig optrekken zoals met iedere auto. Een toyota Corolla trekt nog wel op met spinnende wielen als je wil met nat weet.
Ook met droogweer.
115 pk @ 900 kilo wil ook wel.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:36:56 #95
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_48743381
116pk @ 1135kg gaat ook nog wel
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_48746031
Bij mijn Mazda 626 wagon met 153 PK aan de wielen moet ik hem toch echt wel boven de 4000 rpm laten gaan en dan de koppeling laten schieten wil hij uberhaut de banden laten piepen (laat staan dat ik een fatsoenlijke zwarte streep kan trekken

Specs:

153 PK en 208nm koppel dit staat op bandjes met de volgende specs: Toyo Proxes T1-R 215-45-17.

Gooi ik er gewone banden onder kan ik idd mooie zwarte strepen trekken
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_48747729
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ook met droogweer.
115 pk @ 900 kilo wil ook wel.
90pk @ 960kg gaat ook nog, dus niet zeuren, je kunt met praktisch ALLE auto's wel strepen trekken..

Ennehm, 200pk en meer niet te doen zonder sper? Makkelijk zat, mits je alleen maar de stand vol gas kent nauurlijk..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  donderdag 26 april 2007 @ 21:39:47 #98
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_48753734
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

90pk @ 960kg gaat ook nog, dus niet zeuren, je kunt met praktisch ALLE auto's wel strepen trekken..

Ennehm, 200pk en meer niet te doen zonder sper? Makkelijk zat, mits je alleen maar de stand vol gas kent nauurlijk..
Uhmm, de betekenis van het woord mits is jou niet geheel duidelijk geloof ik....
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_48754037
ik denk dat hij het word niet vergeten is .....
The best way to life is to life your live
pi_48757516
*** Update ****

Ford Probe is opgehaald. Hij is een stukje jonger dan verwacht. Ik was uitgegaan van een 1990'er max. Blijkt hij toch ff van 11-08-1993 te zijn
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')