Ik zie nergens chocoladequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Overal kom ik het woord chocola tegen. Ik krijg echt zin in chocola nu.
Ik had hem op 1600x1200 gevondenquote:
Waarom staat er een botje in je usericon?quote:
Wij hebben de bewaking een banaan gegevenquote:
Nee, vertel eensquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Had ik al verteld dat ik gisteren een pak Merci heb gekregen te ere van Secretaresse (M/V) dag?![]()
chocolade
Logo van Deadsy. Tof botje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:47 schreef crossover het volgende:
Waarom staat er een botje in je usericon?
Ken ik niet.quote:
Toffe band welquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
Ken ik niet.
Nou gisteren was het secretaressedag. En al het administratief personeel kreeg toen een pak Merci. (dat zijn van die chocolade dingen).quote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou gisteren was het secretaressedag. En al het administratief personeen kreeg toen een pak Merci. (dat zijn van die chocolade dingen).
En dat botje van Kuukske zal wel op een honde-koekje slaan?
chocolade
Van over de zeequote:
Nee dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dat botje van Kuukske zal wel op een honde-koekje slaan?
chocolade
Groot gelijk! UI wissels zijn niet tof.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Laatst veranderde ik trouwens 5 minuten van avatar en heel het Breda topique was van slag. Dat vond ik zo zielig dat ik m'n botje toch maar heb teruggezet
wij raken dan ook van slagquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Laatst veranderde ik trouwens 5 minuten van avatar en heel het Breda topique was van slag. Dat vond ik zo zielig dat ik m'n botje toch maar heb teruggezet
Ja, nog een reden om mijn bottige botje maar lekker te laten staan.quote:
Nee, je kan veel beter een kloon aanmakenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Groot gelijk! UI wissels zijn niet tof.
Klonen doe ik niet aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, je kan veel beter een kloon aanmaken![]()
chocolade
quote:
Ik heb ook nog geen kloon.quote:
Jij?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:59 schreef Piovan het volgende:
een goede "disser" in het huis?
wat heb jij met je chcolade?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen kloon.
chocolade
Wat bedoel je? Begin je nou ook al spoken te zien, net als Kuukske?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
wat heb jij met je chcolade?
wou je ook een stuk? je hebt toch al merci's?
daar.. in jouw postquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Begin je nou ook al spoken te zien, net als Kuukske?
chocolade
Ik ben wel bijdehand, maar ik vind Rap kinderachtig.quote:
Ik doe niks.quote:
Ik zie geen spoken geque. Ik smacht naar verrukkelijke chocolade.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat bedoel je? Begin je nou ook al spoken te zien, net als Kuukske?
chocolade
Ja. Ik zie in jouw subtags chocolade.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik doe niks.![]()
Gaat het wel goed met je? Geen koorts of zo![]()
Kuukske, zie jij ook nog steeds overal chocolade? Misschien is het besmettelijk![]()
chocolade
Nou moe? Volgens mij zijn jullie echt in de war hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik zie in jouw subtags chocolade.
Maar die negeer ik.
neequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou moe? Volgens mij zijn jullie echt in de war hoor.![]()
Het is bijna weekend gelukkig![]()
chocolade
Ja. Bier. Zo. Daar verlang ik naar.quote:
* MPG gaat naar IEEE repen halenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou zo een paar repen weg kunnen werken denk ik.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Damn, nu krijg ik ook weer trek in chocolade![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh-oooh een chocolade-virus op Fok!
![]()
chocolade
ik kan het niet eens bijhouden hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
Tis nog geen zaterdag en jullie zitten al over ver over de honderd. Stelletje spemmerts.![]()
Bier en Chocolade is trouwens wel een lekkere combo hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
repen gehaald tegen choco virus:
* MPG geeft de helft van zn repen een een half kratje bier aan Kuuk
Geef maar aan mij dan, kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:14 schreef Diovarus het volgende:
* Diovarus houd niet echt van chocolade
ik heb geen choco hieroquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan, kan er geen genoeg van krijgen.
Ik heb toch lieverquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bier en Chocolade is trouwens wel een lekkere combo hoor
Ja. Ik ook. Vooral koffie + Oreo's is een supercombi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb toch lieverkoffie bij mn chocolade.
En zo komen we gelukkig weer on-topicquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik ook. Vooral koffie + Oreo's is een supercombi.
koffie en chocolaquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zo komen we gelukkig weer on-topic![]()
Oreo's ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik ook. Vooral koffie + Oreo's is een supercombi.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef MPG het volgende:
Is eer-ik er niet?
dan duik ik wel ff de wiki in, ook al werd mij niets gevraagd
staat 1 post boven die van jou MPGquote:
Nee, je bent gewoon snel en je probeert je posts op te krikkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
4 posts op een rij
Ben ik de enige hier nog ofzo?
Nietesquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon snel en je probeert je posts op te krikken![]()
Dat ja..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon snel en je probeert je posts op te krikken![]()
had ik niet achter je gezocht schat....quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
nu ben ik ook in eer-ik mode bezig
JJquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
lekker geskwast?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ![]()
Koffie, met choco chip cookies, van de aldi![]()
hmm, dat is zuur..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet zo door het gebouw lopen
In die 2 minuten druk ik hooguit 1 keer op F5quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nietes
er zit 2 minuten tussen m'n eerste van de vier, en de vierde post
koffie-tour...????quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet zo door het gebouw lopen
HEb je het druk?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er nou??? Waarom vroeg je of ik er nog was??
niet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan moeten jullie mij missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |