Zoeen toeval. Ik ben echt onwijs toe aan weekend. Maargoed, dat was ik afgelopen dinsdag al.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Arcen.. 20 minuutjes fietsen van bij mij vandaan
Terug van de brouwerij+proeflokaal is 2x zo lang
nog 2 uur en drie kwartierquote:
tja, we moeten over een weekje of twee maar eens de balans opmaken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
BrandX, behalve jij, mezelf en JJ, tel ik 1 vinger. Ik ben natuurlijk dolblij dat ik niet in mn eentje hoef, maar ik vind het wel wat karig![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen toeval. Ik ben echt onwijs toe aan weekend. Maargoed, dat was ik afgelopen dinsdag al.
2 en een half uur hierquote:
Had ik maandag ochtendquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen toeval. Ik ben echt onwijs toe aan weekend. Maargoed, dat was ik afgelopen dinsdag al.
Nog 85 minuten !quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
2 en een half uur hier
* zucht
Ik heb op maandag nog weekendquote:
Nou even meedoen met het postaantaljuich moment. Ik ben vandaag de 9000 gepasseerd. Nog 900nogwat en dan heb ik officieel geen leven meer volgens de Fok normen.quote:
Knap gedaan (met 3 post per dag)quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nog 85 minuten !En mijn 2500e post!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Knap gedaan (met 3 post per dag)![]()
![]()
ik zit al aan 5 per dag...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Knap gedaan (met 3 post per dag)![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou even meedoen met het postaantaljuich moment. Ik ben vandaag de 9000 gepasseerd. Nog 900nogwat en dan heb ik officieel geen leven meer volgens de Fok normen.
Zal ik je even een stuk chocola halen hiernaast?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Overal kom ik het woord chocola tegen. Ik krijg echt zin in chocola nu.
Nou, fijn dat er nog iemand trots op me is wat dat betreftquote:
Hee ja doe dat eens voor mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
Zal ik je even een stuk chocola halen hiernaast?
ik ben ook trots op jequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, fijn dat er nog iemand trots op me is wat dat betreft![]()
Ik zie nergens chocoladequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Overal kom ik het woord chocola tegen. Ik krijg echt zin in chocola nu.
Ik had hem op 1600x1200 gevondenquote:
Waarom staat er een botje in je usericon?quote:
Wij hebben de bewaking een banaan gegevenquote:
Nee, vertel eensquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Had ik al verteld dat ik gisteren een pak Merci heb gekregen te ere van Secretaresse (M/V) dag?![]()
chocolade
Logo van Deadsy. Tof botje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:47 schreef crossover het volgende:
Waarom staat er een botje in je usericon?
Ken ik niet.quote:
Toffe band welquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
Ken ik niet.
Nou gisteren was het secretaressedag. En al het administratief personeel kreeg toen een pak Merci. (dat zijn van die chocolade dingen).quote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou gisteren was het secretaressedag. En al het administratief personeen kreeg toen een pak Merci. (dat zijn van die chocolade dingen).
En dat botje van Kuukske zal wel op een honde-koekje slaan?
chocolade
Van over de zeequote:
Nee dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dat botje van Kuukske zal wel op een honde-koekje slaan?
chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |