Verander 'm maar als je dat graag wilt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 06:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
ah, te laat
Ik wou TTK LPT 221 groetjes aan JAM openen
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
De user JAM moet enigszins afkoelen en/of gaan masturberen gedurende achtenveertig uur WANT hij ging in WFL wel erg H A R D tekeer. DAT MAG NIET!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
AR: Zak in de fucking stinkkak.
Van harte welkom terug Pope. Trek je maar niks aan van die zure appeltjes hier hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een welkom.
Dat zal ik niet doen, lekkere Elstar van me.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Van harte welkom terug Pope. Trek je maar niks aan van die zure appeltjes hier hoor.
Dat zou nog best eens kunnen ook, met dat vette Duitse accent van d'r.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:58 schreef Z het volgende:
Heb je naar haar paspoort gevraagd! Ze zal er wel een dubbele loyaliteit op na houden!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM gebanned, Pope geunbanned?
Wat een wereld hèquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM gebanned, Pope geunbanned?
Da's snelquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef JAM het volgende:
Nou, poe-poe, wat een ban zeg.
Hè?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef JAM het volgende:
Nou, poe-poe, wat een ban zeg.
Je bent er weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef JAM het volgende:
Kom op, gore teringlijer, kom op strontpaus, scheld me verrot, vuile teringlijer, vieze gore stiktermeijer, scheld me uit! SCHELD MET UIT!
Pope,.
Was ik weg dan?quote:
Jazeker wel.quote:
Zou het dan toch geholpen hebben dat ik had gedreigd met opstappen??quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Vriendjespolitiek, hah! Dat is het!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zou het dan toch geholpen hebben dat ik had gedreigd met opstappen??
Zo leert JAM het nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zou het dan toch geholpen hebben dat ik had gedreigd met opstappen??
Alsjeblieft, alsjeblieft, ik heb er nu genoeg van. Ik gooi 'm er nog een keer uit; ik zeg u: een ieder die nu anno 2007 nog in een God, in wat voor een verschijningsvorm dan ook, geloofd, die moet zich godverdomme laten NAKIJKEN, die is gewoon niet GOED BIJ Z'N VERSTAND. Godverdomme, we hebben al duizenden jaren van verstandige, rationele kritiek en argumentatie tegen het bestaan en de relevantie van een God, in welke vorm dan ook, erop zitten tegenover gezwets, geouwehoer, gedraaikont en gelul van allemaal godverdomde (christen)fundamentalisten die niet zonder hun metafysische vriendje kunnen omdat ze dan in een depressie storten (een leven zonder zelfbedrog en leugen kunnen ze blijkbaar niet aan) en nóg steeds, godverdomme NOG STEEDS zijn er van die gepatenteerde mongolen die in God geloven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef Gellius het volgende:
Wat beweerde je dan?
Het is hier 14 graden volgens mijn thermometerquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef Lienekien het volgende:
En nog noordelijker dan Hoogeveen is het maar verdomd (o, pardon) koud.
En volgens die van mij is het hier 10,6.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is hier 14 graden volgens mijn thermometer
De grote kerk in Oss is ook niet lelijk hoor:quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar dan mis ik de Martinitoor'n.![]()
Ik vond dit nog het mooiste:quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef Gellius het volgende:
Ah, TTK: het reservaat van het vrije woord.
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar dat is nog geen reden om willens en wetens in een topic waarvan je weet dat er gelovigen zitten te gaan vloeken. Dat jij er geen waarde aan hecht moet je zelf weten maar een beetje meer respect voor de opvattingen van een ander zou je sieren.
Na al die jaren van beschaving zou je je toch ook moeten realiseren dat het bewust kwetsen van mensen niet echt beschaaft is.
Nou, heb ik dat niet mooi verwoord? Ik dacht het wel dus, ik dacht het wel!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Kom nou, het moet niet veel gekker worden! Er wordt me nog lang niet genoeg gevloekt op gelovigen en hun gevaarlijke, gestoorde waanbeelden! Ik ben het aan mijn stand als mens verplicht om te vloeken, te tieren, te schelden op gelovigen dat het een lieve lust is! Je kan toch niet verwachten dat ik respect opbreng voor de opvatting van een ander, wanneer deze niet alleen volkomen belachelijk is maar zelfs gevaarlijk? Als mijn neefje zegt: 'Oom JAM, oom JAM, ik zou zo graag in de zandbak schijten!', dan zeg ik hem ook: 'Jongen, doe dat nu niet. Ten eerste ziet 't er niet uit en buiten dat om kunnen de andere kindjes die daar spelen er nog ziek van worden ook.' Zo zie ik het geloof dus ook, als een grote drol van stront die een stel malloten uit hun reet op de wereld hebben gekakt. Daar kan ik toch moeilijk respect voor opbrengen. Ik vrees dat mij dat niet euvel te duiden valt!
Na al die jaren van leugens, bedrog, verkrampte dogmatiek, dubbele moraal, ontheiliging (tee-hee!.) van het aardse bestaan en de zelfverloocheningsmoraal die nog steeds op onze maatschappij en denken drukt, zou je je toch ook moeten realiseren dat nog in een God geloven niet echt beschaafd is.
Ik zit al klaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zondag wordt het in Groningen 20 graden.
Wat zeg je dat toch mooi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef Frollo het volgende:
Gewassen Vlees van Thomas Rosenboom heb ik na een tijdje ook maar terzijde gelegd. Ik voelde al eerder nattigheid, toen de hoofdpersoon twintig pagina's nodig had om uit de trekschuit te stappen, maar er zat ook wel iets intrigerends in en daarom las ik toch door. Maar rond pagina 70 ging het echt niet meer.
Je zou denken dat ik mijn buik vol had van Rosenboom, maar om onverklaarbare redenen heb ik 'm daarna toch een nieuwe kans gegeven. En daar ben ik heel blij om, want Publieke Werken bleek het beste boek te zijn dat ik in 15 jaar heb gelezen.
Niet aan begonnen (nog).quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:51 schreef Frollo het volgende:
Heb je Gewassen Vlees wel uit gekregen, Lien?
De zon schijnt hier nu continue. Als ik een rokje had zou ik het al aan doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben er klaar voor. Ik heb rokjes, zomerschoenen, t-shirts met korte mouwtjes en zonnebrandcrème. Kom óp nou!
Je mag van mij wel een rokje lenen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
De zon schijnt hier nu continue. Als ik een rokje had zou ik het al aan doen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De zon schijnt hier nu continue. Als ik een rokje had zou ik het al aan doen
Ik vind dit lichtelijk verontrustend. Hebben jullie dezelfde maat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog 8 dagen, en dan heb ik ook rokjes en jurkjes in huis
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dit lichtelijk verontrustend. Hebben jullie dezelfde maat?![]()
Ach, je verzet eens een knoop hier of daar, riem erom, gaat prima.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]![]()
Nee, dat niet. Ik ben een maatje meer![]()
Awww...het ziet er zelfs koud uit.quote:
De lafhartige 'ik-geloof-niet-persé-in-Jesus-maar-wel-dat-er-iets-is-tussen-hemel-en-aarde-zelfverloocheningszwaktebodreligie' moet natuurlijk te vuur en te zwaard bestreden worden. Maar met jouw gevloek heb je jezelf weer heel wat vlekjes op je zieltje bezorgd, die er enkel in het vuur van het purgatorium weer afgebrand kunnen worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef JAM het volgende:
Eigenlijk is het héél, héél treurig dat er voor de heldere woorden, vervuld van liefde en passie, gesproken door een ware krijger-poeët geen enkele ruimte is en dat dat gebazel over de lafhartige 'ik-geloof-niet-persé-in-Jesus-maar-wel-dat-er-iets-is-tussen-hemel-en-aarde'-zelverloocheningszwaktebodreligie voor werkelijk interessante materie aangezien wordt.
Als je goed kijkt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef LXIV het volgende:
Communicatie moet vooral duidelijk en helder zijn. Dat vind ik althans.
Waarom zie ik trouwens de LPT niet meer in de forumlijst van TTK? Is dat nieuw?
Alle communicatie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef LXIV het volgende:
Communicatie moet vooral duidelijk en helder zijn. Dat vind ik althans.
Die bug bestaat al even; soms verschijnen topics niet in het subforum in de lijst. Paar keer op F5 helpt of kijken bij 'Nieuwe topics'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef LXIV het volgende:
Waarom zie ik trouwens de LPT niet meer in de forumlijst van TTK? Is dat nieuw?
Wat is er jou niet duidelijk aan een knuffel, Pope?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Alle communicatie?
Ik wil niet weten hoe jij met je kinderen om gaat! Geen knuffels, niks..
Wat eten we, Gellius?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef Gellius het volgende:
Zo, klaar. Nu naar huis, eten, slapen en dan morgen fijn wéér werken.
.
Nou, ik wéét wat een knuffel is, maar dat is gebaseerd op ervaring en niet helderheid of duidelijkheid van de knuffel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is er jou niet duidelijk aan een knuffel, Pope?
HA!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die bug bestaat al even; soms verschijnen topics niet in het subforum in de lijst. Paar keer op F5 helpt of kijken bij 'Nieuwe topics'.
Zjuustem. Dus wat gaan we eten? Ik wil graag iets met pasta, ik heb reuzehonger namelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef Gellius het volgende:
Een knuffel kan van àlles betekenen.
Het is een complot van Olliequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef LXIV het volgende:
En waarom gebeurt dat enkel met de LPT-topics? Of lijkt dat maar zo?
Het is natuurlijk omdat ik het topic heb geopend. Dat kan gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef LXIV het volgende:
En waarom gebeurt dat enkel met de LPT-topics? Of lijkt dat maar zo?
Moet jij op zaterdag werken, Gel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:55 schreef Gellius het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb geen corvee vandaag.
Oké, vraag de corvist even dan. Zeg even dat ik pasta wil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:55 schreef Gellius het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb geen corvee vandaag.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Ik weet niet waar ze is. Vast sporten
.
Hotdogs zijn lekker ja. Febo niet, geef mij maar de Zilvermeeuw!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja daar hou jij wel van eh! En de FeBo!
Oh, da's beter dan uitvaart.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:13 schreef Gellius het volgende:
Nee, de grote vaart, lienekieneke.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hotdogs zijn lekker ja. Febo niet, geef mij maar de Zilvermeeuw!![]()
Ik had ook altijd last van gevoelige tanden en kiezen, totdat ik overstapte op een andere tandpasta. Nu heb ik er een stuk minder last van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:
Auw, DaMart. Je herinnert me aan mijn eigen pijnlijke tandartsverhalen. En aan mijn gevoelige kiezen. Ik kan bijv. slecht appelmoes verdragen (te zuur, denk ik).
Ja, ik poets al heel lang met sensodyne. Het helpt alleen geen fluit. Daar zit 'm de oorzaak dus ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook altijd last van gevoelige tanden en kiezen, totdat ik overstapte op een andere tandpasta. Nu heb ik er een stuk minder last van.
Wel in volwassenenportie, uiteraard!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gadverdamme. Restaurantkindergerechten..
Ik poets ook met Sensodyne...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik poets al heel lang met sensodyne. Het helpt alleen geen fluit. Daar zit 'm de oorzaak dus ook niet.
Toiletpapier, gebruik je dat ook! Dat zal toch niet, dat zou zó'n tóéval zijn!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik poets ook met Sensodyne...![]()
We hebben een band, Lienekien... een band van tandpasta!
Ja... van Page.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toiletpapier, gebruik je dat ook! Dat zal toch niet, dat zou zó'n tóéval zijn!!
Voor mijn iets te verfijnde smaak is het anders best handig dat die gerechten bestaan!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef LXIV het volgende:
Kinderbijstandgerechten.
Verdomd! Page heb ik ook! Met die hondjes!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... van Page.
Het ging me overigens meer om het merk dan de productgroep
Nope, Do2 is even afwezigquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:16 schreef Frollo het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ook bier drinken?
Neuh dat niet, maar ik wou even kwijt dat ik er nu een ga opentrekken!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink wel eens bier. Hoezo, heb je een biertje voor me?
Verdraaid zeg! Zulks een toeval!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verdomd! Page heb ik ook! Met die hondjes!![]()
Hier moeten we zeker nog eens over doorpraten.quote:
Heb jij ook met van die hondjes met blauwe helmpjes in het midden van het papier? Die vielen me laatst op!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier moeten we zeker nog eens over doorpraten.
Ik heb laatst nog een slok geprobeerd, maar kreeg alleen maar de bevestiging dat ik bier nog steeds niet lekker vind.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef Gellius het volgende:
Ik drink overigens nu ook een biertje.
Pas op wat je zegt, hier. Want Erik barbecuet werkelijk álles.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef Thisbe het volgende:
het beest te delen met de rest van de wereld.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Als ik niet meer terugkom: ik vond het gezellig met jullie.
Mooi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:50 schreef JoeDank het volgende:
* JoeDank gaat even mee luisteren...liken'it![]()
Ik ben niet zo'n muziekliefhebber, althans ik gun mezelf de tijd niet om er genoeg van te genieten. Maar er is ook zo veel moois gemaakt in de kunst, muziek, literatuur. Dan is het leuk dat iemand je even meeneemt op reis en te zien, horen, lezen wat hem of haar beweegt.quote:
Slaap lekker en ik doe nog even een tweede rondje.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik gun mezelf die tijd wel, JoeDank.
Omdat ik al een tijdje weet dat die tijd de moeite waard is.
En nu ga ik slapen, lieve mensen.
Het is een prachtige foto.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]
Wat sta je daar nou met dat fototoestel? Aai me dan, verdomme.
quote:
Weak-kneed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Al is live nog mooier (3:12 en 4:15). Ongelooflijk. Wat een stem. Wat een stem. I am weak-need with admiration.
Dat begin is zo mooi.quote:
Vind je 't vervelend?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
Je hoeft het niet te corrigeren, hoor.
Samen duifjes kijken op zaterdagochtend.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:16 schreef DaMart het volgende:
blalablabla katten blablabalbla
Ze kunnen het balkon op, ze mogen naar de zolder, ze mogen met Siep van de benedenburen spelen. Maar ze zitten het liefst binnen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:14 schreef Gellius het volgende:
Kunnen ze wel naar buiten?
Ja, een kat aanhalen kan stressverlagend werken, heb ik ooit ergens gelezen. Misschien iets voor jou, Pope?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Een kat om je heen is ook goed voor je gezondheid.
Ja sorry die vorige post was niet zo helder, er moets nog eenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een kat aanhalen kan stressverlagend werken, heb ik ooit ergens gelezen. Misschien iets voor jou, Pope?
Niet voor de mijne: ik ben allergisch.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:17 schreef Lienekien het volgende:
Een kat om je heen is ook goed voor je gezondheid.
Maar als je nou heel heel heel blij wordt van katten, dan weegt dat misschien wel zwaarder.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet voor de mijne: ik ben allergisch.
Ach. Gezondheid... Mwah...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:28 schreef Gellius het volgende:
Uiteraard. Maar om nu te zeggen dat de aanwezigheid van katten mijn gezondheid bevordert...
Ja, maar vervelendheid heeft ook zo zijn grenzen Gellius.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:31 schreef Gellius het volgende:
Laat ik het zo formuleren: ik vind katten erg leuk, maar ik moet heel erg van ze niezen. Dat vind ik heel vervelend.
Nouja, ik wil er niet zozeer iets mee zeggen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:34 schreef Gellius het volgende:
Zeker, zeker. Wat wil je daarmee zeggen? Pope?
Alswel iets beweren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nouja, ik wil er niet zozeer iets mee zeggen...
Ik vind dit een belachelijke accusatie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:48 schreef Gellius het volgende:
Maar wat wil je dan toch aanstippen, jongen?
Je draaft een beetje door Gellius. De waaromvraag is niet erg actueel meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:58 schreef Gellius het volgende:
Waarom?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je draaft een beetje door Gellius. De waaromvraag is niet erg actueel meer tegenwoordig.
Niet erg. Maar toch wel enigszins. Dus.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je draaft een beetje door Gellius. De waaromvraag is niet erg actueel meer tegenwoordig.
Je kan er om lachen, je kan het onder ogen komen... Het is maar hoe je met dat soort dingen omgaat.quote:
Dat heet een understatement. Je wil toch niet dat ik je hier en plein public finaal afbrand. Of wel soms, Gellius? Nee? Hm, oké.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet erg. Maar toch wel enigszins. Dus.
Ik zou de poging wel eens willen zien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat heet een understatement. Je wil toch niet dat ik je hier en plein public finaal afbrand. Of wel soms, Gellius? Nee? Hm, oké.
Als je nu eerst eens probeert wat duidelijker te formuleren, pope. Dan zien we daarna wel hoe het verder gaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat heet een understatement. Je wil toch niet dat ik je hier en plein public finaal afbrand. Of wel soms, Gellius? Nee? Hm, oké.
Lienekien, hou je je sadistische neigingen alsjeblieft een beetje voor je? Die man is bijna in de overgang, kaal en dik en werkt nog steeds als loopjongetje of iets dergelijks. Dat wil je toch niet zien gebeuren? Ik bedoel, ik ben ook een groot voorstander van De Waarheid, en het verkondingen daarvan, maar het leed in de wereld wil ik toch graag zo veel mogelijk beperken. Het is een afweging die een mens maakt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou de poging wel eens willen zien.
Zie mijn commentaar hierboven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als je nu eerst eens probeert wat duidelijker te formuleren, pope. Dan zien we daarna wel hoe het verder gaat.
Ik hoef niet over te steken. Ik loop mijn blokje gewoon een paar keer rond. Ik wil sowieso niet al te moe worden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:10 schreef Gellius het volgende:
Dag Pope!. Kijk je uit bij het oversteken?
Sadistische neigingen? In 't geheel niet. Ik weet namelijk vrij zeker dat het je niet zou lukken. Gellius is volgens mij niet van zijn stuk te krijgen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Lienekien, hou je je sadistische neigingen alsjeblieft een beetje voor je? Die man is bijna in de overgang, kaal en dik en werkt nog steeds als loopjongetje of iets dergelijks. Dat wil je toch niet zien gebeuren? Ik bedoel, ik ben ook een groot voorstander van De Waarheid, en het verkondingen daarvan, maar het leed in de wereld wil ik toch graag zo veel mogelijk beperken. Het is een afweging die een mens maakt.
[..]
Zie mijn commentaar hierboven.
Niets, wou ik reeds zeggen toen ik vertrok, een waarachtig en daadkrachtig mens zal niet gebukt gaan onder zijn overgang. Maar Lien heeft je reeds met iets dergelijks gecomplimenteerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:11 schreef Gellius het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er strakjes met gaat gebeuren als ik in de overgang raakt.
Ik ook niet, maar alleen zwemmen 2x per week vind ik niet genoeg en vaker wordt te duur.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:04 schreef Gellius het volgende:
En, lekker opgefrist? Ik ben zelf niet zo'n renner, trouwens.
Ergens tijdens het 4e rondje Oosterpark. Maar dankzij Rock 'n' Roll Suicide toch uitgelopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:20 schreef Gellius het volgende:
Hoe? Wat? Waar?
Ach, dan heb ik je net gemist.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ergens tijdens het 4e rondje Oosterpark. Maar dankzij Rock 'n' Roll Suicide toch uitgelopen.
Die was dus helemaal niet krols hè? Diequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:52 schreef Z het volgende:
Deze week niet aan toe gekomen, enorme drukte op het werk en twee paradiso bezoeken zorgde er voor dat ik de hele week rond tien-en in slaap viel, niets gelezen dus. De kattenonthoofdstuk (woordgrapje) viel wel mooi met Gellius' buurkatten ellende overigens
Ik ga natuurlijk nooit om dezelfde tijd, om het moeilijker te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk altijd naar je uit, Gellius. Al is dat wel funest voor mijn flow.
En de paardentrui natuurlijk. Loop je met de klok mee?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ja jezus, die alcoholisten.
Mij herken je overigens aan de sportieve paardenstaart en de verkeerde looprichting.
Die heb ik niet meer.quote:
Jep. En ik ben meestal de enige. Aangenaam is dat.quote:Loop je met de klok mee?
Dat is de invloed van het schaatsen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:50 schreef Gellius het volgende:
Heb je daar een verklaring voor?
Gewoonte. Navolging. In de atletiek wordt tegen de klok in gelopen. Op een rotonde rijd je tegen de klok in. Mensen zijn kuddedieren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:50 schreef Gellius het volgende:
Merkwaardig inderdaad dat de meeste lopers tegen de klok in gaan. Heb je daar een verklaring voor?
Ik bewonder je. Als ik eenmaal een regel heb, durf ik hem niet te breken.quote:Ik wandel zelf overigens in beide richtingen. Om het moeilijker te maken natuurlijk.
Die doen allemaal de schaatsers na.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:54 schreef Lienekien het volgende:
Atletiek, dan? Die gaan toch ook linksom?
Dat heb je van de achterkant van een van je Murakami boekjes, hè? Ik weet het allemaal hoor. How Murakami manages to...blablalbla....poetry....weak-kneed with admiration.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Al is live nog mooier (3:12 en 4:15). Ongelooflijk. Wat een stem. Wat een stem. I am weak-need with admiration.
Hard-boiled Wonderland. Toen je weg was, heb ik het er uitgebreid over gehad hier.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:04 schreef JAM het volgende:
Dat heb je van de achterkant van een van je Murakami boekjes, hè? Ik weet het allemaal hoor. How Murakami manages to...blablalbla....poetry....weak-kneed with admiration.
Elephant Vanishes, toch?
Oh, hoe bevalt het?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hard-boiled Wonderland. Toen je weg was, heb ik het er uitgebreid over gehad hier.
Ik ben trouwens net in Kafka begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |