Ronaldo....... maar dat was een heel uitzonderlijk talent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel net 18 jarige Brazilianen denk je dat er zijn die goed genoeg zijn om bij een Europese suptop ploeg in de basis te staan?
Niet veel en die zitten niet bij PSV
Eens in de zoveel tijd hebben we zo'n talent. Ik vind dat het wel weer eens tijd wordtquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ronaldo....... maar dat was een heel uitzonderlijk talent.
Dan moeten we Bojan Krkic of Giovanni Dos Santos maar huren van Barcaquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd hebben we zo'n talent. Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt![]()
We zullen zien, zal wel weer net zo gaan als met alle grote namen die de laatste jaren naar PSV zouden komen.quote:PSV richt zich op Roy Makaay
PSV richt zich in zijn jacht naar een ervaren spits op Roy Makaay. De 32-jarige Bayern-aanvaller staat hoog op het verlanglijstje van trainer Ronald Koeman, zo meldt de Gelderlander.
De hoop van PSV is gevestigd op de aanstaande renovatie van de spelersgroep van Bayern. De Rekordmeister dreigt dit seizoen alle prijzen mis te lopen en is op zoek naar vers bloed. Als er een nieuwe spits wordt gehaald, Luca Toni wordt genoemd, wil Bayern praten over een vertrek van Makaay. Volgens ingewijden zou de Wijchenaar vier tot vijf miljoen euro kosten.
De 43-voudig international is bezig aan zijn vierde seizoen bij Bayern. Hij was steeds goed voor 17 tot 23 doelpunten. Dit seizoen staat de teller op 14. Eerder speelde Makaay bij Vitesse, Tenerife en Deportivo la Coruna. PSV blijft overigens ook serieus geïnteresseerd in Vitesse-spits Danko Lazovic.
Hij staat nog wekelijks in de basis bij Bayern. Ik denk niet dat hij daar zal vertrekken, ook al halen ze Toni... We zullen inderdaad zien...quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
We zullen zien, zal wel weer net zo gaan als met alle grote namen die de laatste jaren naar PSV zouden komen.![]()
Ben er ook bang voor, terwijl FC Utrecht eigenlijk niet onder hoeft te doen voor NEC en NAC.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het lek boven is en Utrecht op het moment te zwak is om PSV punten te laten verspelen.
Hee weer een naam. Gaat wel lekker zo.. Wat is de bron van dit stukje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
We zullen zien, zal wel weer net zo gaan als met alle grote namen die de laatste jaren naar PSV zouden komen.![]()
Makaay hoort nou eenmaal bij het rijtje namen wat elk jaar minstens 1 keer genoemd moet worden. Zenden en v Bronckhorst staat daar ook bij, in het verleden stonden Cocu en Stam er op. De praktijk is dat Cocu de enige Nederlandse topvoetballer is de afgelopen tig jaar die naar PSV is gekomen om af te bouwen. En dat was ook alleen maar omdat Barcelona hem een minder contract wou geven, en dat schoot Cocu in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Schuitema is later terug gekomen op die uitspraak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hee weer een naam. Gaat wel lekker zo.. Wat is de bron van dit stukje?
En 4 tot 5 miljoen, voor een speler van 32 met nog maar 1 jaar contract (toch?), dat is een pittige prijs. Zeker aangezien ons budget voor 2 spitsen 5 miljoen is....
Elke felle tegenstander kan PSV in uitwedstrijden dit seizoen in de problemen brengen, het hangt ervan af hoe sterk Utrecht in zichzelf gelooft, als ze vol erin klappen denk ik dat het puntverlies voor ons wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:32 schreef JlGSAW het volgende:
Is het lek al boven? Of kan een fel FC Utrecht jullie nog in de problemen brengen?
Alex is toch weer (wedstrijd)fit? Lijkt me niet dat jullie nog punten gaan verliezen, dit geven jullie toch niet meer uit handen? FC Utrecht heeft jullie nog nooit in problemen gebracht, zondag ook niet, ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Elke felle tegenstander kan PSV in uitwedstrijden dit seizoen in de problemen brengen, het hangt ervan af hoe sterk Utrecht in zichzelf gelooft, als ze vol erin klappen denk ik dat het puntverlies voor ons wordt.
Maar het is ook niet zo dat PSV wel even rustig aan kan doen en het dan op z'n sloffen zal winnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Alex is toch weer (wedstrijd)fit? Lijkt me niet dat jullie nog punten gaan verliezen, dit geven jullie toch niet meer uit handen? FC Utrecht heeft jullie nog nooit in problemen gebracht, zondag ook niet, ben ik bang.
Nee, dat lijkt me ook niet. PSV zal minder zelfvertrouwen hebben dan voor PSV - Ajax, maar in het zicht van de haven zal PSV de laatste twee wedstrijden toch wel winnend afsluiten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo dat PSV wel even rustig aan kan doen en het dan op z'n sloffen zal winnen.
Maar gezien onze financiële situatie zal het neit heel veel meer zijn..quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schuitema is later terug gekomen op die uitspraak.
Nee inderdaad, ze hebben het spannend genoeg gemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:09 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet. PSV zal minder zelfvertrouwen hebben dan voor PSV - Ajax, maar in het zicht van de haven zal PSV de laatste twee wedstrijden toch wel winnend afsluiten?
Klopt, en daarbij is iedereen nu fit en heeft PSV zelden problemen in Utrecht, de afgelopen tien seizoenen:quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze hebben het spannend genoeg gemaakt.
Ja dat idee had ik al! Iedereen zit maar te roepen dat Utrecht uit altijd zo moeilijk is, maar ik kon me al niet meer herinneren dat we daar ooit hadden verloren in de recente historie. Utrecht uit valt allemaal wel mee dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Klopt, en daarbij is iedereen nu fit en heeft PSV zelden problemen in Utrecht, de afgelopen tien seizoenen:
2005/06: FC Utrecht - PSV 1-2
2004/05: FC Utrecht - PSV 0-0
2003/04: FC Utrecht - PSV 0-4
2002/03: FC Utrecht - PSV 1-3
2001/02: FC Utrecht - PSV 3-3
2000/01: FC Utrecht - PSV 1-3
1999/00: FC Utrecht - PSV 1-1
1998/99: FC Utrecht - PSV 2-3
1997/98: FC Utrecht - PSV 0-1
1996/97: FC Utrecht - PSV 2-2
Zo'n rijtje bestond er ook voor NEC PSV en RKC Ajax...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Klopt, en daarbij is iedereen nu fit en heeft PSV zelden problemen in Utrecht, de afgelopen tien seizoenen:
Klopt, we zullen zien Zondag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zo'n rijtje bestond er ook voor NEC PSV en RKC Ajax...
Dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt, we zullen zien Zondag.
Ben nu al zenuwachtig voor Zondag![]()
Vergeet de halve finale beker niet een paar jaar terug, toen werd het zowaar 2-1.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Zou wel een tijd worden of niet dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef ErikT het volgende:
Zondag 3 punten halen in de Galgenwaard en dan is het zo goed als gebeurd.
Niet van die rare dingen roepen aub.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:28 schreef leolinedance het volgende:
Stel je voor dat we gelijk spelen en de concurrenten winnen.
Dan wordt het pas een weekend volgende week![]()
Ok sorryquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen roepen aub.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zou wel een tijd worden of niet dan?
AZ gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:28 schreef leolinedance het volgende:
Stel je voor dat we gelijk spelen en de concurrenten winnen.
Dan wordt het pas een weekend volgende week![]()
AZ moet dan juist ook winnen, dan gaan er drie clubs met evenveel punten de laatste speelronde in.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
AZ gelijk
PSV gelijk
En ajax 2-0 winnen tegen Sparta.
Dan krijg je inderdaad een apotheose waar de honden geen brood van lusten.
Ik heb liever Makaay dan Lazovic, zeker als Kone en Farfan "gewoon" blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als je Makaay haalt kan je Lazovic in ieder geval vergeten.
Als die "gewoon" blijven, zijn zowel Makaay als Lazovic onbetaalbaar voor PSV. Of verkopen jullie Gomes?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb liever Makaay dan Lazovic, zeker als Kone en Farfan "gewoon" blijven.
4 miljoen onbetaalbaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:57 schreef JlGSAW het volgende:
Als die "gewoon" blijven, zijn zowel Makaay als Lazovic onbetaalbaar voor PSV. Of verkopen jullie Gomes?
Sterker nog, heeft al geld opgeleverdquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ball gaat serieus nog geld opleveren?
Zo kansloos was Ball nu ook weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ball gaat serieus nog geld opleveren?
Ronald Koeman zal ook nog wel een paar miljoen verspillen aan flutaankopen, dus zoveel blijft er niet over.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 miljoen onbetaalbaar
WTF man, are you on drugs?
Vayrinen zal wel vertrekken = 2,5-3 miljoen euro
Betis neemt Robert over = 3,5 miljoen euro
Beasley zal ook verkocht worden = 2 a 3 miljoen euro
Ball = verkocht voor 1,5 miljoen euro
Plus dat er nog wat geld gereserveerd schijnt te zijn van de transfers van Vennegoor en Ooijer voor dit seizoen.
Plus de 5 miljoen die reeds genoemd is....
Gaat echt wel goedkomen
Hoop doet leven!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:16 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Ronald Koeman zal ook nog wel een paar miljoen verspillen aan flutaankopen, dus zoveel blijft er niet over.
Ronald Koeman had jullie bijna opgescheept met Romano Denneboom, who's next?quote:
Die kostte niets, behalve een half seizoen salaris.quote:Doe de groetjes aan Krohn-Deli als je 'm ziet![]()
Jullie waren ook "bijna" kampioen geweest als jullie gewonnen hadden bij RKC....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef JlGSAW het volgende:
Ronald Koeman had jullie bijna opgescheept met Romano Denneboom, who's next?
Volgend jaar zit ie weer lekker bij de ajaxselectie of is ie al verkocht?quote:Die kostte niets, behalve een half seizoen salaris.
Jullie zijn ook bijna kampioen, maar zoals je zegt: bijna telt niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie waren ook "bijna" kampioen geweest als jullie gewonnen hadden bij RKC....
Bijna telt niet knul![]()
Wij hebben het nu gelukkig weer in eigen hand inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:28 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Jullie zijn ook bijna kampioen, maar zoals je zegt: bijna telt niet.![]()
FCT-uit is altijd mooi, toch wordt ik liever kampioen. Maar goed, daar geloof ik niet meer in. Feliciteren doe ik je echter pas wanneer het allemaal officieel is, deze competitie heeft aangetoond dat alles iedere speelronde weer kan zijn veranderd. Laat ik daar dan maar op hopen, misschien tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wij hebben het nu gelukkig weer in eigen hand inderdaad.
En als wij Zondag weten te winnen twijfel ik ook absoluut niet meer aan het 6e kampioenschap in 8 jaar
Jullie zijn nu afhankelijk van zowel PSV als az.
3e plaats en dan tegen Twente in de play offs is ook mooi
Ten Cate voelt dat jullie nog steeds kampioen worden dus het kan nogquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
FCT-uit is altijd mooi, toch wordt ik liever kampioen. Maar goed, daar geloof ik niet meer in. Feliciteren doe ik je echter pas wanneer het allemaal officieel is, deze competitie heeft aangetoond dat alles iedere speelronde weer kan zijn veranderd. Laat ik daar dan maar op hopen, misschien tegen beter weten in.
Weet niet of er al eens eerder dingen zijn uitgekomen, die Henk ten Cate voelde?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ten Cate voelt dat jullie nog steeds kampioen worden dus het kan nog![]()
Pikantquote:Van Bronkhorst mogelijk naar PSV, niet naar Feyenoord
Ronald Koeman ziet in Giovanni van Bronckhorst de opvolger van Phillip Cocu. De coach van PSV: ‘Ik heb contact gehad met Giovanni, maar wat exact in die gesprekken is besproken houd ik nog voor me. Maar we hebben voor de positie van Cocu wel het liefst een Nederlander’. Uit de uitspraken van Koeman valt op te maken dat PSV ‘Gio’ niet ziet als linksback, zoals bij Barcelona, maar op de positie van Cocu.
De reden dat Koeman terughoudend is over Van Bronkhorst, is dat de Oranje-international altijd heeft aangegeven bij een terugkeer naar Nederland voor Feyenoord te gaan spelen. Van Bronkhorst, die nog een contract van een jaar heeft bij de Catalaanse topclub, zou er meer voor voelen om voor PSV te kiezen, omdat het niet goed gaat met de Rotterdamse club en het niveau van PSV hoger ligt.
Even pikant als Jaap Stam die niet naar PSV ging, terwijl iedereen daar vanuit ging.quote:
Dat ie moest pissen waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Weet niet of er al eens eerder dingen zijn uitgekomen, die Henk ten Cate voelde?![]()
Alleen zat Stam vorig jaar niet te verkondigen dat ie PSV zo geweldig vindt, en dat het niet uitmaakt of de club goed of slecht draait.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Even pikant als Jaap Stam die niet naar PSV ging, terwijl iedereen daar vanuit ging.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:27 schreef JlGSAW het volgende:
PSV wint heus wel in Utrecht, de week daarna tegen Vitesse ook wel. Eigenlijk zijn jullie dus al kampioen, de winterbanden kunnen alvast opgezocht worden!
PSV hoefde Stam op dat moment niet. We hadden Alex en Ooijer centraal.......... PSV heeft Stam naar mijn weten niet eens een aanbod gedaan. Daarbij komt nog dat Stam geen PSVer was in de zin van eigen jeugd wat Gio wel is bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Even pikant als Jaap Stam die niet naar PSV ging, terwijl iedereen daar vanuit ging.![]()
Ball leverde maar 4 ton op volgens mijquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:04 schreef PyTh het volgende:
Ball = verkocht voor 1,5 miljoen euro
2 van de 5 laatste ontmoetingen eindigden in een gelijkspel, dat zijn niet echt cijfers om gerust gesteld van te raken. Vergeet niet dat waarschijnlijk élk puntverlies einde kampioenschap betekent, ook een gelijkspel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik al! Iedereen zit maar te roepen dat Utrecht uit altijd zo moeilijk is, maar ik kon me al niet meer herinneren dat we daar ooit hadden verloren in de recente historie. Utrecht uit valt allemaal wel mee dus.
Ja nou weten we het wel Grrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 van de 5 laatste ontmoetingen eindigden in een gelijkspel, dat zijn niet echt cijfers om gerust gesteld van te raken. Vergeet niet dat waarschijnlijk élk puntverlies einde kampioenschap betekent, ook een gelijkspel.
Als PSV Zondag 3 punten pakt is de thuiswedstrijd tegen Vitesse een formaliteit........quote:
Die negende plek gun ik jullie, drie punten zondag dus!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook al gun ik PSV het kampioenschap (Ajax & AZ absoluut niet), zondag blijven die 3 punten gewoon in Utrecht als het aan mij ligt, gun ons ook eens een 9e plek.
en als we volgende week gelijk spelen of verliezen dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV Zondag 3 punten pakt is de thuiswedstrijd tegen Vitesse een formaliteit........
Wil niet arrogant doen maar ik weet voor 99% zeker dat als we Zondag in Utrecht winnen het kampioenschap binnen is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
en als we volgende week gelijk spelen of verliezen dan?
Ik roep niks meer te hard..moet het eerst nog zien. Hopelijk heb je gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wil niet arrogant doen maar ik weet voor 99% zeker dat als we Zondag in Utrecht winnen het kampioenschap binnen is.
De "angst" die in de ploeg zat is tijdens de wedstrijd tegen Twente vrijwel helemaal verdwenen.
Maar het kan zijn dat ik het natuurlijk weer iets te optimistisch bekijk....
Ik had gehoord dat van Bronckhorst zou hebben gezegd dat t juist van karakter spreekt om voor je clubliefde te kiezen, ook als t daar slecht gaat....quote:
Mooiste zou natuurlijk zijn dat Cocu er ondanks dat Gio eventueel zou komen nog een jaar parttime aan vast zou plakken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
We zullen zien... Gio lijkt me een meer dan prima opvolger voor Cocu, een van de betere opties, na Schaars
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooiste zou natuurlijk zijn dat Cocu er ondanks dat Gio eventueel zou komen nog een jaar parttime aan vast zou plakken.
Dat Koeman al gesproken heeft met van Bronckhorst is natuurlijk ook al veelzeggend.
Maar als het een echte clubman betaamt zou hij er goed aan doen om "gewoon" naar feyenoord te gaan.
Klopt....quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
En je kunt alles van Koeman zeggen (hij heeft de dip na de winterstop dra-ma-tisch gemanaged, om even in van Gaal termen te blijven), maar gelukkig gebruikt ie wel z'n netwerk wat ie bij Barca en NL-elftal heeft opgedaan
Met zooitje bedoel je technische staf of de selectie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjah toch zie ik het niet positief in met het huidige zooitje dat er nu zit.
Die nieuwe voorzitter zou toch een geschikte peer moeten zijn (wat ik erover gelezen heb dan)quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
staf.
Wat ik ervan heb gelezen is het een man zonder voetbalverstand met de hand op de knip.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die nieuwe voorzitter zou toch een geschikte peer moeten zijn (wat ik erover gelezen heb dan)![]()
Viel mij ook al op!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:57 schreef Lemming22 het volgende:
Het valt me trouwens wel heel erg op dat de supporters van de andere clubs ons het kampioenschap al in de schoenen schuiven en zeggen dat we zondag wel simpel gaan winnen in Utrecht. Denken jullie dat we Utrecht dat gaan onderschatten? En dat we gaan denken dat we er al zijn zodat we toch nog punten verspelen?![]()
Jan Reker bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb gelezen is het een man zonder voetbalverstand met de hand op de knip.![]()
Als jij dat wil, vind ik het best knul.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:57 schreef Lemming22 het volgende:
Het valt me trouwens wel heel erg op dat de supporters van de andere clubs ons het kampioenschap al in de schoenen schuiven en zeggen dat we zondag wel simpel gaan winnen in Utrecht. Denken jullie dat we Utrecht dat gaan onderschatten? En dat we gaan denken dat we er al zijn zodat we toch nog punten verspelen?![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als jij dat wil, vind ik het best knul.
Wat jij doet is niet zo belangrijk of speel je mee zondag?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Viel mij ook al op!Ik onderschat ze wel degelijk niet
![]()
Wat is dit nu weer voor een vervelende en vooral onvolwassen opmerking?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:03 schreef knep het volgende:
[..]
Wat jij doet is niet zo belangrijk of speel je mee zondag?
Nog wel ff wat storten op de rekening hequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV Zondag 3 punten pakt is de thuiswedstrijd tegen Vitesse een formaliteit........
Nou nou, snel op de kast te krijgen lijndanserquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vervelende en vooral onvolwassen opmerking?
Edit: Oh ja, ik zie het al. Een Limburger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |