In theorie zou dat wel kunnen, maar dan moet je grootmeesterniveau hebben...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, vraag ik me af. Kan je je geld ervan verdienen?
En waar zit jij?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In theorie zou dat wel kunnen, maar dan moet je grootmeesterniveau hebben...
En hoe is dat verschil uit te drukken in klasses? als zij champions league spelen, wat speel jij dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
In rating: Grootmeesters: 2600
Ik: 1600
Was ook wel te verwachten ja, net zoals alle andere mods. En Robbie!quote:
quote:
Ik mag niet klagen in ieder geval. Maar hopelijk is de verkoudheid morgen helemaal over.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij alles primamet de rest hier ook?
Pfft, als je uitgaat van 10 klasses, Hoofdklasse t/m 9e klasse, dan ergens van 5 tot 7, verschilt ook nog wel met speelstijl.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
En hoe is dat verschil uit te drukken in klasses? als zij champions league spelen, wat speel jij dan?
Welke speelstijlen hanteer jij?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pfft, als je uitgaat van 10 klasses, Hoofdklasse t/m 9e klasse, dan ergens van 5 tot 7, verschilt ook nog wel met speelstijl.
Dank jequote:
Meestal passiever, de zogenaamde hypermoderne openingen. (Waarin je niet meteen voor het centrum gaat.) Voordeel is dat je een sterke aanval opzet, nadeel is dat je ruimte beperkt is. Als ik dus, zoals vandaag, een tegenstander heb die me niet gaar laat koken in mijn eigen gebrek aan ruimte, dan is het een prima speelstijl, maar anders ben ik de pineut. Als zwart dan. Als wit speel ik meestal iets offensiever, maar toch nog aan de passieve kant.quote:
Klaas een vriend vanm me speelt competitie in Almelo. Komt hier eens in de 2 maanden logeren. Het eerste dat ie doet is kijken wat Kramnik tegen Kasparov doet. Komt er zo'n schaakbord voorbij en hij klikt als een gek. Binnen een seconde ziet ie de stand en gaat verder. Kan zo'n 15-20 zetten vooruit denken. Als ik dan vraag wat zijn niveau is blijkt het wel mee te vallen. Die toppers zijn geniaal.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pfft, als je uitgaat van 10 klasses, Hoofdklasse t/m 9e klasse, dan ergens van 5 tot 7, verschilt ook nog wel met speelstijl.
En wat zijn jouw standaard eerste zetten in die speelstijl? of heb je die niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Meestal passiever, de zogenaamde hypermoderne openingen. (Waarin je niet meteen voor het centrum gaat.) Voordeel is dat je een sterke aanval opzet, nadeel is dat je ruimte beperkt is. Als ik dus, zoals vandaag, een tegenstander heb die me niet gaar laat koken in mijn eigen gebrek aan ruimte, dan is het een prima speelstijl, maar anders ben ik de pineut. Als zwart dan. Als wit speel ik meestal iets offensiever, maar toch nog aan de passieve kant.
Wat ik bedoel is dat het verschil klein is, en dat je nog kan winnen doordat men niet een goede voortzetting ziet ofzo.
Partij van vandaag, eerste paar zetten. Ik ben zwart.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
En wat zijn jouw standaard eerste zetten in die speelstijl? of heb je die niet?
Ik heb het nog nooit gewonnen van mn pa
Ik vind 't zo leuk als ik zo'n opening tegen me krijg op 't internet.quote:
Je gooit inderdaad je hele 'verdediging' open met de eerste setquote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik vind 't zo leuk als ik zo'n opening tegen me krijg op 't internet.
quote:
Sorry, je gaf me de inspiratie die ik nodig hadquote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig ben ik zowel lichamelijk als geestelijk altijd 25 gebleven.
Ging het een beetje, Sjimmie?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
Terug na een lange dag
Jazeker, was een mooi afscheid.quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
Hey blauwe.
Aai over de bol geeft en natuurlijk een biertjequote:
Nee, dat is inderdaad een eindje rijden voor je.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef sjimz het volgende:
Jazeker, was een mooi afscheid.
Was alleen een lange rit.
De crematie was in Heerlen, en dat is niet echt om de hoek bij mij.
Nee me moeder was er aardig kapot vanquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad een eindje rijden voor je.
Trok je moeder en de rest van de familie het een beetje?
Een flink potje janken op zo'n trieste gelegenheid mag best hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:51 schreef sjimz het volgende:
Ikzelf ben niet zo iemand die zijn emoties de vrije loop laat, neemt niet weg dat ik ze niet heb, maar helaas maar waar maak ik met me werk al zat treurige dingen mee.
Jawel, en die emoties heb ik ook wel, het komt er alleen niet uit.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Een flink potje janken op zo'n trieste gelegenheid mag best hoor.
Komt goed zjim, het komt er wel een keer uit. Maar niet moedwillig tegenhouden, das nie goequote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef sjimz het volgende:
Jawel, en die emoties heb ik ook wel, het komt er alleen niet uit.
Niet dat ik het tegenhoud ofzo, de tranen willen gewoon niet vloeien.
Neemt niet weg dat ik van binnen wel huil.
Ja misschien komt de echte klap ook wel later.. tijd zal het leren...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Komt goed zjim, het komt er wel een keer uit. Maar niet moedwillig tegenhouden, das nie goe
Have fun.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Morgen weer werken. (Pas om half 2dus ik kan nog wel even plezieren!)
quote:Top 30 posts per subforum van pascalheister
Positie, aantal posts, subforum
01. 25046 VBL - Voetbal
02. 04340 TV - Film, Tv & Radio
03. 01292 MUZ - Muziek
04. 01213 GC - General Chat
05. 00537 SPT - Sport
06. 00503 FOT - Fotografie
07. 00441 DIG - Digital Corner
08. 00306 ONZ - Onzin voor je leven!
09. 00255 KLB - Klaagbaak
10. 00184 PTA - Planes, Trains & Automobiles
11. 00148 V&A - Vraag & Aanbod
12. 00138 US - FOK!Userfoto's
13. 00125 OS - Olympische Spelen 2004
14. 00116 B&H - Babes & Hunks
15. 00094 LIF - Lifestyle
16. 00081 SEX - Seksualiteit
17. 00080 SHO - Soaps, Showbizz & Sterren
18. 00078 NWS - Nieuws & Achtergronden
19. 00075 R&P - Relaties & Psychologie
20. 00071 UVT - Uitgaan & Vrije tijd
21. 00061 F&F - Flora & Fauna
22. 00057 K&W - Klussen & Wonen
23. 00041 WK - WK 2006
23. 00041 FB - Feedback
25. 00040 EK - EK 2004
26. 00039 OWS - Olympische Winterspelen
27. 00032 TRV - Travel
28. 00029 90 - The Nineties
29. 00027 CUL - Culinesse à gogo
30. 00026 WGR - Werk, Geldzaken & Recht
Lekker, ik begin ook pas om 2 uur, moet toch op tijd weg, prorail is rails aan het vermeerderen, en dat geeft chaosquote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef sjimz het volgende:
Ja misschien komt de echte klap ook wel later.. tijd zal het leren...
Voor nu ga ik naar bedje toe om het vrouwtje te plezieren.
Morgen weer werken. (Pas om half 2dus ik kan nog wel even slapen!)
Idd hier ook, 6 uur slaap is mooiquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef dndiek het volgende:
Over 6 uur gaat de wekker weer voor de laatste keer deze week
Trusten
Dat sowieso.quote:
Scheringa met zijn arrogante rotkop gun ik alleen degradatie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Dat Van Gaal's favoriete cluppie maar mag winnen, dus: Ajax!
quote:
Jij ook!quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef tong80 het volgende:
Trusten Darkshine, golfert en andere nachtbrakers.
Ook allemaal trusteh.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef tong80 het volgende:
Trusten Darkshine, golfert en andere nachtbrakers.
1 weekje maarquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:24 schreef Speed1971 het volgende:
Hoelang blijven ze weg?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:51 schreef Speed1971 het volgende:
Toch lekker
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik dan wel.
anders ga je op jezelf wonen ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:22 schreef appelsientje het volgende:
en mijn ouders gaan op vakantie vandaag![]()
Rust
Bij dezen is het!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nou, bij deze dus weer wel.
Ik ga me gruwelijk vervelen op school.
12 maanden en 5 dagenquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
anders ga je op jezelf wonen ofzo![]()
+/- 5 uur voor de wetquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en hoeveel uur, minuten en seconden?
Goedemorrrrrrrrrrrrrrgen
Semantics, semantics.quote:
*veegt beeldscherm schoon*quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:13 schreef Eilanden het volgende:
Schaakopeningen doornemen een hoog geek-gehalte? Welneeeeeeeee![]()
e2-e4quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*veegt beeldscherm schoon*
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:10 schreef Suijk het volgende:
Waarom ga je samenwonen voor de wet en de kerk?
De bossen van Ermelo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iemand nog een leuke plek om op huwlijksreis te gaan ??
quote:
Seychellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk meer op een warm land... waar het mooi weer is in de periode April
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:37 schreef Suijk het volgende:
Gezien het budget van appelsientje denk ik eerder aan Knokke ofzo.
Hij verdient een topsalaris met al die certificeringen van hem .... hij mag 'em voor zijn honeymoon best stevig uit de broek laten hangen hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:37 schreef Suijk het volgende:
Gezien het budget van appelsientje denk ik eerder aan Knokke ofzo.
Ik en een top salaris...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij verdient een topsalaris met al die certificeringen van hem .... hij mag 'em voor zijn honeymoon best stevig uit de broek laten hangen hoor![]()
Wat houdt je dan tegen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik en een top salaris...
Valt me nog mee dat ik Getronics niet hoef te betalen om voor ze te werken...
Als ik bij mij nieuwe baas ga werken krijg ik zowiezo 500 bruto meer.. en ik werk minder 36 uur ipv van 40 uur, en hier krijg ik wel een 13e maand..
Als je het echt niet voor het geld hoeft te doen moet je werken bij de politiequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik en een top salaris...
Valt me nog mee dat ik Getronics niet hoef te betalen om voor ze te werken...
Als ik bij mij nieuwe baas ga werken krijg ik zowiezo 500 bruto meer.. en ik werk minder 36 uur ipv van 40 uur, en hier krijg ik wel een 13e maand..
Niks, ik ga vandaag waarschijnlijk mijn ontslag indienenquote:
australie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iemand nog een leuke plek om op huwlijksreis te gaan ??
Dat heb ik serieus voorgesteld aan mijn vriendin (dan de west kust want daar ben ik nog niet geweest..) Maar was toch iets te verquote:
Zo, die is vrolijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:55 schreef Bluezz het volgende:
MOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:55 schreef Bluezz het volgende:
MOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH.
Petjentjie, hoe gaot ie joggie?quote:
Kan ik me voorstellen, maar is echt logisch, je hebt een flink jasje uitgedaan, je lichaam is bezig dat te herstellen. Bovendien moet daar ook nog weerstand bovenop komen, onderschat het nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:14 schreef Eilanden het volgende:
Het gaot wel aordig, het is alleen frustrerend dat ik zo snel heel erg moe ben.....
Of El mundo (al 100 keer geweest) of Abrikoos, ergens aan de gracht, moet nog ff uitzoeken waar precies.quote:Waar ga je tapassen?
Hoe gaat 't met Bluezzekind in het Oz ??quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Petjentjie, hoe gaot ie joggie?
Vrolijk, omdat ik een paar uurtjes in de middag ga werken, en daarna lekker ga tapassen in Utreg met bluezzekind
Happy, goed, druk, (te) weinig kontaktquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef appelsientje het volgende:
Hoe gaat 't met Bluezzekind in het Oz ??
Ken je Abrikoos?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:22 schreef Eilanden het volgende:
Ik zou gewoon voor El Mundo gaan Bloesie ... in Utrecht kan je wat mij en dinnetje betreft het beste daar tapas eten .. de rest is toch minder
Ikzelf niet, dinnetje welquote:
Gambia moet leuk zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk meer op een warm land... waar het mooi weer is in de periode April
Met z'n Koosnaampjes.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze abrikoos
[afbeelding]
Hij gaf Koosnaampjes voor luisteraars in het radioprogramma van Rob Stenders. Toen hij voor Claudia de Breij inviel afgelopen zomer. Honneponnetje, snoepje, tortelduifje enz.quote:
Ah, de freelancert! waar nu weer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan nu niet Mess, ik kom even buurten en ga zo weer aan het werk.
Ik liefkoos die gozer toch zoquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij gaf Koosnaampjes voor luisteraars in het radioprogramma van Rob Stenders. Toen hij voor Claudia de Breij inviel afgelopen zomer. Honneponnetje, snoepje, tortelduifje enz.
Hey Azquote:
25 graden en een stralend zonnetje op dit moment, ik klaag nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Az
Beetje mooi weer ??
Hier in Nederland is het echt super
Niet vragen, doordrinken.quote:
Vond ik ookquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:17 schreef borisz het volgende:
de lekkerste bieren zijn abdijbieren van Grimbergen en Leffe onder andere![]()
quote:
Was idd op de manier hoe ik het vroegquote:
Misschien dat ik op de terug weg ff langs de bier winkel rijquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:49 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen jullie het wat minder over Gall en Gall hebben![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:49 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen jullie het wat minder over Gall en Gall hebben![]()
Jij mag hier niet komen. Ga in de ballenbak spelen ofzoquote:
Kop houden, snotneus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij mag hier niet komen. Ga in de ballenbak spelen ofzo
Er hangt ook een bordje boven de ingang, opa.quote:
Ja, wat een galbak he?quote:
quote:
Zuipschuitje van mequote:
Ja dat was de vorige keer ook... en toen bleef je er ook meteen een paar weken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Eilanden zijn koffertje maar pakt en weer richting ziekenhuis gaat......
Dacht het niet..... ik ben alleen nog van plan voor controle ernaar toe te gaan
Vorige keer ging ik niet voor controle hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat was de vorige keer ook... en toen bleef je er ook meteen een paar weken.
Niet meer over nadenken, je bent thuis, dat is het belangrijkste!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vorige keer ging ik niet voor controle hoor
1 nachtje liep echter op de een of andere manier uit op 4 weken![]()
Past dat met zn 2en op zo'n gammel ding?quote:
Ik had er eentje die heette:quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:34 schreef borisz het volgende:
[..]
ze heet een oud geschiedenis leraar van me![]()
Oh, ik loop daar niet over te piekeren hoor .... in het ziekenhuis heb ik tijd genoeg gehad om daar boos/teleurgesteld/verdrietig/verbaasd/etc over te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet meer over nadenken, je bent thuis, dat is het belangrijkste!![]()
De tijd gaat soms hardquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vorige keer ging ik niet voor controle hoor
1 nachtje liep echter op de een of andere manier uit op 4 weken![]()
heb de 5$ freeze out eens gespeeld, maar dat is hoe mogelijk een nog grotere bendequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef borisz het volgende:
Die 1$ freeze out op unibet is ook een crapshoot
Gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oh, ik loop daar niet over te piekeren hoor .... in het ziekenhuis heb ik tijd genoeg gehad om daar boos/teleurgesteld/verdrietig/verbaasd/etc over te zijn
tuurlijk wie nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Zondag helemaal blij met winst van PSV
.
ik word al nerveus bij de gedachte aan zondagmiddagquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Zondag helemaal blij met winst op PSV
.
het gaat al beter dan de vorige keer dat ik speelde nu sta ik 11 uit 36quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb de 5$ freeze out eens gespeeld, maar dat is hoe mogelijk een nog grotere bendehelaas was ik kaartdood
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef golfer het volgende:
Deze TT spreekt mij toch iets meer aan dan de vorige.![]()
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik word al nerveus bij de gedachte aan zondagmiddag
Ga eens weg jijquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
het gaat al beter dan de vorige keer dat ik speelde nu sta ik 11 uit 36
Kan jij de TT niet lezenquote:
ja hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef RayMania het volgende:
Zo beter dan, borisz?
Toch negeer ik het lekker.quote:
Die laatste verandering komt niet van mijquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Toch negeer ik het lekker.
Like I care.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die laatste verandering komt niet van mij
Ik kijk bijna nooit voetbal op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen galavoorstelling vanavond in de eredivisie en Go Ahead speelt ook nog eens niet thuis, rare vrijdagavond.
Zonde, te snel je kruit verschoten dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef borisz het volgende:
17de, dom gecalld wilde de blinds stelen(4xBB) hij ging allin ik callde en tegen een grotere stack alleen liep tegen 2 sneeuwmannen op in de BB mijn KT hitte helaas niks
ja ik had die call nooit moeten maken al was het al een allin festijn gewonnen blinds waren 600 en 1200 met 272kchips in het spel dus 226 BB nog in het spel kortom het is een loterijquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonde, te snel je kruid verschoten dus.
4 HAVOquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
Hey LG, the time stands 8 hours still!
Omg, wat een niveau.
20x veranderd of zoquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
4 HAVO
Wat is er met de TT gebeurd!
Ja, dat snap ik. Maar Beschouw en golfer mogen gewoon binnenkomen nu?quote:
Ja en jij ook jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar Beschouw en golfer mogen gewoon binnenkomen nu?![]()
Ik heb 'm nog open staan voor beter vermaak straks.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
Hey LG, the time stands 8 hours still!
Omg, wat een niveau.
Als of we dat niet al gewoon deden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar Beschouw en golfer mogen gewoon binnenkomen nu?![]()
Jullie liepen natuurlijk het risico geband te worden.quote:
Een verlate ik ben blij dat AA Gent in de finale staat post ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo.
Of een: ik heb teveel drank op en doe zoveel mogelijk om dat te maskeren post?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een verlate ik ben blij dat AA Gent in de finale staat post ?
quote:Top 30 posts per topic van pascalheister
Positie, aantal posts, topic
01. 62 DVD SlowChat #28: DVD's kijken tot je er bij in slaap valt!
02. 48 [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? # 14
03. 46 [DVD] DVD's die binnenkort in je brievenbus vallen [#20]
04. 44 [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #13
04. 44 DVD SlowChat #26: DVD's totdat je erin verzuipt!!!!!
04. 44 Het Canon Powershot A60/A70/A80 topic deeltje 5
07. 43 [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #11
08. 42 [Hools] Hét VBL-Café # 336: Zondagse Stiltes
08. 42 [DVD] DVD's die binnenkort door je brievengat vallen! [#19]
10. 41 Het Officiële PSV Topic #36 - Van Belgrado naar Roosendaal
10. 41 [Centraal] PSV topic deel 24: Harry bedankt!!
12. 39 [HOOLS] De VBL-Pub # 1397 - Hools met Poedersuiker
12. 39 DVD SlowChat #23: Kopen kopen maar niet kijken!
12. 39 [Hools] VBL Cafe # 304: .... en toen was het pasen !
12. 39 [HOOLS] Het VBL-café #525: Zonder kerstballen weer verder
12. 39 [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? # 15
12. 39 [HOOLS] Het VBL-café #526 - Iemand zin in een frikandel?
18. 38 [Hools] Hét VBL Café # 323: A Tribute To...
18. 38 [Hools] Hét VBL Café # 300: We are the Champions, My friend!
20. 37 [Hools] Hét VBL Café # 310: Bite The Hand That Bleeds
20. 37 DVD SlowChat #24: Weinig DVD zo tijdens het WK Voetbal!
20. 37 [Tennis] Roland Garros 2005 #2
20. 37 TOP 2000 - Deel 8 En ze worden steeds mooier
24. 36 [HOOLS] Het VBL-Café # 729 we zijn er nog/weer
24. 36 [Hools] Het VBL cafe #852 Met oogdruppels voor Georgina
24. 36 [Hools] Hét VBL Café # 278: Bij gebrek aan inspiratie....
24. 36 [HOOLS] Het VBL cafe #942: 14:30 uur HBC-Alliance'22
28. 35 [DVD] DVD's die binnenkort door je brievengat vallen! [#18]
28. 35 DVD SlowChat #38: DVDProfiler 3 rules!!!
28. 35 [HOOLS] HET VBL café #1018: The X-Mas HoolsTop 30 users die in topics hebben gepost waar pascalheister ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 2928 tong80
02. 2604 golfer
03. 2349 methodmich
04. 2263 rubbereend
05. 2123 -Vaduz-
06. 2115 Suijk
07. 2091 Da_Sandman
08. 1977 VoreG
09. 1853 SCH
10. 1843 Bos81
11. 1740 BliksemSchigt
12. 1716 Againzender
13. 1629 DutchGooner
14. 1618 Bluezz
15. 1536 Dylan Dog
15. 1536 popolon
17. 1519 Ambrosius
18. 1488 Dos37
19. 1455 Eilanden
20. 1379 Bjoro
21. 1357 pfaf
22. 1352 zjroentje
23. 1297 appelsientje
24. 1271 DIGGER
25. 1248 Vom
26. 1195 clauwheee
27. 1175 Noca
28. 1173 StarGazer
29. 1144 FrankyMcG
30. 1112 dndiekAantal posts per uur van pascalheister
Tijdsbestek, aantal posts
00:00:00 - 00:59:59: 2033
01:00:00 - 01:59:59: 1351
02:00:00 - 02:59:59: 454
03:00:00 - 03:59:59: 148
04:00:00 - 04:59:59: 55
05:00:00 - 05:59:59: 199
06:00:00 - 06:59:59: 40
07:00:00 - 07:59:59: 553
08:00:00 - 08:59:59: 142
09:00:00 - 09:59:59: 400
10:00:00 - 10:59:59: 1178
11:00:00 - 11:59:59: 1526
12:00:00 - 12:59:59: 1670
13:00:00 - 13:59:59: 2006
14:00:00 - 14:59:59: 1299
15:00:00 - 15:59:59: 1669
16:00:00 - 16:59:59: 1736
17:00:00 - 17:59:59: 2677
18:00:00 - 18:59:59: 2745
19:00:00 - 19:59:59: 2342
20:00:00 - 20:59:59: 2603
21:00:00 - 21:59:59: 2701
22:00:00 - 22:59:59: 3365
23:00:00 - 23:59:59: 2792
Grappigquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee Bos, een correcte Engelse zin.
http://en.wikipedia.org/w(...)falo_Buffalo_buffalo
Oh, en stomme gymnast, ik drink niet.
Ga jij nou ook al galgje spelen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, niet iedereen...
Vul zelf de puntjes maar in.
ja ik schrok ook even toen je kaarten open gingen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef borisz het volgende:
17de, dom gecalld wilde de blinds stelen(4xBB) hij ging allin ik callde en tegen een grotere stack alleen liep tegen 2 sneeuwmannen op in de BB mijn KT hitte helaas niks
Perhaps.quote:
Niet voor mensen die ook wel eens op zaterdag werkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:05 schreef RayMania het volgende:
Het is vrijdaggggggggg, de week is weer voorbij.
Mij ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef golfer het volgende:
Deze TT spreekt mij toch iets meer aan dan de vorige.![]()
Jij moet morgen dus werken ??quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij moet morgen dus werken ??
Succes
Mwa, deze is toch bijna vol. Heeft geen nut.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef RayMania het volgende:
Zal ik de TT toch maar weer aanpassen, Bos?.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
@Bos81: Ik hoop dat het morgen allemaal enorm tegenzit op je werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |