Jaap trekt de stoel onder Huub vandaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
wat gebeurde er?
(ik heb geen streams)
Was daar niet een ander topic voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hou je smoel eens een keer gestoord wijf.....aan al jou reacties te zien heb jij ook aardig wat liefde en aandacht gemist in je leven...
Stoelen onder mensen vandaan trekken als ik de overige reacties in de COS goed begrijp.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
wat gebeurde er?
(ik heb geen streams)
Tuurlijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Het ergste van alles is ook nog dat ik het vanuit Brians oogpunt nog kan begrijpen ook.![]()
God is slim, hij laat meestal mensen de rotklusjes opknappenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als God nou echt humor heeft dan doet hij iets met een bliksemschicht... daar net naast het water, op die tuinstoel![]()
En dan nog, Brian zweert zakelijk te zijn... hij wil winnen... Hij wil gewoon geen extra backup kwijt, niks meer niks minder.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Het ergste van alles is ook nog dat ik het vanuit Brians oogpunt nog kan begrijpen ook.Zoveel last heeft hij er niet van. En Jaap gooit Brian er echt niet uit. Hij heeft zichzelf nu van nog een goede backup verzekerd
Tuurlijk ik begrijp Brian ook. Maar die hele monoloog in de tuin..dan ben je echt FUCKED UP en psychisch in de war. Brian wint zowieoso het huis niet tenzij hij alle SHE Mensen weg kan krijgen..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Het ergste van alles is ook nog dat ik het vanuit Brians oogpunt nog kan begrijpen ook.Zoveel last heeft hij er niet van. En Jaap gooit Brian er echt niet uit. Hij heeft zichzelf nu van nog een goede backup verzekerd
Huub moet het slimmer spelen door zich te laten vallen van een stoel als Jaap hem aan het uitdagen is.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
wat gebeurde er?
(ik heb geen streams)
Ik denk niet dat Jaap zo achterlijk is en niet heel veel dingen heeft besproken met Cora over z'n plannnen... het zou mij niets verbazen dat Jaap z'n huwelijk heeft geplant voor een vorm van symphatie van het publiek... het is een schaker die veel zetten vooruit denkt...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Yeah right, Cora zal zeer gecharmeerd zijn van zijn "Cora?? Wie is Cora?" opmerkingen![]()
[DGK FB # 4] Vragen en opmerkingen mbt het DGK-forumquote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hou je smoel eens een keer gestoord wijf.....aan al jou reacties te zien heb jij ook aardig wat liefde en aandacht gemist in je leven...
Ach, misschien is het gewoon zijn manier op de dingen op een rijtje te zetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tuurlijk ik begrijp Brian ook. Maar die hele monoloog in de tuin..dan ben je echt FUCKED UP en psychisch in de war. Brian wint zowieoso het huis niet tenzij hij alle SHE Mensen weg kan krijgen..
Ik zou in Brians positie hetzelfde doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Anderkeertje het volgende:
god straft snel...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wat zijn die streams kut.....
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hahahhaahhaha Jaap voert het paard chips hahahahhaha
Ja, lachen hè.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Liever hier schatquote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
[DGK FB # 4] Vragen en opmerkingen mbt het DGK-forum
DGK HOOLIGANS#7
Gestoord is hij ookquote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tuurlijk ik begrijp Brian ook. Maar die hele monoloog in de tuin..dan ben je echt FUCKED UP en psychisch in de war. Brian wint zowieoso het huis niet tenzij hij alle SHE Mensen weg kan krijgen..
dat is dan fysiek geweld, lijkt me.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaap trekt de stoel onder Huub vandaan.
Ik denk niet dat Jaap in die planning heeft zitten dat Cora zegt "Jaap? Who the fuck is Jaap" en hem lekker laat stikken in zijn huwelijksplannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jaap zo achterlijk is en niet heel veel dingen heeft besproken met Cora over z'n plannnen... het zou mij niets verbazen dat Jaap z'n huwelijk heeft geplant voor een vorm van symphatie van het publiek... het is een schaker die veel zetten vooruit denkt...
Ja maar dan krijgt die straks geel voor een schwalbequote:Huub moet het slimmer spelen door zich te laten vallen van een stoel als Jaap hem aan het uitdagen is.
Prachtig, zodadelijk valt het paard dood neer door Jaapquote:
Preciesquote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou in Brians positie hetzelfde doen.
Je gaat toch niet een backup opgeven? En later wegstemmen kan ook nog altijd. Er is niemand anders die Jaap erin houdt.
Ik zou Jaap er ook in houden. Het jaar is nog lang niet voorbij hoor. En wie geen geduld heeft, gaat maar naar huis.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou in Brians positie hetzelfde doen.
Je gaat toch niet een backup opgeven? En later wegstemmen kan ook nog altijd. Er is niemand anders die Jaap erin houdt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan moet jij ook opzouten met je gezeur als je aangevallen wordt. zeiksnol
Precies, daarom moet Huub zich ook laten vallen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is dan fysiek geweld, lijkt me.
Iemand kan lelijk vallen, dan.
Misschien dat hij dat volgende keer voor de stemming kan doenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, misschien is het gewoon zijn manier op de dingen op een rijtje te zetten.
Nee die vader schijnt echt een hele foute man te zijn .Mijn zoon kent het neefje van Brian.(kind van broer van de vader van Brian)Die twee poolse broer zijn echt geen lieverdjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, hallo. Die vader kent dat kind niet en dan klopt er iemand aan je deur en wat wil die? Geen vader, geen liefde, hij wil geld! Ja, dan is dat dus dat. ( kan me die vader heel goed voorstellen. Die kent Nettie! Die denkt.... nee, niet het kind van Nettie. Kan nooit dat er uit Nettie een fatsoenlijk kind is gekomen.
Wat had die vader gelijk zeg!
En die vader kijkt nu en ziet dat het goed is.
Zo lief!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het veulen is goed van start gegaan.
[afbeelding]
Jaap en Brian fan zeker? aan je IQ te zien wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Prachtig, zodadelijk valt het paard dood neer door Jaap(overgewicht) LOLLL
![]()
Knap dat je dat kan zienquote:Op donderdag 19 april 2007 23:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Jaap en Brian fan zeker? aan je IQ te zien wel.![]()
Jaap wil geen drank meer
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
betekent dit zat ze van te voren al hun stem moeten uitbrengen bij de buren en er aan tafel niet op terug mogen komen ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:05 schreef 2live het volgende:
brian; ik heb mijn stem vroegtijdig uitgebracht
Als je hetzelfde over een chocolaatje zou zeggen dan had je de hele paardenmeisjesbrigade nu op je dakquote:Op donderdag 19 april 2007 23:06 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, alsof zo'n paard direct dood omvalt van 8 chipjes...
Gewoon niet op reageren. Hij is er op uit dat je hapt.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Jaap en Brian fan zeker? aan je IQ te zien wel.![]()
Jaap wil geen drank meer
iddquote:Op donderdag 19 april 2007 23:06 schreef FuTilE het volgende:
Jezus, alsof zo'n paard direct dood omvalt van 8 chipjes...
Vallen ze wel dood om van chocolaatjes dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als je het zelfde over een chocolaatje zou zeggen dan had je de hele paardenmeisjesbrigade nu op je dak
ok ik ga een uiltje knappen...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef Day het volgende:
Mensen, ik snap dat iedereen weer door het dolle is, maar ook dan zijn persoonlijke aanvallen verboden. NU er mee kappen, a.u.b.!
Schijnbaar wel... chocolade en paarden gaat niet samen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vallen ze wel dood om van chocolaatjes dan?
Ik hap graagquote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren. Hij is er op uit dat je hapt.
het lijkt hier wel DGKquote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef Day het volgende:
Mensen, ik snap dat iedereen weer door het dolle is, maar ook dan zijn persoonlijke aanvallen verboden. NU er mee kappen, a.u.b.!
Honden wel geloof ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Klinkt overigens wel aanlokkelijk...
Als het chocolaatjes van 300 kilo zijn wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
betekent dit zat ze van te voren al hun stem moeten uitbrengen bij de buren en er aan tafel niet op terug mogen komen ?
want ik begrijp nu van Brian dat hij Jaap er wel uit had gestemd/gaat stemmen vanwege het disrespect dat jaap toonde naar Ntas en Amanda
Jaap is niet voor een kleintje vervaard, gegarandeerd dat ie ooit chocolaatjes van 300 kilo in zijn bezit gehad heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als het chocolaatjes van 300 kilo zijn wel.
Het gaat Brian niet om zijn back up, het gaat erom dat hij Jaap laat genieten van de rijkdom in dgk, jaap heeft het thuis zooo slechtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:09 schreef Lieve het volgende:
Straks woont brian daar helemaal para met 7 back ups. En dan... heeft hij er nog niet genoeg. ( net een klein kind die een lichtje aan wil voor de veiligheid. Dan gaat er een groter en een groter en een extra licht aan en voor je het weet is je hele huis aan het baden in het licht. Omdat het kind een veiligheidslichtje aan wou)
goed ideequote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor die paardenworst?
heeft Jaap nog geen eigen topic danquote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor die paardenworst?
Iedereen daar heeft zo zijn / haar negatieve energie die eruit moet.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet dat de anderen Jaap niet gewoon negeren...waarom steken ze nog energie in die hork.![]()
veel chips voeren...dan knapt ie vanzelfquote:Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ok ik ga een uiltje knappen...
Hmm, OK, nooit geweten. Bedankt, de volgende keer dat men mij vraagt of chocolade en paarden samengaan, zal ik plechtig antwoorden: "Nee!.... Met dank aan Paris_Texas."quote:Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Schijnbaar wel... chocolade en paarden gaat niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |