Liever hier schatquote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
[DGK FB # 4] Vragen en opmerkingen mbt het DGK-forum
DGK HOOLIGANS#7
Gestoord is hij ookquote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tuurlijk ik begrijp Brian ook. Maar die hele monoloog in de tuin..dan ben je echt FUCKED UP en psychisch in de war. Brian wint zowieoso het huis niet tenzij hij alle SHE Mensen weg kan krijgen..
dat is dan fysiek geweld, lijkt me.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaap trekt de stoel onder Huub vandaan.
Ik denk niet dat Jaap in die planning heeft zitten dat Cora zegt "Jaap? Who the fuck is Jaap" en hem lekker laat stikken in zijn huwelijksplannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jaap zo achterlijk is en niet heel veel dingen heeft besproken met Cora over z'n plannnen... het zou mij niets verbazen dat Jaap z'n huwelijk heeft geplant voor een vorm van symphatie van het publiek... het is een schaker die veel zetten vooruit denkt...
Ja maar dan krijgt die straks geel voor een schwalbequote:Huub moet het slimmer spelen door zich te laten vallen van een stoel als Jaap hem aan het uitdagen is.
Prachtig, zodadelijk valt het paard dood neer door Jaapquote:
Preciesquote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou in Brians positie hetzelfde doen.
Je gaat toch niet een backup opgeven? En later wegstemmen kan ook nog altijd. Er is niemand anders die Jaap erin houdt.
Ik zou Jaap er ook in houden. Het jaar is nog lang niet voorbij hoor. En wie geen geduld heeft, gaat maar naar huis.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou in Brians positie hetzelfde doen.
Je gaat toch niet een backup opgeven? En later wegstemmen kan ook nog altijd. Er is niemand anders die Jaap erin houdt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan moet jij ook opzouten met je gezeur als je aangevallen wordt. zeiksnol
Precies, daarom moet Huub zich ook laten vallen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is dan fysiek geweld, lijkt me.
Iemand kan lelijk vallen, dan.
Misschien dat hij dat volgende keer voor de stemming kan doenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, misschien is het gewoon zijn manier op de dingen op een rijtje te zetten.
Nee die vader schijnt echt een hele foute man te zijn .Mijn zoon kent het neefje van Brian.(kind van broer van de vader van Brian)Die twee poolse broer zijn echt geen lieverdjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, hallo. Die vader kent dat kind niet en dan klopt er iemand aan je deur en wat wil die? Geen vader, geen liefde, hij wil geld! Ja, dan is dat dus dat. ( kan me die vader heel goed voorstellen. Die kent Nettie! Die denkt.... nee, niet het kind van Nettie. Kan nooit dat er uit Nettie een fatsoenlijk kind is gekomen.
Wat had die vader gelijk zeg!
En die vader kijkt nu en ziet dat het goed is.
Zo lief!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het veulen is goed van start gegaan.
[afbeelding]
Jaap en Brian fan zeker? aan je IQ te zien wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Prachtig, zodadelijk valt het paard dood neer door Jaap(overgewicht) LOLLL
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |