Jaap trekt de stoel onder Huub vandaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
wat gebeurde er?
(ik heb geen streams)
Was daar niet een ander topic voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hou je smoel eens een keer gestoord wijf.....aan al jou reacties te zien heb jij ook aardig wat liefde en aandacht gemist in je leven...
Stoelen onder mensen vandaan trekken als ik de overige reacties in de COS goed begrijp.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
wat gebeurde er?
(ik heb geen streams)
Tuurlijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Het ergste van alles is ook nog dat ik het vanuit Brians oogpunt nog kan begrijpen ook.![]()
God is slim, hij laat meestal mensen de rotklusjes opknappenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als God nou echt humor heeft dan doet hij iets met een bliksemschicht... daar net naast het water, op die tuinstoel![]()
En dan nog, Brian zweert zakelijk te zijn... hij wil winnen... Hij wil gewoon geen extra backup kwijt, niks meer niks minder.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Het ergste van alles is ook nog dat ik het vanuit Brians oogpunt nog kan begrijpen ook.Zoveel last heeft hij er niet van. En Jaap gooit Brian er echt niet uit. Hij heeft zichzelf nu van nog een goede backup verzekerd
Tuurlijk ik begrijp Brian ook. Maar die hele monoloog in de tuin..dan ben je echt FUCKED UP en psychisch in de war. Brian wint zowieoso het huis niet tenzij hij alle SHE Mensen weg kan krijgen..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Anderkeertje het volgende:
Het ergste van alles is ook nog dat ik het vanuit Brians oogpunt nog kan begrijpen ook.Zoveel last heeft hij er niet van. En Jaap gooit Brian er echt niet uit. Hij heeft zichzelf nu van nog een goede backup verzekerd
Huub moet het slimmer spelen door zich te laten vallen van een stoel als Jaap hem aan het uitdagen is.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
wat gebeurde er?
(ik heb geen streams)
Ik denk niet dat Jaap zo achterlijk is en niet heel veel dingen heeft besproken met Cora over z'n plannnen... het zou mij niets verbazen dat Jaap z'n huwelijk heeft geplant voor een vorm van symphatie van het publiek... het is een schaker die veel zetten vooruit denkt...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Yeah right, Cora zal zeer gecharmeerd zijn van zijn "Cora?? Wie is Cora?" opmerkingen![]()
[DGK FB # 4] Vragen en opmerkingen mbt het DGK-forumquote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hou je smoel eens een keer gestoord wijf.....aan al jou reacties te zien heb jij ook aardig wat liefde en aandacht gemist in je leven...
Ach, misschien is het gewoon zijn manier op de dingen op een rijtje te zetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tuurlijk ik begrijp Brian ook. Maar die hele monoloog in de tuin..dan ben je echt FUCKED UP en psychisch in de war. Brian wint zowieoso het huis niet tenzij hij alle SHE Mensen weg kan krijgen..
Ik zou in Brians positie hetzelfde doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef Anderkeertje het volgende:
god straft snel...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wat zijn die streams kut.....
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hahahhaahhaha Jaap voert het paard chips hahahahhaha
Ja, lachen hè.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hahahhaahhaha Jaap voert het paard chips hahahahhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |