Een schizofreen is nooit alleen...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef Joss-NL het volgende:
Brain praat lekker in zichzelf...
Zijn souffleuse:quote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
TEgen wie zit brian te lullen in de tuin
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
iemand een sniper rifle, om hem uit zijn lijden te verlossen ?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Vergeleken met Brian voel ik mezelf NU toch wel erg psychisch gezond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan die vorige post van me dus maal 2.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Let it be...
Let it be...
Whisper words of wisdom
Let it be...
Zit er niet ergens een hondje onder een blaadje??quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
tegen wie lult het nu???
Hij heeft een glas drinken over Jaap gegooid.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:39 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Voor wat? Ik heb hem niets raars zien doen.
Aan de streamers, uiteraard.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
tegen wie lult het nu???
ah joh gewoon toneelspel vergeet niet dat er een cameraman een paar meter bij hem vandaan staatquote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is echt FUCKED UP
and it's live2...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef 2live het volgende:
de stream met brian is de enige die bij mij werkt![]()
Brian is superoprecht.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef shmoopy het volgende:
En Brian de Barmhartige zag dat het goed was.
Hij offert zich wel op.
Inderdaad..alleen met gedachten redt je het niet als je zo veel stress hebt en niet helemaal zeker weet of je de goede beslissing hebt genomen...hardop praten tegen jezelf helpt dan echt..straks gaat hij huilen..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef Prosac het volgende:
Brian kan het niet goed praten met een ander, dus doet hij het met zichzelf. Tegelijk is dit een story-check. Want hij herhaalt alles
hij heeft Jaap tochquote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, hij moet wat huilen.
Het valt ook niet mee, een groep tegen hem.
Is God dood?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef FuTilE het volgende:
Het is te hopen dat Brian een dode vader heeft, want anders is dit wel weer héél freaky.
Jaap, je bent een enorme bofferd,quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar zal wel een prachtig gedicht uit voortkomen.
Ach jaaa... daar had ik even niet aan gedacht. Eeen TV momentje dus.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah joh gewoon toneelspel vergeet niet dat er een cameraman een paar meter bij hem vandaan staat
met een grote telelens
ik ga kappen dit is gewoon allemaal gescript
![]()
Een beetje bidden..........ik pis in m'n broekquote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het lijkt wel alsof ie een beetje zit te bidden.
en god keek en zag dat het goed was...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef CartWOman het volgende:
Brian huilt van ontroering over z'n eigen goedheid.
Hij heeft al heel lang geen contact met zijn vader,hij was 3 toen zijn ouders uitelkaarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef FuTilE het volgende:
Het is te hopen dat Brian een dode vader heeft, want anders is dit wel weer héél freaky.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik dacht, dat de bewoners niet met de camera's mochten lullen?
SANCTIE AUB.
Op de eerste de beste boot naar de Antillen!!!
Gekken hebben we hier in Nederland al genoeg!
Kunnen we hem niet een aureooltje sturen.............of vleugeltjes?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef CartWOman het volgende:
Brian huilt van ontroering over z'n eigen goedheid.
Tegen zichzelf.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Day het volgende:
Ik heb streams, ik heb streams
Tegen wie praat Brian?
Er staat nog een boete van je open omdat je je hand niet uitstak toen je rechtsaf sloeg...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik dacht, dat de bewoners niet met de camera's mochten lullen?
SANCTIE AUB.
Op de eerste de beste boot naar de Antillen!!!
Gekken hebben we hier in Nederland al genoeg!
Tegen zichzelf en dat vindt hij heel prettig zei hij net.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Day het volgende:
Tegen wie praat Brian?
Inderdaad. Oprecht shitscared omdat ie tot het besef komt dat hij zijn eigen glazen keihard ingooit.quote:
Gelukkig niet , neequote:Dit statement dat ik hem nu heb zien maken, zie ik Huub never nooit niet doen![]()
Tegen God...... ik lieg niet........quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Day het volgende:
Tegen wie praat Brian?
Tegen GOD.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Day het volgende:
Tegen wie praat Brian?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
Jaap: gooi die stoel maar om Huub
Huub: waarom zou ik dat doen?
Jaap: omdat ik jou dat commandeer. Kútkabouter.
Krijgt hij eigenlijk zijn slaapmiddelen nog? Of is dat nadat Amanda in zijn bed kwam gestopt?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef FuTilE het volgende:
OMFG... Die schoffelaar heeft dus écht een Godcomplex.
Het is echt niet verantwoord om die jongen nog langer in het programma te laten, die besprenkelt eerdaags de hele tent met benzine en gooit luid snikkend een lucifer op de sofa onder de verzuchting "Vergeef hen, want zij weten niet beter".
Brian is een kindje van God hè... dan weet je wel met wie hij praatquote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef FuTilE het volgende:
heb jij de mijne dan, want ik heb niks meerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Day het volgende:
Tegen wie praat Brian?
Maar wel een die Huub gek kan maken.... dit is het einde van het Huub tijdperk.... helaas dat wel...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Katewalker het volgende:
Jaap moet maar ff meer gaan drinken dat gaat hij zich erg misdragen en als Huub en de anderen dan heeeeeel rustig blijven en een beetje gaan lachen wordt het nog erger..hoop ik...wat een vieze vuile engnek die Jaap bleeeehhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jaap, je bent een enorme bofferd,
want ik heb me voor je opgeofferd.
Precies.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Huun, laat je gewoon vallen met stoel en al.
Ach gossiequote:
Huub is de grootste minkukel die in het programma heeft gezeten, zelfs erger dan Eveline en stephan bij elkaarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, Huub met zijn zogenaamde volwassenheid.
Iemand die met pannendeksels slaat en koekkruimeltjes in iemands bed legt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |