Een schizofreen is nooit alleen...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef Joss-NL het volgende:
Brain praat lekker in zichzelf...
Zijn souffleuse:quote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
TEgen wie zit brian te lullen in de tuin
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
iemand een sniper rifle, om hem uit zijn lijden te verlossen ?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Vergeleken met Brian voel ik mezelf NU toch wel erg psychisch gezond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan die vorige post van me dus maal 2.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Let it be...
Let it be...
Whisper words of wisdom
Let it be...
Zit er niet ergens een hondje onder een blaadje??quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
tegen wie lult het nu???
Hij heeft een glas drinken over Jaap gegooid.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:39 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Voor wat? Ik heb hem niets raars zien doen.
Aan de streamers, uiteraard.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
tegen wie lult het nu???
ah joh gewoon toneelspel vergeet niet dat er een cameraman een paar meter bij hem vandaan staatquote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is echt FUCKED UP
and it's live2...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef 2live het volgende:
de stream met brian is de enige die bij mij werkt![]()
Brian is superoprecht.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef shmoopy het volgende:
En Brian de Barmhartige zag dat het goed was.
Hij offert zich wel op.
Inderdaad..alleen met gedachten redt je het niet als je zo veel stress hebt en niet helemaal zeker weet of je de goede beslissing hebt genomen...hardop praten tegen jezelf helpt dan echt..straks gaat hij huilen..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef Prosac het volgende:
Brian kan het niet goed praten met een ander, dus doet hij het met zichzelf. Tegelijk is dit een story-check. Want hij herhaalt alles
hij heeft Jaap tochquote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, hij moet wat huilen.
Het valt ook niet mee, een groep tegen hem.
Is God dood?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef FuTilE het volgende:
Het is te hopen dat Brian een dode vader heeft, want anders is dit wel weer héél freaky.
Jaap, je bent een enorme bofferd,quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar zal wel een prachtig gedicht uit voortkomen.
Ach jaaa... daar had ik even niet aan gedacht. Eeen TV momentje dus.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah joh gewoon toneelspel vergeet niet dat er een cameraman een paar meter bij hem vandaan staat
met een grote telelens
ik ga kappen dit is gewoon allemaal gescript
![]()
Een beetje bidden..........ik pis in m'n broekquote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het lijkt wel alsof ie een beetje zit te bidden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |