en wat zijn dat mensen bewapend met schilmesjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:34 schreef persian2008 het volgende:
[..]
iran heeft 20 milion baseejs. baseejs zijn opgeleid en getraind door de Iraanse Revolutionare Garde.
maar ik hoop niet dat er een oorlog uitbreekt.
Volgens mij is het hier 'not done' om te linken naar <uche, uche> Geenstijl maar daar hebben ze er ook nog een filmpje van. http://www.dumpert.nl/mediabase/13950/de9a005e/index.html Die Iraanse vrouwen zijn niet mis zoveel is zeker, maar die Islampolitie is echt erg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:43 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik hoorde dat o.a. een vestiging van H&M in Tehran de deuren moest sluiten na een bezoekje van de heren. Stoute H&M!![]()
schilmesjes? verzamel meer kennis voordat je je bek weer opentrekt. als je niks weet moet je je grote mond dichthouden. ik zeg niet dat ze invincible zijn. maar ze kunnen een aanval van de VS afslaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en wat zijn dat mensen bewapend met schilmesjes![]()
Iran heeft niets een s 20 miljoen kogels
haha. israel kon wel irak aanvallen maar waarom vallen ze iran niet aan dan? ik hoor telkens dat ze iran gaan aanvallen. maar elke keer verloopt de deadline.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef -Angelic- het volgende:
persian2008 die leeft in een dromenwereld het leger van zijn land stelt niets voor tegn de militaire macht van het Westen.
Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak ... in een conventionele oorlog gaat het om hoeveel dagen zal het duren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:22 schreef persian2008 het volgende:
maar ze kunnen een aanval van de VS afslaan.
wat? ''Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in IrakZe kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak''????????? ik zeg als amerika ALLEEN een oorlog start dan die niet kan winnen. maar geen zorgen ze hebben altijd hun schoothondjes.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:24 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak ... in een conventionele oorlog gaat het om hoeveel dagen zal het duren.
"Ik hoor" ... van wie hoor jij dat allemaal?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:24 schreef persian2008 het volgende:
ik hoor telkens dat ze iran gaan aanvallen. maar elke keer verloopt de deadline.
Iran heeft veel manschappen, maar wat heb je aan conventionele manschappen in zo'n oorlog? Ze moeten eerst het Iraakse woestijn door voordat ze bij Israel zijn. Voor die tijd zijn ze allang kapotgeschoten door F16's, B52's en weet ik veel watquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef -Angelic- het volgende:
persian2008 die leeft in een dromenwereld het leger van zijn land stelt niets voor tegn de militaire macht van het Westen.
Als de VS eenmaal met bommenwerpers en Tomahawks komt is Iran flink de sjaak hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:22 schreef persian2008 het volgende:
[..]
schilmesjes? verzamel meer kennis voordat je je bek weer opentrekt. als je niks weet moet je je grote mond dichthouden. ik zeg niet dat ze invincible zijn. maar ze kunnen een aanval van de VS afslaan.
Tha, er zijn dan ook maar een paar landen die weerwerk zouden kunnen leveren tegen de militaire macht van het Westen. Die landen zijn overigens op één hand te tellen en het is wel duidelijk dat Iran niet tot één van die landen behoort. Het is meer de vraag wat daarna ... en dan zit men met het handen in het haar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef pberends het volgende:
Iran heeft veel manschappen, maar wat heb je aan conventionele manschappen in zo'n oorlog? Ze moeten eerst het Iraakse woestijn door voordat ze bij Israel zijn. Voor die tijd zijn ze allang kapotgeschoten door F16's, B52's en weet ik veel wat.
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Iran is een regionale grootmacht, zowel in economisch als sociaal en militair opzicht. Het land heeft een leger dat vele malen groter is dan dat van Irak, en het heeft moderne ballistische raketten, waar het Irak van Saddam Hossein het moest doen met verouderde Scuds.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:24 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak ... in een conventionele oorlog gaat het om hoeveel dagen zal het duren.
Niets. Iran heeft geen agressieve intenties ten opzichte van welk land dan ook, en het is ook niet geïnteresseerd in het vervaardigen van kernwapens.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als de VS eenmaal met bommenwerpers en Tomahawks komt is Iran flink de sjaak hoor
Dat zou het probleem niet zijn bij een oorlog maar meer het Irak verhaal, wat erna moet gebeuren.
Sowieso zou zo'n oorlog echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom zijn![]()
Wat wil Iran eigenlijk met mogelijke kernwapens doen?
Volgens mij willen ze die ook niet echt hebben nee maar een president die steeds zegt dat Israel van de kaart moet worden geveegd.... Ik zou het ook niet helemaal vertrouwen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef retteketet het volgende:
[..]
Niets. Iran heeft geen agressieve intenties ten opzichte van welk land dan ook, en het is ook niet geïnteresseerd in het vervaardigen van kernwapens.
Het is de Amerikanen en de Israëliërs slechts te doen om het stremmen van de economische ontwikkeling van Iran; een groot Iran vormt immers een bedreiging voor het zionistische ideaal. Israël is al aan het leeglopen, en dat wordt alleen maar erger naar mate Iran in economisch en met name ook militair opzicht sterker wordt.
Je gaat uit van datgene wat het Westen beter niet zou kunnen gaan doen, je kunt er beter uitgaan van datgene wat het Westen wel zou gaan doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef retteketet het volgende:
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Iran is een regionale grootmacht, zowel in economisch als sociaal en militair opzicht. Het land heeft een leger dat vele malen groter is dan dat van Irak, en het heeft moderne ballistische raketten, waar het Irak van Saddam Hossein het moest doen met verouderde Scuds.
Iran kan met haar Shabab-3-raketten Amerikaanse bases van het Midden-Oosten tot West-Europa bereiken en Israëlische steden verwoesten. Ik neem aan dat de Amerikanen dat risico niet willen nemen.
Ben jij wel voor een aanval dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Je gaat uit van datgene wat het Westen beter niet zou kunnen gaan doen, je kunt er beter uitgaan van datgene wat het Westen wel zou gaan doen.
Dat doet er niet toe ... stoor me alleen aan diegene die op het militaire vlak niet een geheel realistisch beeld schetsen.quote:
Maar als je kijkt vanuit de kant wat het Westen wel kan doen ben je meestal een voorstander... Andersom een tegenstander.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe ... stoor me alleen aan diegene die op het militaire vlak niet een geheel realistisch beeld schetsen.
Natuurlijk moet Israël van de kaart worden geveegd, aangezien het een kunstmatige entiteit is die op gestolen grond is gevestigd. Die entiteit bevoordeelt joodse burgers stelselmatig boven Arabische burgers en begaat continu misdaden tegen de mensheid. Natuurlijk moet zoiets gestopt worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze die ook niet echt hebben nee maar een president die steeds zegt dat Israel van de kaart moet worden geveegd.... Ik zou het ook niet helemaal vertrouwen.
Ok, weet ik ook weer dat ik jou niet serieus moet nemenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef retteketet het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Israël van de kaart worden geveegd, aangezien het een kunstmatige entiteit is die op gestolen grond is gevestigd. Die entiteit bevoordeelt joodse burgers stelselmatig boven Arabische burgers en begaat continu misdaden tegen de mensheid. Natuurlijk moet zoiets gestopt worden.
Op zoiets ga ik niet inhoudelijk inquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef retteketet het volgende:
Dat is wel heel makkelijk, Frituurkoning.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:22 schreef persian2008 het volgende:
[..]
schilmesjes? verzamel meer kennis voordat je je bek weer opentrekt. als je niks weet moet je je grote mond dichthouden. ik zeg niet dat ze invincible zijn. maar ze kunnen een aanval van de VS afslaan.
irak was ten tijde van go1 het 5de leger ter wereld en toch zijn die kansloos afgeslachtquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef retteketet het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Iran is een regionale grootmacht, zowel in economisch als sociaal en militair opzicht. Het land heeft een leger dat vele malen groter is dan dat van Irak, en het heeft moderne ballistische raketten, waar het Irak van Saddam Hossein het moest doen met verouderde Scuds.
Iran kan met haar Shabab-3-raketten Amerikaanse bases van het Midden-Oosten tot West-Europa bereiken en Israëlische steden verwoesten. Ik neem aan dat de Amerikanen dat risico niet willen nemen.
punt 1 groten deels gekochtquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef retteketet het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Israël van de kaart worden geveegd, aangezien het een kunstmatige entiteit is die op gestolen grond is gevestigd. Die entiteit bevoordeelt joodse burgers stelselmatig boven Arabische burgers en begaat continu misdaden tegen de mensheid. Natuurlijk moet zoiets gestopt worden.
ze kunnen die makkelijk winnen zo makkelijk zelfs dat men geen iran meer kant na zo`n oorlog.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:28 schreef persian2008 het volgende:
[..]
wat? ''Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in IrakZe kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak''????????? ik zeg als amerika ALLEEN een oorlog start dan die niet kan winnen. maar geen zorgen ze hebben altijd hun schoothondjes.
moet jij zeggen trouwensquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:22 schreef persian2008 het volgende:
[..]
Bronquote:De vijf miljoen man/vrouw sterke Basjees-organisatie werd vlak na de revolutie opgericht door wijlen imam Khomeini.
Waar dienden knokploegen als Lehi dan voor? Deze richtten zich in de jaren '50 overigens niet alleen tegen Palestijnen, maar ook tegen de daar aanwezige Westerse troepen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
punt 1 groten deels gekocht
Moeilijk te controleren, aangezien de meeste Arabische landen dictaturen zijn die niet veel betrouwbare informatie prijsgeven omtrent zulke zaken. Wel is het zo dat de landen waar jij op doelt niet door het Westen gesteund worden, en dat maakt nogal een verschil.quote:punt 2 palastijnen hebben het beter in israel dan waar ook in de arabische wereld.
Wat een onzin. Waarom zou het een kunstmatig geschept volk zijn? En al was het zo; is dat een rechtvaardiging voor het feit dat ze al veertig jaar lang op gewelddadige wijze van hun grond verdreven worden?quote:punt 3 de palastijnen zijn een kunstmatig geschept volk
Die zijn er geweest ja tegen de britten maar dan nog is veel land gekocht van de arabierenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef retteketet het volgende:
[..]
Waar dienden knokploegen als Lehi dan voor? Deze richtten zich in de jaren '50 overigens niet alleen tegen Palestijnen, maar ook tegen de daar aanwezige Westerse troepen.
Pakweg 40 jaar geleden bedreef Israël precies dezelfde gewelddadige expansiepolitiek als het nu nog doet. De knokploegen bestaan nog steeds. Gewelddadige zionistische kolonisten die uit zijn op de judaïsering van zowel de Ghazzah-strook als de Westelijke Jordaanoever smijten met molotovcocktails naar Palestijnse burgers, en de Israëlische politie houdt ze de hand boven het hoofd. Sterker nog, de Israëlische regering doet zelf vrolijk mee. Door pesterijen en financiële regelingen tracht ze de genoemde Palestijnse gebieden te ontdoen van alle daar woonachtige Arabieren.
[..]
okquote:Moeilijk te controleren, aangezien de meeste Arabische landen dictaturen zijn die niet veel betrouwbare informatie prijsgeven omtrent zulke zaken. Wel is het zo dat de landen waar jij op doelt niet door het Westen gesteund worden, en dat maakt nogal een verschil.
[..]
palastijnen zijn nooit een volk geweest het is een samenraapsel van arabieren die in de vluchtelingen kampen wonen.quote:Wat een onzin. Waarom zou het een kunstmatig geschept volk zijn? En al was het zo; is dat een rechtvaardiging voor het feit dat ze al veertig jaar lang op gewelddadige wijze van hun grond verdreven worden?
Nee, dat klopt niet. Een klein deel van de Palestijnen is bedoe, maar lang geen 90%!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
verder durf ik te beweren dat 90% van dat volk nooit land gehad heeft.
klopt wel er zijn bijna geen mensen meer die niet iets anders dan vluchtelingen kampen kennenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef retteketet het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Een klein deel van de Palestijnen is bedoe, maar lang geen 90%!
daar zo ik maar niet zo zeker van zijn...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat trouwens ook een beter leger heeft dan iran.
ak-47 die richt genoeg schade aan, alhoewel niet op f16tjes natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Waar bewapen je dan 20 miljoen mensen mee![]()
waar haal jij dat vandaan dat hij steeds zegt dat Israel van de kaart moet?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze die ook niet echt hebben nee maar een president die steeds zegt dat Israel van de kaart moet worden geveegd.... Ik zou het ook niet helemaal vertrouwen.
in 2005 hadden we 11 milion baseejs. 2006 16 milion. 2007 20.5 milion baseej leden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
moet jij zeggen trouwens![]()
[..]
Bron
En één president die 's nachts met een Mahdi praat die ergens in het stadje Qam in een put zou zitten verstoptquote:Op zondag 29 april 2007 09:31 schreef persian2008 het volgende:
[..]
in 2005 hadden we 11 milion baseejs. 2006 16 milion. 2007 20.5 milion baseej leden.
???? ahmadinejad woont in Tehranquote:Op zondag 29 april 2007 09:39 schreef buachaille het volgende:
[..]
En één president die 's nachts met een Mahdi praat die ergens in het stadje Qam in een put zou zitten verstopt![]()
Altijd 'fijn' weer zo'n haatpost te lezen op een vredige zondagochtendquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef retteketet het volgende:
[..]
hij/zij heeft gelijk hoor. palestina is een bezet gebied.quote:Op zondag 29 april 2007 10:03 schreef buachaille het volgende:
[..]
Altijd 'fijn' weer zo'n haatpost te lezen op een vredige zondagochtend![]()
Eens, het wordt tijd dat die "Palestijnen" fijn teruggaan naar het land van hun voorvaderen (Syrie, Jordanie, Egypte) en het land teruggeven aan de oorspronkelijke bewoners.quote:Op zondag 29 april 2007 10:10 schreef persian2008 het volgende:
[..]
hij/zij heeft gelijk hoor. palestina is een bezet gebied.
Wat maakt het uit waar hun oorsprong ligt? Op het moment dat Israël op gewelddadige wijze ontstond leefden ze in Palestina.quote:Op zondag 29 april 2007 10:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Eens, het wordt tijd dat die "Palestijnen" fijn teruggaan naar het land van hun voorvaderen (Syrie, Jordanie, Egypte) en het land teruggeven aan de oorspronkelijke bewoners.
Helaas willen de omringende landen die palestijnse schooiers niet meer terug hebben en zijn ze geworden tot een politieke religieuze speelbal.
Vind je het erg dat Israël het doet, of dat ik het opschrijf?quote:Op zondag 29 april 2007 10:03 schreef buachaille het volgende:
[..]
Altijd 'fijn' weer zo'n haatpost te lezen op een vredige zondagochtend![]()
zelfs china of rusland hebben geen 20 miljoen ak`s het enige volk wat zoveel geweren heeft zijn de burgers van de VSquote:Op zondag 29 april 2007 00:37 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
ak-47 die richt genoeg schade aan, alhoewel niet op f16tjes natuurlijk
wat? een land als spanje heeft zelfs miljarden geweren(ak47).quote:Op zondag 29 april 2007 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zelfs china of rusland hebben geen 20 miljoen ak`s het enige volk wat zoveel geweren heeft zijn de burgers van de VS
Nou, ik wacht met geduld op een bron die dit bevestigd...quote:Op zondag 29 april 2007 13:45 schreef persian2008 het volgende:
[..]
wat? een land als spanje heeft zelfs miljarden geweren(ak47).
ik bedoel geweren zijn niks je kan er zo eentje krijgen. laat staan een LAND. die kan er miljarden krijgen als ze willen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, ik wacht met geduld op een bron die dit bevestigd...
quote:Op zondag 29 april 2007 13:50 schreef persian2008 het volgende:
[..]
ik bedoel geweren zijn niks je kan er zo eentje krijgen. laat staan een LAND. die kan er miljarden krijgen als ze willen.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, ik wacht met geduld op een bron die dit bevestigd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |