abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48807186
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:34 schreef persian2008 het volgende:

[..]

iran heeft 20 milion baseejs. baseejs zijn opgeleid en getraind door de Iraanse Revolutionare Garde.
maar ik hoop niet dat er een oorlog uitbreekt.
en wat zijn dat mensen bewapend met schilmesjes
Iran heeft niets een s 20 miljoen kogels
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_48807250
Het leger is niet echt een probleem, het winnen van de vrede wel. Bevolking die niet aardig doet en een boel idioten die zichzelf opblazen verpesten veel. Ze zullen weinig trek hebben in nog een Irak.
pi_48807406
persian2008 die leeft in een dromenwereld het leger van zijn land stelt niets voor tegn de militaire macht van het Westen.
pi_48807609
Leuk topic
pi_48807637
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:43 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik hoorde dat o.a. een vestiging van H&M in Tehran de deuren moest sluiten na een bezoekje van de heren. Stoute H&M!
Volgens mij is het hier 'not done' om te linken naar <uche, uche> Geenstijl maar daar hebben ze er ook nog een filmpje van. http://www.dumpert.nl/mediabase/13950/de9a005e/index.html Die Iraanse vrouwen zijn niet mis zoveel is zeker, maar die Islampolitie is echt erg.
pi_48807992
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en wat zijn dat mensen bewapend met schilmesjes
Iran heeft niets een s 20 miljoen kogels
schilmesjes? verzamel meer kennis voordat je je bek weer opentrekt. als je niks weet moet je je grote mond dichthouden. ik zeg niet dat ze invincible zijn. maar ze kunnen een aanval van de VS afslaan.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48808009
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef -Angelic- het volgende:
persian2008 die leeft in een dromenwereld het leger van zijn land stelt niets voor tegn de militaire macht van het Westen.
haha. israel kon wel irak aanvallen maar waarom vallen ze iran niet aan dan? ik hoor telkens dat ze iran gaan aanvallen. maar elke keer verloopt de deadline.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48808021
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:22 schreef persian2008 het volgende:

maar ze kunnen een aanval van de VS afslaan.
Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak ... in een conventionele oorlog gaat het om hoeveel dagen zal het duren.
pi_48808068
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:24 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak ... in een conventionele oorlog gaat het om hoeveel dagen zal het duren.
wat? ''Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in IrakZe kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak''????????? ik zeg als amerika ALLEEN een oorlog start dan die niet kan winnen. maar geen zorgen ze hebben altijd hun schoothondjes.
pi_48808069
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:24 schreef persian2008 het volgende:

ik hoor telkens dat ze iran gaan aanvallen. maar elke keer verloopt de deadline.
"Ik hoor" ... van wie hoor jij dat allemaal?
pi_48808561
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef -Angelic- het volgende:
Iran heeft veel manschappen, maar wat heb je aan conventionele manschappen in zo'n oorlog? Ze moeten eerst het Iraakse woestijn door voordat ze bij Israel zijn. Voor die tijd zijn ze allang kapotgeschoten door F16's, B52's en weet ik veel wat .
pi_48808987
quote:

[..]

schilmesjes? verzamel meer kennis voordat je je bek weer opentrekt. als je niks weet moet je je grote mond dichthouden. ik zeg niet dat ze invincible zijn. maar ze kunnen een aanval van de VS afslaan.
Als de VS eenmaal met bommenwerpers en Tomahawks komt is Iran flink de sjaak hoor

Dat zou het probleem niet zijn bij een oorlog maar meer het Irak verhaal, wat erna moet gebeuren.

Sowieso zou zo'n oorlog echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom zijn

Wat wil Iran eigenlijk met mogelijke kernwapens doen?
pi_48809065
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef pberends het volgende:

Iran heeft veel manschappen, maar wat heb je aan conventionele manschappen in zo'n oorlog? Ze moeten eerst het Iraakse woestijn door voordat ze bij Israel zijn. Voor die tijd zijn ze allang kapotgeschoten door F16's, B52's en weet ik veel wat .
Tha, er zijn dan ook maar een paar landen die weerwerk zouden kunnen leveren tegen de militaire macht van het Westen. Die landen zijn overigens op één hand te tellen en het is wel duidelijk dat Iran niet tot één van die landen behoort. Het is meer de vraag wat daarna ... en dan zit men met het handen in het haar.
pi_48809095
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:24 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Iran is een regionale grootmacht, zowel in economisch als sociaal en militair opzicht. Het land heeft een leger dat vele malen groter is dan dat van Irak, en het heeft moderne ballistische raketten, waar het Irak van Saddam Hossein het moest doen met verouderde Scuds.

Iran kan met haar Shabab-3-raketten Amerikaanse bases van het Midden-Oosten tot West-Europa bereiken en Israëlische steden verwoesten. Ik neem aan dat de Amerikanen dat risico niet willen nemen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48809142
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:13 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als de VS eenmaal met bommenwerpers en Tomahawks komt is Iran flink de sjaak hoor

Dat zou het probleem niet zijn bij een oorlog maar meer het Irak verhaal, wat erna moet gebeuren.

Sowieso zou zo'n oorlog echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom zijn

Wat wil Iran eigenlijk met mogelijke kernwapens doen?
Niets. Iran heeft geen agressieve intenties ten opzichte van welk land dan ook, en het is ook niet geïnteresseerd in het vervaardigen van kernwapens.

Het is de Amerikanen en de Israëliërs slechts te doen om het stremmen van de economische ontwikkeling van Iran; een groot Iran vormt immers een bedreiging voor het zionistische ideaal. Israël is al aan het leeglopen, en dat wordt alleen maar erger naar mate Iran in economisch en met name ook militair opzicht sterker wordt.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48809210
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef retteketet het volgende:

[..]

Niets. Iran heeft geen agressieve intenties ten opzichte van welk land dan ook, en het is ook niet geïnteresseerd in het vervaardigen van kernwapens.

Het is de Amerikanen en de Israëliërs slechts te doen om het stremmen van de economische ontwikkeling van Iran; een groot Iran vormt immers een bedreiging voor het zionistische ideaal. Israël is al aan het leeglopen, en dat wordt alleen maar erger naar mate Iran in economisch en met name ook militair opzicht sterker wordt.
Volgens mij willen ze die ook niet echt hebben nee maar een president die steeds zegt dat Israel van de kaart moet worden geveegd.... Ik zou het ook niet helemaal vertrouwen.
pi_48809230
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef retteketet het volgende:

Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Iran is een regionale grootmacht, zowel in economisch als sociaal en militair opzicht. Het land heeft een leger dat vele malen groter is dan dat van Irak, en het heeft moderne ballistische raketten, waar het Irak van Saddam Hossein het moest doen met verouderde Scuds.

Iran kan met haar Shabab-3-raketten Amerikaanse bases van het Midden-Oosten tot West-Europa bereiken en Israëlische steden verwoesten. Ik neem aan dat de Amerikanen dat risico niet willen nemen.
Je gaat uit van datgene wat het Westen beter niet zou kunnen gaan doen, je kunt er beter uitgaan van datgene wat het Westen wel zou gaan doen.
pi_48809250
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Je gaat uit van datgene wat het Westen beter niet zou kunnen gaan doen, je kunt er beter uitgaan van datgene wat het Westen wel zou gaan doen.
Ben jij wel voor een aanval dan?
pi_48809357
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef De_Ananas het volgende:

Ben jij wel voor een aanval dan?
Dat doet er niet toe ... stoor me alleen aan diegene die op het militaire vlak niet een geheel realistisch beeld schetsen.
pi_48809682
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe ... stoor me alleen aan diegene die op het militaire vlak niet een geheel realistisch beeld schetsen.
Maar als je kijkt vanuit de kant wat het Westen wel kan doen ben je meestal een voorstander... Andersom een tegenstander.
pi_48810802
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Volgens mij willen ze die ook niet echt hebben nee maar een president die steeds zegt dat Israel van de kaart moet worden geveegd.... Ik zou het ook niet helemaal vertrouwen.
Natuurlijk moet Israël van de kaart worden geveegd, aangezien het een kunstmatige entiteit is die op gestolen grond is gevestigd. Die entiteit bevoordeelt joodse burgers stelselmatig boven Arabische burgers en begaat continu misdaden tegen de mensheid. Natuurlijk moet zoiets gestopt worden.
pi_48811200
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:32 schreef retteketet het volgende:

[..]

Natuurlijk moet Israël van de kaart worden geveegd, aangezien het een kunstmatige entiteit is die op gestolen grond is gevestigd. Die entiteit bevoordeelt joodse burgers stelselmatig boven Arabische burgers en begaat continu misdaden tegen de mensheid. Natuurlijk moet zoiets gestopt worden.
Ok, weet ik ook weer dat ik jou niet serieus moet nemen
pi_48811301
Dat is wel heel makkelijk, Frituurkoning.
pi_48811317
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef retteketet het volgende:
Dat is wel heel makkelijk, Frituurkoning.
Op zoiets ga ik niet inhoudelijk in

En ja, ik ben de FrituurKoning
pi_48812394
quote:

[..]

Waar bewapen je dan 20 miljoen mensen mee
en wat gaan die doen tegen f16`s en tomahawks want jij denkt toch niet dat de VS en masse grondtroepen zal gaan inzetten.
En hoe goed zijn die getraind
Ik bedoel 20 miljoen is veel hoor zelfs in wo2 had de VS "maar" 12 miljoen soldaten

[ Bericht 8% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 28-04-2007 19:48:12 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_48812484
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef retteketet het volgende:

[..]

irak was ten tijde van go1 het 5de leger ter wereld en toch zijn die kansloos afgeslacht
Je denkt toch niet dat de NAVO dat lijdzaam gaat toe zien dat de raketten op lidstaat turkije gaan vallen wat trouwens ook een beter leger heeft dan iran.
pi_48812518
quote:

[..]

punt 1 groten deels gekocht
punt 2 palastijnen hebben het beter in israel dan waar ook in de arabische wereld.
punt 3 de palastijnen zijn een kunstmatig geschept volk
pi_48812596
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:28 schreef persian2008 het volgende:

[..]

wat? ''Ze kunnen niet meer wat nu gebeurd in IrakZe kunnen niet meer wat nu gebeurd in Irak''????????? ik zeg als amerika ALLEEN een oorlog start dan die niet kan winnen. maar geen zorgen ze hebben altijd hun schoothondjes.
ze kunnen die makkelijk winnen zo makkelijk zelfs dat men geen iran meer kant na zo`n oorlog.
Het punt is alleen is het ethisch en wat ga je erna doen.
pi_48812844
quote:

[..]

moet jij zeggen trouwens
quote:
De vijf miljoen man/vrouw sterke Basjees-organisatie werd vlak na de revolutie opgericht door wijlen imam Khomeini.
Bron
pi_48813249
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

punt 1 groten deels gekocht
Waar dienden knokploegen als Lehi dan voor? Deze richtten zich in de jaren '50 overigens niet alleen tegen Palestijnen, maar ook tegen de daar aanwezige Westerse troepen.

Pakweg 40 jaar geleden bedreef Israël precies dezelfde gewelddadige expansiepolitiek als het nu nog doet. De knokploegen bestaan nog steeds. Gewelddadige zionistische kolonisten die uit zijn op de judaïsering van zowel de Ghazzah-strook als de Westelijke Jordaanoever smijten met molotovcocktails naar Palestijnse burgers, en de Israëlische politie houdt ze de hand boven het hoofd. Sterker nog, de Israëlische regering doet zelf vrolijk mee. Door pesterijen en financiële regelingen tracht ze de genoemde Palestijnse gebieden te ontdoen van alle daar woonachtige Arabieren.
quote:
punt 2 palastijnen hebben het beter in israel dan waar ook in de arabische wereld.
Moeilijk te controleren, aangezien de meeste Arabische landen dictaturen zijn die niet veel betrouwbare informatie prijsgeven omtrent zulke zaken. Wel is het zo dat de landen waar jij op doelt niet door het Westen gesteund worden, en dat maakt nogal een verschil.
quote:
punt 3 de palastijnen zijn een kunstmatig geschept volk
Wat een onzin. Waarom zou het een kunstmatig geschept volk zijn? En al was het zo; is dat een rechtvaardiging voor het feit dat ze al veertig jaar lang op gewelddadige wijze van hun grond verdreven worden?
pi_48814185
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef retteketet het volgende:

[..]

Waar dienden knokploegen als Lehi dan voor? Deze richtten zich in de jaren '50 overigens niet alleen tegen Palestijnen, maar ook tegen de daar aanwezige Westerse troepen.

Pakweg 40 jaar geleden bedreef Israël precies dezelfde gewelddadige expansiepolitiek als het nu nog doet. De knokploegen bestaan nog steeds. Gewelddadige zionistische kolonisten die uit zijn op de judaïsering van zowel de Ghazzah-strook als de Westelijke Jordaanoever smijten met molotovcocktails naar Palestijnse burgers, en de Israëlische politie houdt ze de hand boven het hoofd. Sterker nog, de Israëlische regering doet zelf vrolijk mee. Door pesterijen en financiële regelingen tracht ze de genoemde Palestijnse gebieden te ontdoen van alle daar woonachtige Arabieren.
[..]
Die zijn er geweest ja tegen de britten maar dan nog is veel land gekocht van de arabieren
quote:
Moeilijk te controleren, aangezien de meeste Arabische landen dictaturen zijn die niet veel betrouwbare informatie prijsgeven omtrent zulke zaken. Wel is het zo dat de landen waar jij op doelt niet door het Westen gesteund worden, en dat maakt nogal een verschil.
[..]
ok
quote:
Wat een onzin. Waarom zou het een kunstmatig geschept volk zijn? En al was het zo; is dat een rechtvaardiging voor het feit dat ze al veertig jaar lang op gewelddadige wijze van hun grond verdreven worden?
palastijnen zijn nooit een volk geweest het is een samenraapsel van arabieren die in de vluchtelingen kampen wonen.

verder durf ik te beweren dat 90% van dat volk nooit land gehad heeft.
Kijk dat hele muur gedoe ben ik met je eens nergens voor nodig maar je moet niet gaan overdrijven.

beide partijen zijn fout
pi_48814706
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

verder durf ik te beweren dat 90% van dat volk nooit land gehad heeft.
Nee, dat klopt niet. Een klein deel van de Palestijnen is bedoe, maar lang geen 90%!
pi_48814940
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef retteketet het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet. Een klein deel van de Palestijnen is bedoe, maar lang geen 90%!
klopt wel er zijn bijna geen mensen meer die niet iets anders dan vluchtelingen kampen kennen
pi_48820928
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wat trouwens ook een beter leger heeft dan iran.
daar zo ik maar niet zo zeker van zijn...
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48820971
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Waar bewapen je dan 20 miljoen mensen mee
ak-47 die richt genoeg schade aan, alhoewel niet op f16tjes natuurlijk
pi_48821110
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

waar haal jij dat vandaan dat hij steeds zegt dat Israel van de kaart moet?
pi_48825809
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

moet jij zeggen trouwens
[..]

Bron
in 2005 hadden we 11 milion baseejs. 2006 16 milion. 2007 20.5 milion baseej leden.
pi_48825883
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:31 schreef persian2008 het volgende:

[..]

in 2005 hadden we 11 milion baseejs. 2006 16 milion. 2007 20.5 milion baseej leden.
En één president die 's nachts met een Mahdi praat die ergens in het stadje Qam in een put zou zitten verstopt
pi_48826081
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:39 schreef buachaille het volgende:

[..]

En één president die 's nachts met een Mahdi praat die ergens in het stadje Qam in een put zou zitten verstopt
???? ahmadinejad woont in Tehran
pi_48826123
quote:

[..]

Altijd 'fijn' weer zo'n haatpost te lezen op een vredige zondagochtend
pi_48826203
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:03 schreef buachaille het volgende:

[..]

hij/zij heeft gelijk hoor. palestina is een bezet gebied.
pi_48826267
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:10 schreef persian2008 het volgende:

[..]

hij/zij heeft gelijk hoor. palestina is een bezet gebied.
Eens, het wordt tijd dat die "Palestijnen" fijn teruggaan naar het land van hun voorvaderen (Syrie, Jordanie, Egypte) en het land teruggeven aan de oorspronkelijke bewoners.

Helaas willen de omringende landen die palestijnse schooiers niet meer terug hebben en zijn ze geworden tot een politieke religieuze speelbal.
pi_48826753
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

Eens, het wordt tijd dat die "Palestijnen" fijn teruggaan naar het land van hun voorvaderen (Syrie, Jordanie, Egypte) en het land teruggeven aan de oorspronkelijke bewoners.

Helaas willen de omringende landen die palestijnse schooiers niet meer terug hebben en zijn ze geworden tot een politieke religieuze speelbal.
Wat maakt het uit waar hun oorsprong ligt? Op het moment dat Israël op gewelddadige wijze ontstond leefden ze in Palestina.

Als we jouw redenering volgen zouden we alle Arabieren ook terug moeten sturen naar Jemen .
pi_48826763
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:03 schreef buachaille het volgende:

[..]

Vind je het erg dat Israël het doet, of dat ik het opschrijf?
  zondag 29 april 2007 @ 13:42:02 #145
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_48831202
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:37 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

ak-47 die richt genoeg schade aan, alhoewel niet op f16tjes natuurlijk
zelfs china of rusland hebben geen 20 miljoen ak`s het enige volk wat zoveel geweren heeft zijn de burgers van de VS
pi_48831287
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

zelfs china of rusland hebben geen 20 miljoen ak`s het enige volk wat zoveel geweren heeft zijn de burgers van de VS
wat? een land als spanje heeft zelfs miljarden geweren(ak47).
  zondag 29 april 2007 @ 13:47:49 #147
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48831362
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:45 schreef persian2008 het volgende:

[..]

wat? een land als spanje heeft zelfs miljarden geweren(ak47).
Nou, ik wacht met geduld op een bron die dit bevestigd...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48831430
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

ik bedoel geweren zijn niks je kan er zo eentje krijgen. laat staan een LAND. die kan er miljarden krijgen als ze willen.
  zondag 29 april 2007 @ 13:50:43 #149
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48831446
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:50 schreef persian2008 het volgende:

[..]

ik bedoel geweren zijn niks je kan er zo eentje krijgen. laat staan een LAND. die kan er miljarden krijgen als ze willen.
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48837582
Miljarden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')