hopelijk hebben we goed weerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Hehe, wat een naaiers. Ach, ik heb me kaartje en een mooie dag.
68,5 euro, maar natuurlijk.quote:Mededeling
De animo onder Ajax-supporters om de bekerfinale bij te wonen is zeer groot gebleken. Ajax is er trots op dat zovelen Ajacieden ons team gaan ondersteunen op 6 mei a.s. De ruim 12.000 kaarten voor de vakken achter het doel zijn inmiddels uitverkocht. Er zijn wel nog plekken beschikbaar op de lange zijde in stadion 'De Kuip'. De kaartprijs van deze tickets is echter ¤ 16,50 duurder vanwege de situering in het stadion, waardoor de totaalprijs van het buscombikaartje neerkomt op ¤ 68,50 (vak 918).
hebben ze zoveel supporters dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom heeft az 5000 kaarten meer achter het goal dan.
omdat die kant groter is sjorsquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
't Word een Kuip vol, voormalige, Joden.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Word een Kuip vol, voormalige, Joden.
Zielig zooitje is het eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het huidige team van Feyenoord?quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee want ze gebruiken die fucking retteket dingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:24 schreef firecow het volgende:
Vollle bak
Gezellig![]()
Die boertjes waren maar saai verleden jaaar met zang etc.... Hoop dat az het wat beter doet, al heb ik daar niet echt vertrouwen in.................
Die dingen zijn anders hartstikke handig als je in die warme zomerzon de bijen en wespen van je af moet slaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee want ze gebruiken die fucking retteket dingen![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat die kant groter is sjors![]()
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Die waren met de cupfinals van 97 en 2000 dan weer wel in gebruik...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.
Ja, kan ook. Maar met het verhaal van vorig jaar erbij spoort het ergens niet. Ondanks dat psv toen de helft minder kaarten verkochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.
Weinig verschil met thuiswedstrijden van Feyenoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ajax heeft er maar als vorig jaar hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien hebben ze gezien het risico vorig jaar ook wel wat minder kaarten verkocht.
Jullie gaan die dingen toch niet serieus meenemen he? In dat geval heb ik er al een stuk minder zin in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dingen zijn anders hartstikke handig als je in die warme zomerzon de bijen en wespen van je af moet slaanDaarnaast kan je ze ook nog eens gebruiken als waaier voor een verkoelend briesje.
Ik snap het niet, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax heeft er maar als vorig jaar hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dingen zijn anders hartstikke handig als je in die warme zomerzon de bijen en wespen van je af moet slaanDaarnaast kan je ze ook nog eens gebruiken als waaier voor een verkoelend briesje.
Ja, en een roze tutu is ook lekker luchtig in de hete zomerzon ipv een spijkerbroek en een shirtje. Ga je die ook aantrekken dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, en een roze tutu is ook lekker luchtig in de hete zomerzon ipv een spijkerbroek en een shirtje. Ga je die ook aantrekken dan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, en een roze tutu is ook lekker luchtig in de hete zomerzon ipv een spijkerbroek en een shirtje. Ga je die ook aantrekken dan?
Mits rood is het nog een optie. Roze heeft niets van doen met de clubkleuren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar wel bijna elke wedstrijd een tegendoelpuntquote:Op maandag 30 april 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
29/4/2007 Excelsior AZ 3-2
10/2/2007 AZ Willem II 2-0
3/2/2007 PSV AZ 2-3
27/1/2007 AZ Sparta Rotterdam 3-0
23/1/2007 AZ MVV 5-0
19/1/2007 ADO Den Haag AZ 1-3
29/11/2006 AZ Slovan Liberec 2-2
26/11/2006 SC Heerenveen AZ 1-3
11/11/2006 AZ Heracles Almelo 5-0
8/11/2006 AZ SV Meerssen 10-1
5/11/2006 RKC Waalwijk AZ 0-2
2/11/2006 Grasshoppers AZ 2-5
29/10/2006 AZ FC Utrecht 5-1
26/10/2006 Willem II AZ 0-4
26/8/2006 Vitesse AZ 1-3
Op Excelsior na niet verloren met Khalid tussen de palen
Als hoofdtrainer bedoel je zeker? Want CL vind ik toch best wel een grote prijs.quote:Op maandag 30 april 2007 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik gun Ten Cate wel zijn grootste prijs uit zijn carriere
Tuurlijk, of wil je de prijzen als assistent ook meenemenquote:Op maandag 30 april 2007 10:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als hoofdtrainer bedoel je zeker? Want CL vind ik toch best wel een grote prijs.
Waarom niet? Het is toch niet meer dan logisch dat je als assistent trainer dergelijke prijzen mede op je naam mag schrijven. We hebben het toch niet over de materiaalman of ballenjongen bij Barcelonaquote:Op maandag 30 april 2007 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tuurlijk, of wil je de prijzen als assistent ook meenemen
Gelukkig heb je in deze topic ook pas 3 keer laten blijken dat Ten Cate nog geen grote prijs gepakt heeft.quote:Op maandag 30 april 2007 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik gun Ten Cate wel zijn grootste prijs uit zijn carriere
Ik kan er toch niks aan doen dat hij een schijtcoach is die niet durft te aanvallenquote:Op maandag 30 april 2007 10:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in deze topic ook pas 3 keer laten blijken dat Ten Cate nog geen grote prijs gepakt heeft.![]()
Gelukkig is je verweer al zo slecht dat ik er niet eens een weerwoord op hoef te geven.quote:Op maandag 30 april 2007 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat hij een schijtcoach is die niet durft te aanvallen
Is toch echt zo.quote:Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig is je verweer al zo slecht dat ik er niet eens een weerwoord op hoef te geven.![]()
Ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 30 april 2007 11:02 schreef Adidah het volgende:
Het maakt niet uit hoor. Je word vergeven voor je onwetendheid.
wat een sukkel was dat he! hij was gister nog op tvquote:Op maandag 30 april 2007 10:30 schreef denthemen het volgende:
goed kijken of we nog iemand met een tattoo van az zien, iets met een datum of zo hehe
En wat als ze geen kampioen worden?quote:Op maandag 30 april 2007 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een sukkel was dat he! hij was gister nog op tv
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:58 schreef firecow het volgende:
Wij zijn ajax! Wij zijn op één doelpunt na de beste!!![]()
Het is nog altijd beter dan je kampioenswedstrijd te verliezen van Excelsiorquote:
Vind je? Een doelpunt te weinig scoren is inderdaad veel beter dan een hele wedstrijd verliezen (quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nog altijd beter dan je kampioenswedstrijd te verliezen van Excelsior.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik het land uit zondag
ik heb dubbele gevoelensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb er niet meer zo'n zin in eigenlijk.![]()
Godzijdank weet ik wel beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We pakken de beker, lijkt me duidelijk!
verbaast me niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef fanneke het volgende:
En de slechtste scheidsrechter van Nederland mag de finale fluiten.
![]()
1-3quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef CoOki3 het volgende:
hoeveel gaat het worden?
25-24 voor AZ, aangezien we alle schoten op Sinouh goed moeten makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef CoOki3 het volgende:
hoeveel gaat het worden?
Helpquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef PizzaSalami het volgende:
In de verkoop en naar scheidsrechters enz voor 7,50. Maar er zijn er nog wel te koop hoor, moet je ff goed zoeken.
Via de knvb worden altijd een hele hoop kaarten verspreid, maar niet iedereen gaat daarmee. En die zetten ze weer te koop op marktplaats of zo, lang niet altijd zo duur.quote:
Die had ik al gezien, maar om nou 75 euro te gaan dokken per kaartquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Via de knvb worden altijd een hele hoop kaarten verspreid, maar niet iedereen gaat daarmee. En die zetten ze weer te koop op marktplaats of zo, lang niet altijd zo duur.
moeten ze niet met gestrekte voetjes inkomenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:01 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ hebben we dit seizoen nog geen pak slaag gegeven. Wordt dus tijd.
Dat was toch geen gestrekt been. Hij stond namelijk in een hoek van 179ºquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
moeten ze niet met gestrekte voetjes inkomen
doe maar, dan wordt het juist 6-0 voor AZquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Ajax geeft AZ een gigantisch pak slaag: 6-0. Zal ik het alvast op m'n been tatoeëren?
hoop hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
2-0 voor AZ dankzij Shota en Koef.
Wordt geen enkel probleem, Ajax zal machteloos zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Of Sinouh moet een goeie dag hebbem
Nouja, voormalig. Sommigen geven het ook nog gewoon toe!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
0-3 Huntelaar en Sneijderquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
2-0 voor AZ dankzij Shota en Koef.
Wordt geen enkel probleem, Ajax zal machteloos zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:43 schreef WEST het volgende:
[..]
0-3 Huntelaar en Sneijder en FC Van Egmond![]()
Bron: Ajaxf-side.nlquote:Dick van Egmond is door de KNVB aangewezen om de bekerfinale tussen AZ en Ajax te fluiten. De bekerfinale begint zondag 6 mei om 18:00 uur in de De Kuip. De wedstrijd is overigens volledig uitverkocht! Dat betekent dat ook de extra buskaarten, die Ajax had verkregen, binnen no time zijn verkocht.
moeten we hier nog op reagerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik zit in het KNVB-vak, dus niet met combi
Het is zeker geen goed idee om in een Ajax-shirt op Rotterdam CS te lopen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |