Dit is ook weer eenmalig omdat ie zenuwachtig is.. wie is er aan de beurt?quote:
"Zo, nu ik er toch al uit ben"quote:
Heeft ie geslagen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Zo, nu ik er toch al uit ben"
*mep tegen huub's hoofd*
Omdat zij de konijn is van zijn maatquote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
ZOOO, hij is stil bij Amanda.
Als ie er wel uitgestemd wordt ookquote:Op donderdag 19 april 2007 21:50 schreef Marrije het volgende:
Mocht Jaap er niet uitgestemd worden dan krijgt ie het nog knap moeilijk.
Hypothetisch, voor dadelijk.quote:
Uitzendmateriaal bewerkstelligen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog uitleg geven?![]()
![]()
Ach dan zie je hem morgen weer gewoon op dat fietsje zitten hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 21:50 schreef Konijnenjager het volgende:
Brian moet Jaap er nu echt inhouden, voor 100% terror.
Je bent een held!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:50 schreef vinnieboy het volgende:
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
doet het nog
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef Gert het volgende:
Wat een ONTZETTENDE ouwehoer is dat gluiperige teringjong.
Maar vanavond wordt het een mooie teringzooi.
Word toch ingekort op tvquote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
O hij rekt het zijn minuutje van roem
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef Maanvis het volgende:
Als lullen pudding was.. dan was brian dr oetker!
Hij was ff para maar het einde is inzicht.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
Ik begrijp dat Brian er lang over doet?
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef Maanvis het volgende:
Als lullen pudding was.. dan was brian dr oetker!
Kan maar 1 keer voor 1 stemming, toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:57 schreef Marrije het volgende:
Brian wordt dus immuum gemaakt voor de volgende keer.
Jaap gaat er over twee weken uit.
Zeker Nicolaas!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Ze maken Brian helemaal gek!
Dank je wel!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef Katewalker het volgende:
<Zeer uitgebreide en op prijs gestelde samenvatting.
>
En de hel breekt los.......
Beter als menigeen denkt, denk maar ff goed na.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef SmeerCaas het volgende:
Brian is zo dom... wat een gast... en het spel snapt hij kennelijk al helemaal niet.
Tot dusver blijft het schoppenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:01 schreef Day het volgende:
Zijn ze al aan het slaan?
Zijn reactie. Onbetaalbaarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
vind je? die is de domste van allemaal. door huub immuniteit te geven
Klopt want hij is nu Natasia en mogelijk Amanda kwijtquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gaat bij Brian niet om de dekking.... Hahaha, wie dat gelooft mag het zeggen
Het scheelde niet veelquote:Op donderdag 19 april 2007 22:01 schreef Day het volgende:
Zijn ze al aan het slaan?
Ik vind het niet zo slim van hem, nu heeft hij alleen Jaap nog als backupquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
Toch vind ik het verstandig van Brian... die heeft immers niets te vrezen van Jaap.... Degenen die bang moeten zijn zijn SHE.... Jaap krijgt 2 weken de tijd omdat te doen.
Ik eis immuniteit voor jaap en morgen een nieuwe stemming.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo slim van hem, nu heeft hij alleen Jaap nog als backup
Zometeen dus niet meerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:01 schreef cohen het volgende:
als jullie goeie stream willen: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |