je moest eens weten..quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:02 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Never-Break, ben blij dat je er nog bent, maarre had je echt ruim een half uur nodig om deze vraag in de ether te slingeren???
![]()
On topic ... BASE? Ik heb geen flauw idee
alledrie correctquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Buildings Antenna's, S????? en Earth.
staphorst's hoop in bange dagenquote:
Weet je zeker dat je die puntjes niet wil? Je had de vraag gewoon goedquote:
maar je krijgt ze tochquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:21 schreef Carolyne1575 het volgende:
Buildings, Antenna, Spans, Earth
Ik hoef er geen punt voor, dank ... game on met de vraag van Erkel
ben door omstandigheden de trotse kersverse eigenaar van reactievertragende medicijnen en de daarbij horende bijwerkingen, excuses hiervoor..quote:
Dank dan toch maarquote:
Het zij je vergevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:36 schreef Never-Break het volgende:
[..]
ben door omstandigheden de trotse kersverse eigenaar van reactievertragende medicijnen en de daarbij horende bijwerkingen, excuses hiervoor..
een ander antwoord had ik ook niet getolereerd, heheh..quote:
oke, goede nachtrust gewenstquote:
TVPquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:42 schreef Never-Break het volgende:
[..]
een ander antwoord had ik ook niet getolereerd, heheh..![]()
nee geintje, maar welke vraag staat nu eigenlijk open?
tuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef Robbiev85 het volgende:
michael boogerd?
Heel simpel, je maakt een nieuw topic aan me de juiste titel (Algemene Kennis Quiz Deel 721).quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef Robbiev85 het volgende:
hoe heet de snorkel uit "De Snorkels" die niet kon praten maar moest communiceren op een andere manier?
btw, ik weet niet hoe ik een nieuw topic moet openen, voor het geval dat ik deze sluit :S
ja hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef PhysicsRules het volgende:
Toeter
ok, alvast bedanktquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heel simpel, je maakt een nieuw topic aan me de juiste titel (Algemene Kennis Quiz Deel 721).
Daarna zullen we je erdoorheen helpen. Een keer doen en je weet het![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Rusland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |