Tong80 +2quote:
Oh Rob Zombie natuurlijk ... stupid me, maar die is het nietquote:
Dat probleem heeft Never-Break volgens mij nietquote:
Ricki Lake?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:59 schreef tong80 het volgende:
Welke Talk-show presentatrice had een rol in een John Waters film ?
Ricki Lakequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:59 schreef tong80 het volgende:
Welke Talk-show presentatrice had een rol in een John Waters film ?
Never-Break, ben blij dat je er nog bent, maarre had je echt ruim een half uur nodig om deze vraag in de ether te slingeren???quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:00 schreef Never-Break het volgende:
BASE-jumpen is een extremere vorm van parachute springen. In plaats van uit een vliegtuig springen is het de uitdaging vanaf andere locaties en objecten een duik te maken. Hoe korter de val, hoe groter de kick.
De vraag: waar staan de letters BASE voor?
Buildings Antenna's, S????? en Earth.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:00 schreef Never-Break het volgende:
De vraag: waar staan de letters BASE voor?
Tussenstandje Tong?quote:
neequote:Op vrijdag 20 april 2007 02:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sven Kramer
Een prtins uit Engeland ?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:05 schreef erkel het volgende:
Staat nog een gratis hintje in de eigenschappen touwens![]()
Voor die eerste vraag niet meerquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Geen flauw idee.Heb je nog een hint?
Dan hou ik de wacht wel weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:28 schreef erkel het volgende:
Nah ja, dan houd ik het ook maar voor gezien
trustuh mensen![]()
je moest eens weten..quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:02 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Never-Break, ben blij dat je er nog bent, maarre had je echt ruim een half uur nodig om deze vraag in de ether te slingeren???
![]()
On topic ... BASE? Ik heb geen flauw idee
alledrie correctquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Buildings Antenna's, S????? en Earth.
staphorst's hoop in bange dagenquote:
Weet je zeker dat je die puntjes niet wil? Je had de vraag gewoon goedquote:
maar je krijgt ze tochquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:21 schreef Carolyne1575 het volgende:
Buildings, Antenna, Spans, Earth
Ik hoef er geen punt voor, dank ... game on met de vraag van Erkel
ben door omstandigheden de trotse kersverse eigenaar van reactievertragende medicijnen en de daarbij horende bijwerkingen, excuses hiervoor..quote:
Dank dan toch maarquote:
Het zij je vergevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:36 schreef Never-Break het volgende:
[..]
ben door omstandigheden de trotse kersverse eigenaar van reactievertragende medicijnen en de daarbij horende bijwerkingen, excuses hiervoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |