Brian is juist in de groep altijd de barmhartige, terwijl hij apart met mensen heel anders spreekt.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Groepproces gaat over het gedrag in de groep, dingen samen doen, en rekening houden met de groep. Af en toe een 1 op 1 gesprek houden is niet slecht voor het groepsproces, sterker nog het voorkomt onnodig geschreeuw in de groep met mensen zoals Eric, Natasja en Amanda in de groep.
ja ,quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn BSOL en Disana verdomme.
Ik dacht ook al. Als nou alleen Sylvia er bij gaat staan en de rest het via de schermen volgt?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef schatje het volgende:
Lekker druk zo. Geeft dat geen stress?
Ik meen me te herinneren dat de paardenverzorgster zei dat het paard de bevalling helemaal in haar eentje moest doenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef schatje het volgende:
Lekker druk zo. Geeft dat geen stress?
snap ik ook nietquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik dacht ook al. Als nou alleen Sylvia er bij gaat staan en de rest het via de schermen volgt?
Mooie capquote:
ik denk dat ze daar meer het meehelpen qua trekken aan de poten mee bedoelen enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat de paardenverzorgster zei dat het paard de bevalling helemaal in haar eentje moest doen
Hij staat in m'n beeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:36 schreef Kinga het volgende:
Cameraman erbij
Mooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |