Brian is juist in de groep altijd de barmhartige, terwijl hij apart met mensen heel anders spreekt.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Groepproces gaat over het gedrag in de groep, dingen samen doen, en rekening houden met de groep. Af en toe een 1 op 1 gesprek houden is niet slecht voor het groepsproces, sterker nog het voorkomt onnodig geschreeuw in de groep met mensen zoals Eric, Natasja en Amanda in de groep.
ja ,quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn BSOL en Disana verdomme.
Ik dacht ook al. Als nou alleen Sylvia er bij gaat staan en de rest het via de schermen volgt?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef schatje het volgende:
Lekker druk zo. Geeft dat geen stress?
Ik meen me te herinneren dat de paardenverzorgster zei dat het paard de bevalling helemaal in haar eentje moest doenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef schatje het volgende:
Lekker druk zo. Geeft dat geen stress?
snap ik ook nietquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik dacht ook al. Als nou alleen Sylvia er bij gaat staan en de rest het via de schermen volgt?
Mooie capquote:
ik denk dat ze daar meer het meehelpen qua trekken aan de poten mee bedoelen enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat de paardenverzorgster zei dat het paard de bevalling helemaal in haar eentje moest doen
Hij staat in m'n beeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:36 schreef Kinga het volgende:
Cameraman erbij
Mooi!quote:
En paard heeft benenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Prosac het volgende:
ik denk dat ze daar meer het meehelpen qua trekken aan de poten mee bedoelen enzo
Ik ook!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:45 schreef itsme het volgende:
Wat is dit leuk![]()
![]()
Ik hoop dat alles goed gaat.![]()
Amanda wilt eigenlijk Huub, maar van het script moet ze bij Brainless blijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:45 schreef farceman het volgende:
ZO jammer he, zag Amanda echt naar Huub toe gaan en toch weer die ranzige Brian ertussen.
En onbegrijpelijk maar straks komt er ook nog een butler de zaak verzieken.
Snap echt niet waarom ze Amanda niet gewoon ff met Huub laten
Mooi hè BSOL.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wachten op tweede voetje en hoofd
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef demins het volgende:
Zo'n paard doet dat ook gewoon zónder de verwekker verrot te schelden...
O ik snap het. mijn dochter wilde ook nooit naar bevallingen kijken . Ik vroeger ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:48 schreef 026 het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar dit is echt nasty...
Natuurlijk, nieuw leven, een wonder bla bla, maar dat paard staat gewoon een slijmerige bloedprop uit te kakken!
Voor mij ff geen streams!
ja Ik hoop dat iemand dit opneemt voor de rest.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Disana, zo sneu voor haar, dat ze er niet bij is.
derde geloof ik...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
Is dit het eerste veulentje van Bolle?
Nee, 5, 6, 7, of zelfs al de 8e.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat het Brian wasquote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Dat gekreun klinkt bijna menselijk.
Nee, ze is een soort fokpaard. Heeft al meerdere bevallingen gehad.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
Jaap denkt aan de bevalling die CORA gaat ondergaan.quote:
6equote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
Hij denkt alleen maar aan het opeten van de moederkoek ernaquote:Op donderdag 19 april 2007 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit vet aan de sterke drank.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |