Mijn doelstelling ook hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn doelstelling is in elk topic tot aan de release Mass Effect te laten langs komen!
Maar wat vind jij van die klasse dan? Want je hebt nu 4 eigenschappen waar je mee begint en dan kun je er nog 4 unlocken later maar die staan dus al wel vast of zie ik dat verkeerd?quote:
tja pas 7 juli vakantiequote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
2 weekjes later moet kunnen toch
Juni wordt een topmaand: The Darkness, Mass Effect, Colin McRae: Dirt én Forza 2![]()
Eerst de Russen in Freedom Force, nu de Nazi's?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef apengek het volgende:
turning point: fall of livberty ziet er toch wel intressant uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk weer ouderwets knallen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef kepler het volgende:
Backwards Compatibility update voor de Xbox 360
# Unreal Championship 2: The Liandri Conflict New
..........................................................................quote:
Dacht wel dat je hem mooi zou vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 06:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
..........................................................................
Kan ik eindenlijk mijn nooit gebruikte unreal spelen met jequote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eindelijk weer ouderwets knallen.
Gears is veel leuker joh....quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan ik eindenlijk mijn nooit gebruikte unreal spelen met je
Aangezien jij er de laatste dagen niet bij geweest bent kun je niet weten hoe gaaf Gears is.quote:
OmG wAt BeN JiJ EeN ZEiKeRd ZeG Je LiJkT BmH WeL!¡!¡!quote:
Vanavond es kijken of het werkt, helaas geen achievements.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan ik eindenlijk mijn nooit gebruikte unreal spelen met je
Bij Gears gaat het niet zozeer om de gameplay, die is maar bijzaak....quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind gears niet zo heel geweldig, ik vind CoD3 online veel leuker
Dat neemt niet weg dat ik daar best eens IRL in wil rijden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, zo'n strijkijzer als op dat plaatje kan ik ook niet mooi vinden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |