Met mijquote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Henk-B het volgende:
Waren leuke potjes PES6 vandaag, ik weet alleen niet met wie ik gespeeld heb, lol
Punten kopen met een creditcard.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef Digixz het volgende:
[..]
ik doel vooral op shivering isles ^^
edit: vooral omdat ik dan 2 kaarten van 2100 punten moet kopen terwijl ik 2400 nodig zou hebben. Dan is de rest eigelijk voor nix want die arcade zooi boeit me niet zo veel..
hebik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 22:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Punten kopen met een creditcard.
Het duurde idd nogal lang , kwam pas rond 9 uur weer online, maar toen was jij awayquote:Op donderdag 19 april 2007 21:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Met mij
Ik zat te wachten tot je klaar was met eten maar er gebeurde niks
Maar was zeker tof, volgende keer win ik
2007 Peugeot 207 RCquote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
Volledige carlist van Forza 2:
http://forzamotorsport.net/news/announcements/carlist.htm
Je hebt hem gespeeld?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef devv05 het volgende:
Ze mogen nog wel even aan de anti-aliasing en textures op de gebouwen werken. Maar verder speelde ie al erg lekker.
Zal wel naar hoofdkantoor van microsoft zijn gegaanquote:Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef Leonos het volgende:
Hoe kan je hem spelen dan?
Gaming Only Forumquote:Devv's Forza 2 impressie:
Oke, kort mijn eerste indruk.
De game viel zeker niet tegen. Met name de besturing van de auto (toch het belangrijkste) was prima in orde. De framerate oogde prima en de wagens voelde lekker aan, een soort mix tussen PGR en Gran Turismo.
Je hebt veel opties om hulpmiddelen aan en uit te zetten, waaronder de ideale lijn en bijremmen. Het aantal auto's dat je kunt kiezen is enorm en er zitten echt hele vette auto's tussen, zoals de Ferrari Enzo.
Banen zien er goed uit. Heb alleen de eerste drie banen gespeeld, want je moest de rest unlocken door eerst de vorige races te winnen. De eerste baan is gewoon een rondje, daarna komen de interessantere tracks. Zagen er goed uit, maar bij een baan in de stad vond ik wel dat de gebouwen op de achtergrond niet bepaald gedetailleerd waren. Maar ik ga er vanuit dat dat kwam omdat het nog niet definitieve versie was. Bij sommige gebouwen leek het echt of ze op de helft textures missen, dus ik denk dat ze daar nog mee bezig waren.
Grafisch ziet de game er goed uit, met name de auto's zelf. De omgevingen zijn ook mooi en het publiek oogt gewoon goed en echt, maar de gebouwen verderop hoop ik dus dat ze daar nog wat aandacht aan besteden. Verder heb ik heel veel penalty time gekregen omdat ik steeds uit de bocht vloog, beginnen met een Ferrari is blijkbaar geen goed idee als je de banen en besturing nog niet kent
Het was dus een preview build, en ik heb even gevraagd wat er nog ging veranderen in de final versie. De framerate zou nog beter worden (was al prima naar mijn mening) en er zouden inderdaad nog meer textures bijkomen. Ook wist de man te melden dat Forza 2 hier in juni in de winkels zal liggen, dat is dus iets later dan Amerika waar de game voor 15 mei gepland staat.
Genoeg info zo of wil je nog meer weten?
2 weekjes later moet kunnen tochquote:
Mijn doelstelling ook hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn doelstelling is in elk topic tot aan de release Mass Effect te laten langs komen!
Maar wat vind jij van die klasse dan? Want je hebt nu 4 eigenschappen waar je mee begint en dan kun je er nog 4 unlocken later maar die staan dus al wel vast of zie ik dat verkeerd?quote:
tja pas 7 juli vakantiequote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
2 weekjes later moet kunnen toch
Juni wordt een topmaand: The Darkness, Mass Effect, Colin McRae: Dirt én Forza 2![]()
Eerst de Russen in Freedom Force, nu de Nazi's?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef apengek het volgende:
turning point: fall of livberty ziet er toch wel intressant uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk weer ouderwets knallen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef kepler het volgende:
Backwards Compatibility update voor de Xbox 360
# Unreal Championship 2: The Liandri Conflict New
..........................................................................quote:
Dacht wel dat je hem mooi zou vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 06:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
..........................................................................
Kan ik eindenlijk mijn nooit gebruikte unreal spelen met jequote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eindelijk weer ouderwets knallen.
Gears is veel leuker joh....quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan ik eindenlijk mijn nooit gebruikte unreal spelen met je
Aangezien jij er de laatste dagen niet bij geweest bent kun je niet weten hoe gaaf Gears is.quote:
OmG wAt BeN JiJ EeN ZEiKeRd ZeG Je LiJkT BmH WeL!¡!¡!quote:
Vanavond es kijken of het werkt, helaas geen achievements.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan ik eindenlijk mijn nooit gebruikte unreal spelen met je
Bij Gears gaat het niet zozeer om de gameplay, die is maar bijzaak....quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind gears niet zo heel geweldig, ik vind CoD3 online veel leuker
Dat neemt niet weg dat ik daar best eens IRL in wil rijden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, zo'n strijkijzer als op dat plaatje kan ik ook niet mooi vinden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |