Eindelijk. Dit deel is nou al beter dan recente voorgangers.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En nu opent die idiote feijenoorder ineens geen nieuwe delen meer?
Was hardlopenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo gelukkig maakt die achterlijke gladiool jorien geen topic aan dit keer, YES!![]()
![]()
![]()
"Doe eens doodlopen" is natuurlijk banwaardig. Dus dat zeg ik bij deze niet.quote:
Kom nog niet verder dan 10 km, binnenkort wel officiele 10 km loop doenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
"Doe eens doodlopen" is natuurlijk banwaardig. Dus dat zeg ik bij deze niet.
Goed bezig Jorien. Kun je al een marathon lopen?
Dan moet je nog flink gaan oefenen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kom nog niet verder dan 10 km, binnenkort wel officiele 10 km loop doen
Mischien als hij voor een trein looptquote:Op donderdag 19 april 2007 18:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
en van 0 tot 100, onder de 10 seconden?
Prima plan, lijkt me zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mischien als hij voor een trein loopt
Kan je dan niet beter de xbla poker game kopen? Stukken goedkoper en in principe hetzelfde.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:17 schreef Bastard het volgende:
cut the sc please...
Heeft iemand al het spel
World Championship Poker 2 gespot?
Wat hij zegt, echt kansloos die dure te halenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:53 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter de xbla poker game kopen? Stukken goedkoper en in principe hetzelfde.
Wie gaat er mee doen aan PES 6 toernooiquote:Schrijf je in voor de Electronic Sports World Cup
Nieuws | 19 april 2007 - Nederlandse gamers kunnen zich vanaf vandaag inschrijven voor de Nederlandse voorrondes van de Electronic Sports World Cup (ESWC). De grote Nederlandse finales worden gehouden op 19 en 20 mei in Theater Cinestar te Enschede. Meedoen kan met de volgende spellen:
* Counter-Strike
* Quake 4
* Warcraft III: The Frozen Trone
* Pro Evolution Soccer 6
* Trackmania Nations
Denk jij dat je kans maakt in één van bovenstaande games? Schrijf je dan in op de website, waar je alle nodige informatie kan vinden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
^^$^#%#^#@*$^@&*$^@#%
Weer geen The Cronicles of Riddick, PGR 2![]()
![]()
Hey die heb ik nog hier liggen!quote:# Oddworld: Munch's Oddysee New
Heb ik al grijs gespeeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:53 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter de xbla poker game kopen? Stukken goedkoper en in principe hetzelfde.
Kheb geen idee hoe lang dat nog gaat duren.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef devv05 het volgende:
Kun je beter op Mercenaries 2 wachten binnenkort.
Is wel een leuk spel ja zou hem zeker halen als ik jou wasquote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Kheb geen idee hoe lang dat nog gaat duren.En deeltje 1 zal wel goedkoop op te pikken zijn denk ik zo.
Absoluut de moeite waardquote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef Un4 het volgende:
Wel mercenaries. Veel over gehoord, is dat eigenlijk wat?
Oei full spectrum 1... tijd om full spectrum 2 op te pikken, die zit vast bij de volgende lading dan!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef kepler het volgende:
Backwards Compatibility update voor de Xbox 360
# Avatar: The Last Airbender
# Breakdown� New
# Call of Duty® 2: Big Red One New
# Call of Duty® 3 New
# Cars New
# Crash Bandicoot 5: Wrath of Cortex New
# Dai Senryaku VII: Modern Military Tactics� New
# FIFA Soccer 2007 New
# Full Spectrum Warrior� New
# Guilty Gear Isuka New
# JSRF: Jet Set Radio Future New
# MechAssault® 2: Lone Wolf New
# Mercenaries� New
# NASCAR 2006: Total Team Control New
# NFL Fever 2004 New
# Oddworld: Munch's Oddysee New
# Panzer Dragoon ORTA� New
# Phantom Dust� New
# Reservoir Dogs New
# Return To Castle Wolfenstein New
# RugbyLeague 2 New
# Sonic Riders� New
# Soul Calibur 2 Updated
# Star Wars Republic Commando� New
# Street Fighter® Anniversary Collection New
# The King of Fighters Neowave New
# The King of Fighters� 2002 & 2003 New
# Tiger Woods PGA TOUR® 07 New
# Tony Hawk's Underground New
# Ultra Bust-A-Move New
# Unreal Championship 2: The Liandri Conflict New
# Xiaolin Showdown New
Blijven over het algemeen altijd hetzelfde. Volgens mij was er wel ooit een keer een uitbreiding in prijs gedaald, maar spellen sowieso niet. Wel soms tijdelijk gratis (zoals bij Texas Hold 'M o.a.)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef Digixz het volgende:
Worden spellen/uitbreidingen op XBL ook wel es goedkoper? Of betaal je over 3 jaar ofzo nog steeds hetzelfde?
Met iemand van fok ?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Henk-B het volgende:
Waren leuke potjes PES6 vandaag, ik weet alleen niet met wie ik gespeeld heb, lol
ik doel vooral op shivering isles ^^quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Blijven over het algemeen altijd hetzelfde. Volgens mij was er wel ooit een keer een uitbreiding in prijs gedaald, maar spellen sowieso niet. Wel soms tijdelijk gratis (zoals bij Texas Hold 'M o.a.)
Meer dan genoeg.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met iemand van fok ?
Zijn er nog altijd veel man online in pes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |