OK, je hebt gelijk. Maar bij Van der Sar en strafschoppen denk ik altijd aan Grêmio en De Graafschap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, tegen De Graafschap scoorde hij juist.
Eensquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:34 schreef Sethje het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het kampioenschap al gespeeld en in ons geval verspeeld is.
PSV gaat het niet meer weggeven..simple as that...
Weer zo'n speler die ik helemaal vergeten ben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:43 schreef Sethje het volgende:
Toen werd het uit 8-1 of 9-1 meen ik. Met Andrzej Rudy![]()
quote:Stam misschien zondag al in actie
Henk ten Cate liet tegenover FCUpdate.nl weten dat Stam dichtbij een rentree is. "Jaap zou misschien zondag tegen Sparta al kunnen spelen", aldus Ten Cate. "We zijn echter heel voorzichtig met hem. Het moet echter wel heel raar lopen wanneer Stam volgende week niet tegen Willem II kan spelen."
Sar van der Edwin, Rudy Andrezj, Blind Danny, Boer de Frank, Oliseh Sunday, Boer de Ronald, Gorré Dean, Laudrup Michael, Witschge Richard, Arveladze Shota, Babangida Tijjanaquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Weer zo'n speler die ik helemaal vergeten ben.
Godver de tyfus, waar slaat het op om de kidsclub voorrang te geven op supp. cc?quote:
Kampioen worden is het belangrijkste, desnoods helemaal geen huldiging.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef Cordoba32 het volgende:
Stel je voor dat we kampioen worden....... lekker huldigen in de Arena.......
was wel een leuk teamquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sar van der Edwin, Rudy Andrezj, Blind Danny, Boer de Frank, Oliseh Sunday, Boer de Ronald, Gorré Dean, Laudrup Michael, Witschge Richard, Arveladze Shota, Babangida Tijjana
Dit waren zijn teamgenoten ongeveer![]()
Die kan ik mij ook nog heel goed herinneren, tweemaal scoorde hij toen. Was toch altijd wel een goede spelers, alleen érg blessuregevoelig. Waar zit hij nu? MVV?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef Sethje het volgende:
En die 7-2 in utrecht met een fantastische Ole Tobiasen
Lijkt me niet onverstandig om hem te sparen tegen Sparta.quote:
Ja hij is laatst weer begonnen bij MVV, maarja beetje een John Nieuwenburg verhaal met zijn knieen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:30 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Die kan ik mij ook nog heel goed herinneren, tweemaal scoorde hij toen. Was toch altijd wel een goede spelers, alleen érg blessuregevoelig. Waar zit hij nu? MVV?
Allemaal langer dan acht jaar geleden, het wordt tijd dat we opnieuw historie gaan schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef PyTh het volgende:
Mooi he al die herinneringen ophalen jongens?![]()
at least we got emquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef PyTh het volgende:
Mooi he al die herinneringen ophalen jongens?![]()
Wij niet inderdaadquote:
7-1quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef Sethje het volgende:
En die 7-2 in utrecht met een fantastische Ole Tobiasen
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja gewoon te schandalig voor woorden toch. Ik vind dat ze zulke mensen voor minstens 2 weken zouden moeten bannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |