jij hebt geen uitkaart ...weinig 1e treinquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, lekker 1e trein. Dagje 010![]()
Haha, dat controleren ze niet hoor gekquote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
jij hebt geen uitkaart ...weinig 1e trein
Maakt geen zak uit wat er op je kaartje staatquote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Maakt niks uit, iedereen met een T1t/m8 kaart kan die eerste trein in. Wordt toch niet op gecontroleerd, ook al zullen ze ongetwijfeld op de site aan gaan geven dat ze dat wel doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik, vorig jaar waren er 3 treinen uitverkocht na de uitkaarten dus 1e dag om 9 uur en ik haal het wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef Sethje het volgende:
ik doelde erop dat het mss zo snel zou gaan dat als hij aan de beurt is met ze scc dat de treinen al uitverkocht zijn. maar of het zon stormloop op kaarten word valt te bezien
Dat lijkt me ook nu het 5 - 0 staatquote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef JlGSAW het volgende:
Ajax - AZ in de Kuip lijkt nu vrijwel zeker.
Aghja, is toch lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Timmie2 het volgende:
met een gewone seizoenskaart moet je inderdaad makkelijk een kaartje voor de trein kunnen bemachtigen. eerste trein is eigenlijk totaal niet boeiend bij de finale het betekend alleen dat je nog veel langer moet wachten in/om het stadion.
AZ publiekquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat we AZ flink afstraffen in de kuip.
Ze zingen nu: "Wie niet springt is een jood"
Haha serieus? Ik probeerde het al te volgen maar kon het niet goed verstaan. Dit ga je toch niet zingen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Jasza het volgende:
Gaan ze zingen:
We gaan met de joden naar de Kuip
tja moeten jullie er ook maar neit elke keer zo'n zooitje van maken.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Jasza het volgende:
Gaan ze zingen:
We gaan met de joden naar de Kuip
zulke info zou ik dus nou juist niet willen delen...maarja ik wacht op het eerste nsb plaatjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb een iemand gevonden die mee gaat naar az - AJAX
Tis wel een beetje een kakkerlak maar hij vind het geen probleem als we de laatste trein missen
Kakkerlakquote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb een iemand gevonden die mee gaat naar az - AJAX
Tis wel een beetje een kakkerlak maar hij vind het geen probleem als we de laatste trein missen
NSB-plaatjes in een AFC Ajax-topic vind ik absoluut niet kunnen, juist niet in een AFC Ajax-topic.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
zulke info zou ik dus nou juist niet willen delen...maarja ik wacht op het eerste nsb plaatje
Ja gewoon te schandalig voor woorden toch. Ik vind dat ze zulke mensen voor minstens 2 weken zouden moeten bannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:29 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
NSB-plaatjes in een AFC Ajax-topic vind ik absoluut niet kunnen, juist niet in een AFC Ajax-topic.
Whehehequote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja gewoon te schandalig voor woorden toch. Ik vind dat ze zulke mensen voor minstens 2 weken zouden moeten bannen.
Ach hij geeft eigenljk niks om voetbal volgens mij hij zegt wel altijd dat hij voor feyenoord is maar dat zegt die ook meer omdat ik voor AJAX benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |