Het was iig niet om 9 uur want het was wel al donker toen we aankwamen, zal iets over 10 uur zijn geweest dan.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
geen potten omdat je poeder hebt.
En terugweg reden we niet om vorig jaar. en het was zeker voor half 11![]()
Was inderdaad zeker geen 9 uur.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was iig niet om 9 uur want het was wel al donker toen we aankwamen, zal iets over 10 uur zijn geweest dan.
Zuid 1ste ring hoog want je ziet stukken van dat Johan Cruijff spandoekquote:Op donderdag 19 april 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslagen/Ajax-Rkc/Ajax-Rkc.htm
Zijn dit nou echt wannabees of wat
Aan de foto's te zien stonden ze op zuid 2e ring ofzo?
traditiequote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef JlGSAW het volgende:
Waarom wordt de finale altijd in de Kuip gespeeld? Zodat daar ook eens goed voetbal te zien is?
Beste grasmat en heeft met Ajax de grootste capaciteit. Misschien ook omdat het wat centraler ligt en het uitgegroeid is tot een traditie.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef JlGSAW het volgende:
Waarom wordt de finale altijd in de Kuip gespeeld? Zodat daar ook eens goed voetbal te zien is?
Werden toen nog vrij vroeg het vak afgeschopt vond ik. En vervolgens konden we geen kant op en kon je nergens meer water halen. En ondertussen kregen die ME'ers juist uitgedeeld en mochten wij het stadion niet meer in op alleen ff wat water te halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef Riro het volgende:
[..]
Wedstrijd was af om kwart voor 8, toen nog huldiging en feest op het vak. Daarna nog naar de treinen en daar nog wachten. En toen nog terug
Die MEérs toen die daar stonden op te zorgen dat je niet naar rechts ging waren echt kk honden, ze pakte soms gewoon iemand eruit omdat ie ff naar rechts keek en gingen dan lopen bedreigenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Werden toen nog vrij vroeg het vak afgeschopt vond ik. En vervolgens konden we geen kant op en kon je nergens meer water halen. En ondertussen kregen die ME'ers juist uitgedeeld en mochten wij het stadion niet meer in op alleen ff wat water te halen.
Kuip is juist lijp, lekker dicht op het veld en altijd lekkere sfeerquote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef Timmie2 het volgende:
schiijt aan de traditie.
Alleen omdat het in 010 is moeten we altijd met de combi. Er zijn bij bekerfinale zelfs geen alternatieve opstapplaatsen en/of axiosbussen.
Ja, ik heb toen ook nog wat ruzie lopen schoppen met zo'n figuur. Stelletje debiele figuren. Kreeg vorig jaar de indruk dat die kerels die met de trein meegaan wat normaler zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die MEérs toen die daar stonden op te zorgen dat je niet naar rechts ging waren echt kk honden, ze pakte soms gewoon iemand eruit omdat ie ff naar rechts keek en gingen dan lopen bedreigen![]()
![]()
Is ondertussen ook alweer traditiequote:Op donderdag 19 april 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kuip is juist lijp, lekker dicht op het veld en altijd lekkere sfeer![]()
Heb ik best een dagje voor over![]()
Het is nog niet heel goed geregeld nee, ik werd steeds maar weer door verwezen naar andere mensen die me dan weer door verwezen, hopelijk word dat komend seizoen beterquote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dus dit seizoen was het eigenlijk nog niet geweldig geregeld of wel? Ging jij ook niet misschien in 1 of andere commissie zitten, speciaal voor dit soort zaken?
De meeste welquote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Missschien heeftie niet voor elke wedstrijd aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |