mobiel doen ze tegenwoordig ook alquote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb geen vaste lijn dus gelukkig geen last!
Tot op heden nog geen last van gehad. Wel reclame via MMSquote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
mobiel doen ze tegenwoordig ook al![]()
Ja idd. Klinkt op zich wel mooi: altijd zelfde prijs betalen ook al stijgen de prijzen.. maar ja. het kan ook dalen iddquote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef R-Mon het volgende:
Eergisteren, callcenter Nuon, of we de gasprijs vast willen zetten.
Gisteren, op de radio, de gasprijs gaat dalen.
jij bent dus 1 van die stumperts.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja idd. Klinkt op zich wel mooi: altijd zelfde prijs betalen ook al stijgen de prijzen.. maar ja. het kan ook dalen iddAltijd wel ergens een addertje te vinden. Maar het kan ook wel es goed gaan natuurlijk. Heb ook wel es 3 maanden mogen bellen met een hoger abo voor hetzelfde bedrag als wat ik altijd betaal (lager abo dus). Moest het alleen zelf afzeggen.. Dat werd dan niet meteen ingevoerd dus ik ging ff meer betalen. Maar goed, kreeg uiteindelijk dat geld terug. Das wel weer liev.
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb geen vaste lijn dus gelukkig geen last!
echt nog nooit last van gehad (ook al eerder gezegd)quote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd, tegenwoordig ook via de gsm!
Tss . Heb wel mooi goedkoop gebeld met die extra gratis belminuten!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
jij bent dus 1 van die stumperts.
als mensen helemaal er niet mee in zee zouden gaan, dan zou niemand meer gebeld worden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Dus jij gaat hier beweren dat mijn Biostabiel Gold Plate niet werkt ?!
Vuile vlegel die je bent !
Klopt, van de week een of andere gast van Energiedirekt. En van Chello ook af en toe.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Dus jij gaat hier beweren dat mijn Biostabiel Gold Plate niet werkt ?!
Vuile vlegel die je bent !
Dat kost je nog meer tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:54 schreef karr-1 het volgende:
Gewoon meteen de hoorn op de haak flikkeren en een klacht indienen.
Als ik gebeld wordt door een onbekend nummer neem ik uit principe niet op. Ze kletsen de voicemail maar vol en dan kan ik zelf bepalen of ik terugbel of niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef ANWB het volgende:
[..]
Dat kost je nog meer tijd.
Geen nummer zien is niet opnemen![]()
Idd.. ik heb het zelfs op mijn antwoord apparaat staan: "of we zijn niet thuis of u belt zonder nummerweergave, in dat geval nemen wij ook regelmatig niet op... "quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als ik gebeld wordt door een onbekend nummer neem ik uit principe niet op. Ze kletsen de voicemail maar vol en dan kan ik zelf bepalen of ik terugbel of niet.
Zo werd ik lid van Greenpeace. Hoewel dat dan nog wel enigszins verantwoord is (en uit te leggen was aan mijn vriendinquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben lid geworden van ECI doordat een behoorlijk lekker wijf me een heel overtuigend verhaaltje vertelde toen ik aan 't winkelen was.
Ik ook eens. Gelijk weer weten op te zeggen onder het kopje "de ouderlijke macht is het er niet mee eens"quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben lid geworden van ECI doordat een behoorlijk lekker wijf me een heel overtuigend verhaaltje vertelde toen ik aan 't winkelen was.
Jezelf of die gasten van het callcenter?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:13 schreef zarGon het volgende:
Ophangen?
Kun je laten blokkeren via www.infofilter.nl, dat zei zo'n medewerker me eens toen ik hem beetje uitgescholden hadquote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
quote:
of die inbrekers zijn te dom om hun eigen tomtoms en autoradios te kopen van het geld dat ze eerder gejat haddenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:23 schreef Komakimo het volgende:
net zoiets als dat sommige mensen nog steeds zo dom zijn om dure spullen (tomtoms autoradio's e.d.) in hun auto achter te laten, zo blijft het voor dieven interesant om bij auto's in te breken. Helaas moeten we domme mensen koesteren en af en toe met een doekje het kwijl langs hun mond weghalen![]()
Of je gedraagt je niet als een kinderachtig mongooltje en zegt meteen dat je geen interesse hebt. Kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef The_Terminator het volgende:
Je moet die callcenter figuren gewoon keihard verneuken. Je moet ze eerst even een tijdje laten lullen, en als ze dan een bandje op willen gaan nemen waar je je rekeningnummer enzo moet opgeven moet je nee zeggen als ze vragen of je het eens bent met dat ze geld van je rekening halen.
Callcenter gast: ja, maar meneer, u gaf net nog aan dat u belangstelling had in ons product.
Ik: tuurlijk ben ik het niet eens, ben toch niet gek. *tieft hoorn op de haak.
Ja, want dat is werkelijk een hilarische grap. Legendarisch! Een dijenkletser van de bovenste plank.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:30 schreef MotionalFB het volgende:
Ring Ring
Ik:
Hallo met appie/henk (vul hier je standaard naam in)!
Callcenter
Hallo meneer, mag ik u een aantal vragen stellen!?
Ik:
Ja hoor! Brand maar los!
Nou wij hebben toch een mooie aanbieding voor u meneer!
Ik
Vertel Vertel!
Callcenter:
Nou meneer als u ons stappenplan volgt en onze gids koopt kunt u veel geld verdienen!
Ik:
Maar meneer, ik heb al zo veel geld dat ik niet meer weet wat ik er mee moet doen!
Callcenter:
...........
En daar mag je even afkoelenquote:Op zondag 6 juli 2008 11:41 schreef MotionalFB het volgende:
Kom je met iets wat nog niet gezegtd is in het topic...
Wordt het weer niet gewaardeerd, nu ga ik maar huilend in een hoekje zitten...
Je hebt me helemaal door! Ik heb ook niets voor jullie te verbergen hè...quote:Op zondag 6 juli 2008 11:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En daar mag je even afkoelen
Ik ben overigens serieus benieuwd of je ook zo'n potsemaker bent bij kassiersters!?
K - "Spaart u zegeltjes meneer"
MFB - "Nee, alleen geld"
Te makkelijk. Mensen moeten eens leren mij niet lastig te vallen. Als ik iets wil dan bestel ik het zelf wel, dat hoeft me niet per telefoon aangesmeerd te worden.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Of je gedraagt je niet als een kinderachtig mongooltje en zegt meteen dat je geen interesse hebt. Kan ook natuurlijk.
Wordt nog leuk als je straks ook moet gaan betalen als je gebeld word.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:27 schreef Emu het volgende:
Serieus, weet iemand welke dingen in kan ondernemen om meer van dit soort telefoontjes te krijgen. Ik probeer momenteel al zoveel mogelijk op allerlei plaatsen mijn mobiel nummer achter te laten, maar ik word er amper op gebeld door dit tuig![]()
Maak veel gebruik van de chatbot en laat zoveel mogelijk gegevens achter http://nl.worldofalice.com/home.htmlquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:27 schreef Emu het volgende:
Serieus, weet iemand welke dingen in kan ondernemen om meer van dit soort telefoontjes te krijgen. Ik probeer momenteel al zoveel mogelijk op allerlei plaatsen mijn mobiel nummer achter te laten, maar ik word er amper op gebeld door dit tuig![]()
Serieus, ik daar heb nooit last van gehad. En ook niet via mijn vaste telefoon.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd, tegenwoordig ook via de gsm!
4 zinnen te lang vinden...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef patty het volgende:
Té lang verhaal, maak het korter of ik lees het niet
Zet er dan een conclusie bij van maximaal 3 woorden, dan neem ik de moeite welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |