mobiel doen ze tegenwoordig ook alquote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb geen vaste lijn dus gelukkig geen last!
Tot op heden nog geen last van gehad. Wel reclame via MMSquote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
mobiel doen ze tegenwoordig ook al![]()
Ja idd. Klinkt op zich wel mooi: altijd zelfde prijs betalen ook al stijgen de prijzen.. maar ja. het kan ook dalen iddquote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef R-Mon het volgende:
Eergisteren, callcenter Nuon, of we de gasprijs vast willen zetten.
Gisteren, op de radio, de gasprijs gaat dalen.
jij bent dus 1 van die stumperts.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja idd. Klinkt op zich wel mooi: altijd zelfde prijs betalen ook al stijgen de prijzen.. maar ja. het kan ook dalen iddAltijd wel ergens een addertje te vinden. Maar het kan ook wel es goed gaan natuurlijk. Heb ook wel es 3 maanden mogen bellen met een hoger abo voor hetzelfde bedrag als wat ik altijd betaal (lager abo dus). Moest het alleen zelf afzeggen.. Dat werd dan niet meteen ingevoerd dus ik ging ff meer betalen. Maar goed, kreeg uiteindelijk dat geld terug. Das wel weer liev.
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb geen vaste lijn dus gelukkig geen last!
echt nog nooit last van gehad (ook al eerder gezegd)quote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd, tegenwoordig ook via de gsm!
Tss . Heb wel mooi goedkoop gebeld met die extra gratis belminuten!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
jij bent dus 1 van die stumperts.
als mensen helemaal er niet mee in zee zouden gaan, dan zou niemand meer gebeld worden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Dus jij gaat hier beweren dat mijn Biostabiel Gold Plate niet werkt ?!
Vuile vlegel die je bent !
Klopt, van de week een of andere gast van Energiedirekt. En van Chello ook af en toe.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
mobiel doen ze tegenwoordig ook al![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |